Forums » Algemeen » [VN] Voorpagina Nieuws |
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp | |
Pagina 18 van de 22 [ 535 berichten ]
Ga naar pagina Vorige 1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 Volgende |
|
Plaats een nieuw onderwerp |
Te paard van het Belgische Ieper naar Alkmaar |
---|
pmarena | |
Zou het idee ook niet geweest kunnen zijn om nat paard met dekentje op de trailer te zetten zodat het geen kou zou vatten door de rijwind...? En dat nog even snel deze foto gemaakt werd voor vertrek. In de categorie even denken / zoeken naar een meer positieve mogelijke reden.
|
Laatste bericht |
Geplaatst: 08-09-24 09:56 |
DuoPenotti | |
dan leg je toch niet zoeen op?
https://www.dochorse.nl/bucas-show-line ... ooler.html Zoiets had ik 25 jaar geleden al voor op de trailer |
Geplaatst: 08-09-24 10:05 |
Urbanus | |
pmarena schreef Zou het idee ook niet geweest kunnen zijn om nat paard met dekentje op de trailer te zetten zodat het geen kou zou vatten door de rijwind...? En dat nog even snel deze foto gemaakt werd voor vertrek. In de categorie even denken / zoeken naar een meer positieve mogelijke reden. Dit is geen sneer, ik bewonder echt hoe jij het altijd zo positief mogelijk probeert te benaderen. Ik hoop dat Wendy het leest en gaat nadenken. Ik vond het ook echt oerdom hoe ze gisteren middenin de stad op haar telefoon zat bovenop haar paard. |
Geplaatst: 08-09-24 10:06 |
friezenfan2 | |
Je bent nog wel gaan kijken? @Urbanus? Hoe zag Whisper er in het echt uit?
|
Geplaatst: 08-09-24 13:37 |
fransje23 | |
Urbanus schreef Ik vond het ook echt oerdom hoe ze gisteren middenin de stad op haar telefoon zat bovenop haar paard. Heb jij ze gisteren irl gezien? Wat was jou oordeel over de conditie van het paard? Dappere poging pmarena maar als je klaar staat voor vertrek heb je alles toch wel opgeruimd? |
Geplaatst: 08-09-24 13:38 |
amyz | |
Ik heb een vrij gigantische dekencollectie, voor alle omstandigheden wel een optie, paard is dit ook gewend en er inmiddels dus ook mee verwend
....en zelfs ik heb gisteren niet eens een deken overwogen, ook wat bezweet op de trailer niet (in zelfde regio overigens ook, dus qua weer echt vergelijkbaar ook). Voor een zweetdeken was het echt veel te warm. Kan geen goede reden bedenken om dat te gebruiken. En ik schrik ook iedere keer weer van hoe ongelooflijk mager/onbespierd met name die Whisper is. Gewoon niet ok dit. Heel mooi idee, maar ontzettend jammer van de uitvoering. |
Geplaatst: 08-09-24 15:50 |
Urbanus | |
Nee, zat op tiktok, ze kwam heel laat aan. Vriendin van mij was er wel bij, mager kort nekkie, bonige billen. Werd na aankomst wel goed verzorgd.
|
Geplaatst: 08-09-24 18:49 |
Earth | |
Als ze paardvriendelijk bezig was geweest dan had ze gok ik veel meer geld opgehaald. Dus ja...
|
Geplaatst: 08-09-24 19:52 |
Axel_Valerie | |
Jullie weten wel dat dit dus wel laster en smaad is toch?
|
Geplaatst: 10-09-24 09:57 |
fransje23 | |
Axel_Valerie schreef Jullie weten wel dat dit dus wel laster en smaad is toch? Wat bedoel je exact met dit? |
Geplaatst: 10-09-24 10:03 |
Axel_Valerie | |
fransje23 schreef Axel_Valerie schreef Jullie weten wel dat dit dus wel laster en smaad is toch? Wat bedoel je exact met dit? Dat weten de mensen van bokt wel. Ik heb alles gerapporteerd en ik weet dat er een aangifte komt. |
Geplaatst: 10-09-24 10:05 |
DuoPenotti | |
Dat een paard te mager staat met zelf gedeelde beelden is smaad en laster?
