Forums » Algemeen » [VN] Voorpagina Nieuws |
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp | |
Pagina 17 van de 17 [ 417 berichten ]
Ga naar pagina Vorige 1 ... 13, 14, 15, 16, 17 |
|
Plaats een nieuw onderwerp |
Het doorgeefstokje van augustus: DuoPenotti |
---|
Tiggs | |
Tieneke schreef Well, not really Niet? Haar verhalen over mentale problematiek ben ik niet meer tegengekomen. Terwijl ze Bokt daarmee overspoelde voor mijn gevoel. |
Laatste bericht |
Geplaatst: 26-08-23 10:03 |
Anoniem | |
Langzaam komen de verhalen steeds meer bij me terug en ik herinner me hoe verbaasd ik elke keer was over identiteiten of redenen waarom mensen geband werden. Ik kon het met de meesten wel vinden (of had dan eens een flinke aanvaring maar praatte het dan uiteindelijk uit)...
|
Geplaatst: 26-08-23 10:06 |
marleen_88 | |
Tieneke schreef Well, not really Dat idee heb ik ook al den hele tijd, denk zomaar dat wij dezelfde bedoelen. |
Geplaatst: 26-08-23 10:19 |
tita | |
Ons bokt van toen wel, leuker
|
Geplaatst: 26-08-23 10:26 |
jiehaaa | |
ElfBeau_067 schreef jiehaaa schreef [ Nou dat, ik denk al heel lang exact hetzelfde. Haha dankjewel! Eigenlijk was ik… nee grapje , ik ben hartstikke nieuw! Echt waar. Dankjewel voor de antwoorden op m’n vraag trouwens Ik zou graag “Graag gedaan” zeggen, maar ik heb geen idee welke vragen je bedoelt? |
Geplaatst: 26-08-23 19:17 |
Marjolein | |
Suzanne F. schreef Er staat me ook nog iets bij van Batsdag? *bats bats bats* Dankjewel! Dat hebben we lang volgehouden elke maand. Is nu denk ik 22/23 jaar geleden. Veel verhalen zeggen me wel wat, heel veel ook niet. Fijn om te zien dat je toch op bokt bent gebleven DP ondanks al het gedoe. En leuk om hier veel oude bekende namen te zien♥️ |
Geplaatst: 27-08-23 10:12 |
DuoPenotti | |
Onkruid vergaat niet
Ja leuk al die diverse verhalen en herinneringen |
Geplaatst: 27-08-23 10:37 |
Eatshay | |
Jullie krijgen een *bats* en een *skup* (moest tussen sterretjes, geen idee waarom) van mijn juf , ik heb haar wat printscreens gestuurd. Ze vind het leuk dat sommige haar en haar fjordje van toen nog kennen.
Moest jullie de hartelijke groeten doen. Sorry, wat tekst weggehaald, vond ze te veel. |
Geplaatst: 27-08-23 12:53 |
DuoPenotti | |
Equinia, bestaat dat nog?
Doe haar maar de groeten. |
Geplaatst: 27-08-23 12:55 |
ElfBeau_067 | |
jiehaaa schreef Ik zou graag “Graag gedaan” zeggen, maar ik heb geen idee welke vragen je bedoelt? Op wat is fokt en de poets plaats |
Geplaatst: 27-08-23 15:18 |
Storm | |
Eatshay schreef Jullie krijgen een *bats* en een *skup* (moest tussen sterretjes, geen idee waarom) van mijn juf , ik heb haar wat printscreens gestuurd. Ze vind het leuk dat sommige haar en haar fjordje van toen nog kennen. Moest jullie de hartelijke groeten doen. Sorry, wat tekst weggehaald, vond ze te veel. Bedoel je Sonja? |
Geplaatst: 27-08-23 16:50 |
Suzanne F. | |
Maar is Fokt ineens opgehouden te bestaan? Ik kan me wel herinneren er ooit gepost te hebben.
Ik vond de visie van KdL wel altijd interessant. Er zat zeker een kern van waarheid in, hetzij iets te ver doorgetrokken. Iets te zwart wit. Ik las op een nieuwssite dat Bokt werd genoemd als een van de langst lopende forums. Grappig, ergens heel leuk maar ergens misschien een vloek. Als het ooit op zwart ging waren al mijn berichten ook weg. Misschien toch ook wel fijn. |
Geplaatst: 27-08-23 20:40 |
SjonnieZ | |
Suzanne F. schreef Maar is Fokt ineens opgehouden te bestaan? Ik kan me wel herinneren er ooit gepost te hebben. Ik vond de visie van KdL wel altijd interessant. Er zat zeker een kern van waarheid in, hetzij iets te ver doorgetrokken. Iets te zwart wit. Ik las op een nieuwssite dat Bokt werd genoemd als een van de langst lopende forums. Grappig, ergens heel leuk maar ergens misschien een vloek. Als het ooit op zwart ging waren al mijn berichten ook weg. Misschien toch ook wel fijn. Haha.. ben alleen bang dat dit weinig zal uithalen. Uit onderzoek is gebleken dat Bokt op plaats 12 staat als nieuwsbron voor Nederlandse chatbots. https://www.groene.nl/artikel/chatbots- ... vegegevens |
Geplaatst: 27-08-23 20:51 |
Sakura789 | |
Het was jammer dat fokt nodig was, want de discussies voordat fokt begon hier op bokt vond ik echt heel leerzaam en interessant. Af en toe vlogen een aantal flink de bocht uit, maar het gaf wel veel inhoud aan dat deel van het forum. Dat is nu helaas bijna wel echt weg.
|
Geplaatst: 28-08-23 06:53 |
Elisa2 | |
Ja dat vind ik ook jammer, heb hier en op Fokt destijds echt veel geleerd. Er ging echt een wereld voor me open wbt de fokkerij kennis.
|
Geplaatst: 28-08-23 07:20 |
Farjen | |
Sorry dat ik dit topic omhoog schop
Maar bij het doorlezen herinner ik me nog een bokker met een heftig verhaal dat uiteindelijk ook gelogen bleek. Volgens mij was ze een twintiger, die ziek werd (kanker?) En ik herinner me ook iets dat ze naar Amerika zou verhuizen. Geen idee of dit iemand wat zegt? Volgens mij was dit na Miep? |
Geplaatst: 13-10-24 04:29 |
cissy | |
Ik zag dit topic weer voorbij komen en heb m dit keer helemaal doorgelezen.
Mén wat heb ik veel gemist zo te lezen... Ken veel van de namen maar heb veel verhalen nooit weet van gehad. Best leuk zo'n nostalgisch tripje. Wat is er van het muilezel veulentje terecht gekomen waar toen een hele soapserie omheen liep? Was erg leuk toen. |
Omhoog |
Geplaatst: 13-10-24 12:26 |
Plaats een nieuw onderwerp | Plaats een reactie |
Pagina 17 van de 17 [ 417 berichten ]
Ga naar pagina Vorige 1 ... 13, 14, 15, 16, 17 |
|
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp |
Forums » Algemeen » [VN] Voorpagina Nieuws |
Inloggen |