Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 49 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

Jesse Drent en Matt Harnacke verkopen hun huis

Profiel   

Ze hebben ook hun eigen platform.
https://horseworldtv.com/about-us/

Leuk dat Jesse en Matt kijkers mee willen nemen in hun zoektocht naar een nieuw huis. Ik snap werkelijk waar de zure tonen in dit topic niet. Leuke jongens, hart op de juiste plaats en ze proberen er wat van te maken.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-23 09:29 

Profiel   

Ik zie een match: [VN] Ivo en Ellen Campagne nemen afscheid van hun Stoeterij Sterrehof

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-23 09:35 

Profiel   

Wat ze inderdaad zoeken een plek met veel grond dat hun paarden meer naar buiten kunnen gaan, geen buren, in het zuiden van nederland. Hun eigen huis is al verkocht dus de claim "mooie verkoop" video vind ik een beetje uit de bocht. Dat het hier word gezet als nieuws vind ik juist heel leuk! Hun reacties zitten altijd vol met engelse reacties en dat is helemaal prima maar vind het ook wel leuk om de "nederlandse mensen er over zien praten".

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-23 09:43 

Profiel   

Succesvolle jonge ondernemers in de paardenwereld, internationaal populair op YT en Instagram dus zeker nieuwswaarde hoor. Snap nooit zo waarom iemand het interessant vindt om te vertellen dat je ze niet kent... als je het dan hebt over oninteressante paginavulling.

Ik denk dat ze funda wel aardig uit hun hoofd kennen, maar objecten die wellicht nog niet op de markt staan of in stille verkoop zouden zo wel bij hun onder de aandacht kunnen komen. Dus slimme zet om duidelijk aan te geven onder je grote bereik waar je naar op zoek bent. Begreep dat ze iets zoeken met zeker 8-10 ha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-23 11:48 

Profiel   

Wat leuk voor die jongens!
Een tijdje terug heb ik een clinic gevolgd bij Jesse en was heel leerzaam.
De zure reacties snap ik ook niet. Waarschijnlijk jaloers? Of mensen die denken alles beter te weten. Zo jammer. Je kan toch ook blij zijn voor iemand?

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-23 16:57 

Profiel   

Wat ik me nou eigenlijk echt oprecht al een tijd afvraag, hebben deze twee nu een relatie of niet? Niet dat daar wat mis mee is, zeker niet. Dit is puur nieuwsgierigheid :') . Verder ben ik benieuwd of en vooral wat ze gaan vinden :) .

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-23 17:09 

Profiel   

Moderatoropmerking:
Dit bericht is verwijderd omdat deze niet aan de regels van dit topic voldoet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-23 19:32 

Profiel   

Justme_Lisaa schreef
Wat ik me nou eigenlijk echt oprecht al een tijd afvraag, hebben deze twee nu een relatie of niet? Niet dat daar wat mis mee is, zeker niet. Dit is puur nieuwsgierigheid :') . Verder ben ik benieuwd of en vooral wat ze gaan vinden :) .

Ben niet de enige dus :') . Kan iemand ons verlossen uit deze onwetendheid?

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-23 19:48 

Profiel   

Ik volg beide heren op social media en youtube en ik vind dit juist leuk om te zien op bokt! Hoop dat ze een leuk nieuw plekje kunnen vinden..

Enneh... ik vraag me ook af of ze nou een relatie hebben of gewoon vrienden zijn haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-23 20:00 

Profiel   

Zeeuwsemeid schreef
Ik volg beide heren op social media en youtube en ik vind dit juist leuk om te zien op bokt! Hoop dat ze een leuk nieuw plekje kunnen vinden..

Enneh... ik vraag me ook af of ze nou een relatie hebben of gewoon vrienden zijn haha

Daar is toch geen twijfel over mogelijk. Althans voor mij komt vrij duidelijk over. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-23 20:10 

Profiel   

Als hun uit de kast willen komen mogen ze dat doen maar als ze dat nooit doen is dat ook goed. Dat is hun eigen keuze en niet omdat iedereen wil weten hoe het zit. En we gaan niet hier speculeren.

Ik ben wel benieuwd waar ze terecht gaan komen.

In Jesse's laatste video zegt hij dat er een paar pensionklanten zijn nu. Die vraag was geloof ik nog niet beantwoord.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-23 20:21 

Profiel   

Het was oprecht iets wat ik me ook al tijden afvroeg. Inderdaad niets mis mee, maar vooral nieuwsgierig. Zeker als ze samen een huis zoeken. Ik vraag me af of dit überhaupt bekend is. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-23 20:24 

Profiel   

Ze hebben er eens een vlog over opgenomen omdat deze vraag vaak terug kwam en ze gaven aan dat het puur vriendschappelijk was.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-23 20:25 

Profiel   

Slim dat ze dat een keer hebben opgenomen. Ik dacht het al, maar door samen een huis te zoeken begon ik het me toch weer af te vragen. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-23 20:27 

Profiel   

friezenfan2 schreef
Als hun uit de kast willen komen mogen ze dat doen maar als ze dat nooit doen is dat ook goed. Dat is hun eigen keuze en niet omdat iedereen wil weten hoe het zit. En we gaan niet hier speculeren.

