Forums » Bokt Nieuws » [VN] Voorpagina Nieuws |
Moderators: Firelight, Essie73, Muiz, NadjaNadja, Maureen95 |
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp | |
![]() |
Pagina 182 van de 184 [ 4600 berichten ]
Ga naar pagina Vorige 1 ... 179, 180, 181, 182, 183, 184 Volgende |
Plaats een nieuw onderwerp |
Spelfouten nieuwsberichten |
---|
YvonneV | |
![]() |
Bellatrix schreef Ik zie wat je bedoelt, ik ga de titel aanpassen. Ik vind het nu onduidelijker geworden. Is ze van het paard gevallen? Is het paard op haar gevallen? Daar lees ik niets over terug in het artikel. Ze is onder het paard terecht gekomen. Het verhaal verteld niet hoe. |
Laatste bericht |
![]() |
Bellatrix | |
![]() |
Aangepast.
|
![]() |
ElfBeau_067 | |
![]() |
Ik weet niet of het een woord is of niet maar in [VN] Iberische dressuurkampioenschappen verreden in Exloo staat in de titel: verreden. Wat betekent dat?
|
![]() |
Bellatrix | |
![]() |
Dat woord bestaat gewoon.
![]() |
![]() |
ElfBeau_067 | |
![]() |
Bellatrix schreef Dat woord bestaat gewoon. ![]() Oké dankjewel! ![]() |
![]() |
Polly | |
![]() |
ElfBeau_067 schreef Ik weet niet of het een woord is of niet maar in [VN] Iberische dressuurkampioenschappen verreden in Exloo staat in de titel: verreden. Wat betekent dat? Als een wedstrijd is verreden dan betekent dat zoiets als dat de wedstrijd gereden is. Hier kan je de volledige betekenis lezen: https://www.ensie.nl/wiktionary/verreden Snap je? |
![]() |
ElfBeau_067 | |
![]() |
Polly schreef ElfBeau_067 schreef Ik weet niet of het een woord is of niet maar in [VN] Iberische dressuurkampioenschappen verreden in Exloo staat in de titel: verreden. Wat betekent dat? Als een wedstrijd is verreden dan betekent dat zoiets als dat de wedstrijd gereden is. Hier kan je de volledige betekenis lezen: https://www.ensie.nl/wiktionary/verreden Snap je? Ohhh dankjewel voor de uitleg. Nu begrijp ik het! ![]() ![]() |
![]() |
Autumnn | |
![]() |
Citaat De eerste veiling van Jan Tops is er eentje voor de geschiedenis boeken. Misschien geen records gebroken, alsnog mooie resultaten. Uiteindelijk waren er twee veilingtoppers van 1.900.000 euro. Geschiedenis en boeken is in deze context denk ik 1 woord. Misschien kan er ook beter van gemaakt worden “ voor IN “ de geschiedenisboeken? |
![]() |
Bellatrix | |
![]() |
Aangepast!
|
![]() |
Bowo | |
![]() |
[VN] Paard overleden bij reddingsactie 's Gravenpolder
Ik zou zeggen "Paard overleden ondanks reddingsactie 's Gravenpolder" Nu klinkt het alsof de reddingsactie (waarbij het paard moest helpen/aanwezig was?) de reden van overlijden is. |
![]() |
pillow | |
![]() |
In het bericht over Nip tuck wordt gesproken over een ziekbed. Beetje vreemd voor een paard.
|
![]() |
JPitty | |
![]() |
Dankjewel Bowo voor je tip over de titel, ik heb hem wat aangepast. Is het zo duidelijker?
Pillow, dit was door onze bron wat ongelukkig vertaald. Van deze bron mag ik de tekst wat aanpassen, dus dat heb ik gedaan. Beiden bedankt voor het doorgeven! |
![]() |
Bowo | |
![]() |
Ja dit is duidelijker!
|
![]() |
JPitty | |
![]() |
Dank voor je feedback Bowo. Graag gedaan hoor.
|
![]() |
pillow | |
![]() |
In het bericht over de K&PP kampioenschappen staat . Ykje en Gjalt onverslagen. Maar dat moet toch ongeslagen zijn.
|
![]() |
Bellatrix | |
![]() |
Volgens mij klopt 'onverslagen' wel hoor. Ongeslagen betekent wat anders.
Edit: ik ben door een mede teamlid erop gewezen dat je wel degelijk gelijk hebt, ik ga het aanpassen. Apart dat de originele bron het dan ook fout had. ![]() |
![]() |
_Christina | |
![]() |
Bij de bloemetjes en dan de schapen, moet verschil denk ik verlies zijn?
|
![]() |
JPitty | |
![]() |
_Christina, daar heb je helemaal gelijk in. Scherp gezien, ik heb het direct aangepast. Dankjewel voor het doorgeven.
|
![]() |
tamary | |
![]() |
De zuidlaardermarkt is op dinsdag 17 oktober dit jaar, niet op de 18e.
|
![]() |
JPitty | |
![]() |
Scherp gezien Tamary. We willen natuurlijk niet dat iemand op de verkeerde dag naar Zuidlaren komt. Ik heb het aangepast.
|
![]() |
Evelyne79 | |
![]() |
![]() |
Banjer | |
![]() |
Aangepast, dank je wel
![]() |
![]() |
Jet | |
![]() |
[VN] Op de rol: ‘De pony vertelt mij wanneer zij er klaar mee is’
Onder het kopje Kippen: 'En daarover heb ik nog 1 vraag: vindt u dat iets Hier hoort het woordje u denk ik nog tussen... |
![]() |
aniek1985 | |
![]() |
Dankjewel Jet, ik ga het aanpassen
![]() |
![]() |
JPitty | |
![]() |
Dat klopt inderdaad Jet, daar was een u weggevallen. Ik heb deze er nog weer even tussen geplakt, dankjewel voor het doorgeven.
|
Omhoog |
![]() |
Plaats een nieuw onderwerp | Plaats een reactie |
Pagina 182 van de 184 [ 4600 berichten ]
Ga naar pagina Vorige 1 ... 179, 180, 181, 182, 183, 184 Volgende |
|
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp |
Forums » Bokt Nieuws » [VN] Voorpagina Nieuws |
Inloggen |