Oke, leg eens uit? |
Geplaatst: 10-09-24 10:11 |
Axel_Valerie | |
DuoPenotti schreef Dat een paard te mager staat met zelf gedeelde beelden is smaad en laster? Oke, leg eens uit? Neehoor er is genoeg uitgelegd. En het verbaast me ook niet dat jij hierin weer vooraan staat. |
Geplaatst: 10-09-24 10:13 |
Ibbel | |
Axel_Valerie schreef Jullie weten wel dat dit dus wel laster en smaad is toch? Laster is het moedwillig verspreiden van leugens, terwijl je wéét dat het een leugen is. Niemand beweert hier willens en wetens onwaarheden. Niemand roept hier: het paard krijgt niet te vreten terwijl diegene gezíen heeft dat er 20 kg hooi in gaat per dag. En daar zit de nuance. Smaad is het moedwillig zwartmaken van iemand. Dat gebeurt hier ook niet, zou ik denken. Niemand zegt dat deze vrouw bewust haar paard mishandelt bijvoorbeeld. Iemand benoemen als 'onbewust onbekwaam zijn' is geen smaad. Dan zou half Nederland een rechtszaak kunnen beginnen |
Geplaatst: 10-09-24 10:14 |
Femke_Tweety | |
Axel_Valerie schreef Jullie weten wel dat dit dus wel laster en smaad is toch? Je weet dat op een openbaar forum mensen een publiekelijke actie mogen bespreken en daar een mening over mogen hebben? Zowel positief als negatief? |
Geplaatst: 10-09-24 10:15 |
DuoPenotti | |
genoeg uitgelegd, waar dan? Want nee ze deelt zelf openbaar beelden, door iedereen te volgen. Dat wil ze zelfs juist dat iedereen haar volgt, dat is het doel. En daar hebben mensen een mening over. Helaas niet de mening die ze graag wil leg eens uit wat de smaad en laster daar is? Axel_Valerie schreef DuoPenotti schreef Dat een paard te mager staat met zelf gedeelde beelden is smaad en laster? Oke, leg eens uit? Neehoor er is genoeg uitgelegd. En het verbaast me ook niet dat jij hierin weer vooraan staat. |
Geplaatst: 10-09-24 10:15 |
Suzanne F. | |
Axel_Valerie schreef Jullie weten wel dat dit dus wel laster en smaad is toch? Ehm nee. Weet je zelf wel wat smaad en laster zijn en wat het verschil is? Daar zijn geen gronden voor. Mensen hadden vanuit oogpunt van dierwelzijn twijfels over de aanpak en uitvoering van de actie en hebben hier hun zorgen geuit. |
Geplaatst: 10-09-24 10:22 |
Bloodymary | |
Axel_Valerie schreef fransje23 schreef Wat bedoel je exact met dit? Dat weten de mensen van bokt wel. Ik heb alles gerapporteerd en ik weet dat er een aangifte komt. |
Geplaatst: 10-09-24 10:22 |
Fly_high | |
Ik vind nog steeds dat die dame niet op zulk mager paard had moeten zitten, en al helemaal niet 40+ km per dag rijden.
Wacht nu vol spanning op die aangifte |
Geplaatst: 10-09-24 10:27 |
Suzanne F. | |
Fly_high schreef Ik vind nog steeds dat die dame niet op zulk mager paard had moeten zitten, en al helemaal niet 40+ km per dag rijden. Wacht nu vol spanning op die aangifte Pas op hoor, wat je nu zegt is smaad en laster. Foei. |
Geplaatst: 10-09-24 10:29 |
DuoPenotti | |
weer weggegooid belastinggeld....
|
Geplaatst: 10-09-24 10:29 |
fransje23 | |
Een aangifte tegen Bokt of tegen de gebruikers? Ben erg benieuwd!
Volgens mij bestaat er nog steeds zoiets als vrijheid van meningsuiting. Het leven bestaat nu nog eenmaal niet alleen uit positieve reactie. Zeker niet als er dieren (of kinderen) betrokken zijn bij grote uitdagingen. Dat kun je niet afdwingen. |
Geplaatst: 10-09-24 10:30 |
Rocamor | |
Dus een mening kan ook al smaad en laster betekenen?
Althans, hier in Nederland? Kunnen ze Bokt wel opdoeken. |
Geplaatst: 10-09-24 10:32 |
Suzanne F. | |
Rocamor schreef Dus een mening kan ook al smaad en laster betekenen? Althans, hier in Nederland? Kunnen ze Bokt wel opdoeken. Niet alleen Bokt hoor. Bijna heel het internet inclusief social media, alle fora en alle reactiemogelijkheden onder nieuwswebsites. |
Geplaatst: 10-09-24 10:33 |
fransje23 | |
Rocamor schreef Dus een mening kan ook al smaad en laster betekenen? Althans, hier in Nederland? Kunnen ze Bokt wel opdoeken. Nee, iemand bedenkt dat het smaad en laster zou kunnen zijn. Dat is niet hetzelfde als dat het daadwerkelijk zo is. |
Omhoog |
Geplaatst: 10-09-24 10:36 |
Plaats een nieuw onderwerp | Plaats een reactie |
Pagina 18 van de 22 [ 535 berichten ]
Ga naar pagina Vorige 1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 Volgende |
|
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp |
Forums » Algemeen » [VN] Voorpagina Nieuws |
Inloggen |