Ik ben wel benieuwd waar ze terecht gaan komen.

In Jesse's laatste video zegt hij dat er een paar pensionklanten zijn nu. Die vraag was geloof ik nog niet beantwoord.

Jaa dat sws, als ze maar gelukkig zijn toch.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-23 20:33 

Profiel   

Wintu schreef
Of deze, je moet van de stijl houden, maar verder alles wat ze willen.
https://www.funda.nl/koop/vledder/huis- ... anden-1-3/

Ik krijg crematorium vibes bij dit huis :brr:

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-23 21:05 

Profiel   

Vind het juist leuk dat dit in het nieuws komt, goed nieuws is ook nieuws, :j
Ben erg benieuwd wat ze gaan vinden qua huis, vond hun (nu vorige) huis werkelijk prachtig. Echt een droomplek, <3 maar snap de drang om te groeien ook. Vind ze ook vrij verschillend maar beide top ruiters.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-23 21:08 

Profiel   

Swifter schreef
Ze hebben er eens een vlog over opgenomen omdat deze vraag vaak terug kwam en ze gaven aan dat het puur vriendschappelijk was.

Er zijn meer vriendschappelijke relaties die later veranderden :o
Ik kan me niet voorstellen dat ze geen relatie hebben....Het lijkt me echt het perfecte stel samen.
Maar waarom zou je het benoemen? Zolang ze het zelf maar weten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-23 21:09 

Profiel   

Ze hebben inderdaad een keer gezegd dat ze gewoon vrienden zijn, of dat echt zo is of dat er meer is weten alleen zij. Maakt mij ook niet zoveel uit om eerlijk te zijn :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-23 21:18 

Profiel   

AnnemiekvM schreef
De zure reacties snap ik ook niet. Waarschijnlijk jaloers? Of mensen die denken alles beter te weten. Zo jammer. Je kan toch ook blij zijn voor iemand?

Sorry maar dit slaat echt als eeb tang op een varken. Waarom zou ik jaloers zijn? Ze staan in de spotlight, nou mij niet gezien. Ook heb ik amper een idee wat ze doen, dus waar zou ik dan jaloers op moeten zijn? :')

Dat ik het geen voorpagina nieuws vind voor bokt, heeft niks te maken met of ik blij ben voor deze heren(die ik verder dus niet ken).
Vind het leuk voor ze, naar wat ik zo in dit topic lees zijn het sympathieke mensen. All the power to them als zij hun droomhuis kunnen financieren met hun werk +:)+

Maar voorpagina nieuws voor bokt vind ik het nogsteeds niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-23 21:45 

Profiel   

Spannende stap voor de heren!
Het is imo niet meer of minder Voorpagina Nieuws waardig dan het zoveelste bericht over een paard in een sloot of iemand die van een paard is gevallen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-23 07:11 

Profiel   

fleurtjeuh schreef
AnnemiekvM schreef

Sorry maar dit slaat echt als eeb tang op een varken. Waarom zou ik jaloers zijn? Ze staan in de spotlight, nou mij niet gezien. Ook heb ik amper een idee wat ze doen, dus waar zou ik dan jaloers op moeten zijn? :')

Dat ik het geen voorpagina nieuws vind voor bokt, heeft niks te maken met of ik blij ben voor deze heren(die ik verder dus niet ken).
Vind het leuk voor ze, naar wat ik zo in dit topic lees zijn het sympathieke mensen. All the power to them als zij hun droomhuis kunnen financieren met hun werk +:)+

Iemand nog een glaasje azijn?

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-23 07:25 

Profiel   

Ik vind hun super leuk samen.
Prachtig mooie paarden hebben ze, om van te watertanden.
Ik wens ze veel succes met hun zoektocht.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-23 07:35 

Profiel   

fleurtjeuh schreef
AnnemiekvM schreef

Dus omdat jij ze niet kent mag het niet op de voorpagina? Wat mij dan totaal niet boeit is of de heren wel of geen relatie hebben. Maar ja, ik ben dan ook al jaren gelukkig getrouwd en daarbij hadden ze mijn zoon kunnen zijn. Maar ik kan me zo voorstellen dat veel meiden dat graag zouden weten want ze zien er niet verkeerd uit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-23 07:38 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 49 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp

Zoek naar
Inloggen