Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Wereldbekerdebuut voor Edward Gal en Glock’s Zonik in Londen

 
Profiel   

Equnews
Dressuur


De organisatie van de wereldbeker dressuur in Londen heeft de deelnemers voor de wereldbeker editie bekend gemaakt. Buiten de vele Britse combinaties wordt het voornamelijk uitkijken naar de start van Glock’s Zonik met Edward Gal. De Blue Hors Zack-zoon maakt met Edward Gal zijn rentree in de wereldbekerserie.

Nauwelijks een half jaar geleden deed het duo zijn intrede in de Grand Prix. Dat was op de subtop wedstrijd in Kootwijkerbroek, eind april. Toen werd een veelbelovende score van 76,05% behaald. Op het CDI3* in Rotterdam volgde de eerste Kür van Zonik. Ondanks spanning scoorden ze 77,45%.

Na een overtuigend optreden op het Nederlands Kampioenschap, een maand later, waarbij Edward Gal met Glock’s Zonik het hoogste trapje mocht betreden, volgde opname in het A-kader.

Voor ons land komen ook Katja Gevers met Thriller (v. Gribaldi) en Madeleine Witte-Vrees met Cennin (v. Vivaldi) in de ring. De dressuur vindt plaats op 12 (Grand Prix) en 13 (Kür op muziek) december.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-17 21:25 



 
Profiel   

Gaat de kür ook nog ergens te zien zijn? Op (Engelse) tv zender of misschien live op internet?

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-12-17 02:34 



 
Profiel   

Goede vraag! Ik ben ook benieuwd

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-12-17 03:34 



 
Profiel   

Ik zag wel op de site van de BBC iets over bbc red button ofzo maar dat is alleen in Engeland. Maar van vorige keer weet ik nog dat het dan ook online te volgen was als je je computer instelde alsof je in GB was

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-12-17 11:10 



 
Profiel   

http://www.bbc.co.uk/sport/live/equestrian/42215321
Ik ga proberen via bovenstaande link te kijken. Ik denk dat het alleen werkt in de UK dus ik heb met het programma Hola mijn browser ingesteld alsof je vanuit de UK surft en dan zou het misschien kunnen lukken om het live te bekijken. Duimen maar
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-12-17 20:49 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen