Kaartverkoop Wereldruiterspelen over een jaar van start

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110721
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Kaartverkoop Wereldruiterspelen over een jaar van start

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-08 10:32

www.thehorse.com / Nieuwsredactie


Afbeelding
Ook voltige is vertegenwoordigd tijdens de Wereldruiterspelen
foto: Michael Rzepa /FEI

Toegangskaarten voor de Alltech FEI Wereldruiterspelen in 2010 zullen al verkrijgbaar zijn vanaf 25 September 2009.

"We zijn zeer verheugd dat we de startdatum van de verkoop al bekend kunnen maken' aldus Ruth Mason, directeur kaartverkoop. Vanwege de grote vraag naar toegangskaarten hebben we een programma ontwikkeld dat betaalbaar en makkelijk toegankelijk zal zijn voor geinteresseerde kopers."

Er zullen ongeveer 600.000 toegangskaarten beschikbaar zijn voor de Wereldruiterspelen. De kaarten zullen ongeveer 25 dollar kosten, oftewel 17 euro. Er zullen tevens kaarten beschikbaar zijn die alleen toegang geven aan het Kentucky Horse Park, waar de bezoekers kunnen genieten van diverse verschillende paarden-demonstraties en interessante shows.

De uiteindelijke prijzen zullen begin 2009 bekend worden gemaakt.

Op de website van de Wereldruiterspelen staat veel informatie over de acht disciplines welke te zien zullen zijn tijdens het grote evenement, maar ook veel info over de shows, demonstraties, informatie voor de vrijwilligers en de mogelijkheid om je op te geven voor de laatste informatie over de kaartverkoop.

De Alltech FEI Wereldruiterspelen zijn de wereldkampioenschappen voor 8 paardendisciplines, officieel erkend door de FEI, en wordt iedere 4 jaar gehouden. De Wereldruiterspelen waren tot nu toe nog nooit buiten Europa gehouden, en tevens waren de acht disciplines nog nooit samen vertegenwoordigd op een enkel groot evenement. De Wereldruiterspelen kosten in totaal ruim 150 miljoen dollar. Naar verwachting zullen ruim 600.000 mensen het zestien dagen durende evenement bezoeken.

Voor meer info, kijk hier: http://www.feigames2010.org/

RoWi

Berichten: 6886
Geregistreerd: 27-12-05
Woonplaats: NB

Re: Kaartverkoop Wereldruiterspelen over een jaar van start

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 11:08

Zo dat is al vroeg zeg! Ik begrijp dus dat het in Kentucky wordt gehouden? Zijn er hier mensen die al van plan zijn om te gaan kijken? Haha!
Mij gaat het niet lukken, de kaartjes zijn niet zo duur maar het vliegticket wel Lips are sealed

[Edit: regel verwijderd, verkeerd gelezen]
Laatst bijgewerkt door RoWi op 25-09-08 11:22, in het totaal 3 keer bewerkt

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110721
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: Kaartverkoop Wereldruiterspelen over een jaar van start

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-08 11:10

Dat staat er ook niet. Er staat dat de kaarten vanaf 25 september 2009 te koop zijn, en de prijzen begin volgend jaar bekend zijn.

RoWi

Berichten: 6886
Geregistreerd: 27-12-05
Woonplaats: NB

Re: Kaartverkoop Wereldruiterspelen over een jaar van start

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 11:21

Ow sorry, verkeerd gelezen! Bloos

MoniqueT

Berichten: 8847
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Macisvenda, Spanje

Re: Kaartverkoop Wereldruiterspelen over een jaar van start

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 11:25

RoWi schreef:
Zo dat is al vroeg zeg! Ik begrijp dus dat het in Kentucky wordt gehouden? Zijn er hier mensen die al van plan zijn om te gaan kijken? Haha!
Mij gaat het niet lukken, de kaartjes zijn niet zo duur maar het vliegticket wel Lips are sealed


Ja, wij zijn vast van plan om te gaan! Nu gaan wij elk jaar naar Amerika, Amerika is onze grootste passie. Elke keer weer zoeken we een ander stuk van dit geweldige land uit om een maand rond te toeren met een camper. Vorig jaar zaten we in oktober in het Noordoosten van Amerika, de tijd van de Fall Foliage, de verkleuring van de blaadjes aan de bomen daar. Geweldig!

Voor 2009 staat de reis vast en is die al geboekt, het wordt weer het Zuidwesten (Californië, Nevada, Utah, Colorado), maar voor 2010 stond al op de verlanglijst om in het najaar een keer van New York naar Denver te reizen óf andersom. Het wordt andersom: als we op 1 oktober in New York zijn, kunnen we rond 7 oktober in Kentucky zijn om de Vierspannenwedstrijd daar te volgen. We blijven dan tot en met de slotceremonie en trekken dan via heel veel staten richting Texas, New Mexico om in Denver of Las Vegas de camper weer in te leveren.

Zo zag het er vorig jaar uit (Kentucky ligt misschien net wat te Zuidelijk om begin oktober al zo te kleuren, dit is New Hampshire):

Afbeelding

En zo toeren wij rond:

Afbeelding

Ik heb al gemaild naar het Kentucky Horse Park, wil namelijk weten wanneer je kan gaan reserveren voor de camping daar. Volgens mij kunnen daar trouwens alleen campers terecht, geen tenten of zo, maar dat weet ik niet zeker. En natuurlijk even gevraagd of er een shuttle is naar het park, ik ken dat daar, elke Amerikaan heeft een auto achter zijn camper hangen! Ik zou het wel prettig vinden om vervoer te hebben naar het paardengebeuren. Zo niet, dan wordt het toch een paar goedkope fietsen ritselen bij Wal*Mart of zo ...

RoWi

Berichten: 6886
Geregistreerd: 27-12-05
Woonplaats: NB

Re: Kaartverkoop Wereldruiterspelen over een jaar van start

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 11:40

Dat klinkt echt heel gaaf! Zo'n reis staat ook op mijn verlanglijstje Lachen

Janine1990

Berichten: 43811
Geregistreerd: 13-03-05

Re: Kaartverkoop Wereldruiterspelen over een jaar van start

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 11:45

Als Anky echt haar laatste wedstrijd daar rijdt, wil ik er dolgraag heen! Dat wordt hard sparen!

MoniqueT

Berichten: 8847
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Macisvenda, Spanje

Re: Kaartverkoop Wereldruiterspelen over een jaar van start

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 12:09

Toch hebben we wel een beetje geluk. Ik kan niet in de toekomst kijken natuurlijk en de ontwikkeling van ticketprijzen is ook niet te voorspellen. Maar de WEG valt na half september en in de zomermaanden zijn tickets naar Amerika altijd veel en veel duurder dan in het naseizoen.

Muzefee

Berichten: 18461
Geregistreerd: 24-05-04
Woonplaats: Zuid-Friesland

Re: Kaartverkoop Wereldruiterspelen over een jaar van start

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 12:41

Lijkt me gaaf heen te gaan! Wie weet! Haha!

annekee
Berichten: 37
Geregistreerd: 23-07-07

Re: Kaartverkoop Wereldruiterspelen over een jaar van start

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 12:51

Leuk dat ze er een plaatje van voltige bijzetten! haha.. kom je hier namelijk ook niet zoveel tegen op het forum!;)
Zou er ook zoooooo graag heen gaan!:D en het allerliefste! natuurlijk mee doen..Knipoog maar k denk niet echt dat dat zal gebeuren!;)

Mija
Berichten: 335
Geregistreerd: 20-07-08

Re: Kaartverkoop Wereldruiterspelen over een jaar van start

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 13:13

Oja , wij zijn ook van plan om daar naar toe te gaan, en zijn volop bezig hoe en wat we doen.....maar leuk om daar nog de tijd voor te hebben..

daniella74
Berichten: 6109
Geregistreerd: 13-11-06

Re: Kaartverkoop Wereldruiterspelen over een jaar van start

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 13:17

Ik zou ook best willen gaan maar er zijn 3 praktische problemen:
1 ik weet niet of degene voor wie ik wil gaan ook daadwerkelijk gaat
2 de ladder kan niet mee in het vliegtuig als handbagage
3 ik durf niet te vliegen

MoniqueT

Berichten: 8847
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Macisvenda, Spanje

Re: Kaartverkoop Wereldruiterspelen over een jaar van start

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 13:18

Ai, dat laatste punt lijkt me vrij serieus een bezwaar. Punt twee is dat absoluut niet, er zijn heel veel ladders te koop in Kentucky! En tja, het maakt mij niet zoveel uit wie er gaat, als er maar een Nederlands team is en dat zal toch wel?

Janine1990

Berichten: 43811
Geregistreerd: 13-03-05

Re: Kaartverkoop Wereldruiterspelen over een jaar van start

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 13:24

daniella74 schreef:
Ik zou ook best willen gaan maar er zijn 3 praktische problemen:
1 ik weet niet of degene voor wie ik wil gaan ook daadwerkelijk gaat
2 de ladder kan niet mee in het vliegtuig als handbagage
3 ik durf niet te vliegen


Vliegen is saai hoor, je hoeft je niet druk te maken om of je het wel durft.
Als je het een keer hebt gedaan, vind je het niets aan.
Het is net alsof je in een bus zit. Lachen

Ladders? Waar heb je een ladder voor nodig dan?

Jasmijn76

Berichten: 3236
Geregistreerd: 01-09-04

Re: Kaartverkoop Wereldruiterspelen over een jaar van start

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 13:35

ja...dat is toch wel iets wat op mn verlanglijst staat...en de mooie foto's maken mij erg nieuwgierig!

daniella74
Berichten: 6109
Geregistreerd: 13-11-06

Re: Kaartverkoop Wereldruiterspelen over een jaar van start

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 13:36

Janine, die ladders gebruiken sommige mensen om goed zicht te hebben in de marathon op hun favo deelnemer.

Janine1990

Berichten: 43811
Geregistreerd: 13-03-05

Re: Kaartverkoop Wereldruiterspelen over een jaar van start

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 13:41

daniella74 schreef:
Janine, die ladders gebruiken sommige mensen om goed zicht te hebben in de marathon op hun favo deelnemer.


Ooooh, ja ik dacht dat je ramen wou wassen ofzoo. Nagelbijten / Gniffelen
Nee, ik had echt geen flauw idee. Schijnheilig

daniella74
Berichten: 6109
Geregistreerd: 13-11-06

Re: Kaartverkoop Wereldruiterspelen over een jaar van start

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 13:45

MoniqueT schreef:
Ai, dat laatste punt lijkt me vrij serieus een bezwaar. Punt twee is dat absoluut niet, er zijn heel veel ladders te koop in Kentucky! En tja, het maakt mij niet zoveel uit wie er gaat, als er maar een Nederlands team is en dat zal toch wel?


Misschien moet ik volgend seizoen maar op zoek gaan naar een leuke viend uit een ander team om in 2010 mijn hand vast te houden. Ben alleen benieuwd of ik nog op het erf mag komen met een partner uit het Twents vierspan Clown. Bij mijn eigen vrienden zit igg niemand.

Janine1990

Berichten: 43811
Geregistreerd: 13-03-05

Re: Kaartverkoop Wereldruiterspelen over een jaar van start

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 13:47

daniella74 schreef:
Misschien moet ik volgend seizoen maar op zoek gaan naar een leuke viend uit een ander team om in 2010 mijn hand vast te houden. Ben alleen benieuwd of ik nog op het erf mag komen met een partner uit het Twents vierspan Clown. Bij mijn eigen vrienden zit igg niemand.


Nou nou nou!
Dat is wel een hele aparte reden.
Als je vriend niet mee mag doen (wat ik er in ieder geval van begrijp), dan ga je toch gezellig samen om te kijken?! Haha!

daniella74
Berichten: 6109
Geregistreerd: 13-11-06

Re: Kaartverkoop Wereldruiterspelen over een jaar van start

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 13:55

Ik denk dat jij mij verkeerd begrijpt. Al die vierspannen hebben fans die dan "vrienden van het ...... vierspan" worden genoemd. Bij het vierspan waar ik bij hoor zitten geen leuke vrijgezelle mannen dus vandaar dat ik eens moet kijken bij een ander vierspan-vriendenclubje. Misschien is het makkelijker als ik het volg via internet t.z.t., minder regelwerk Haha!.

Janine1990

Berichten: 43811
Geregistreerd: 13-03-05

Re: Kaartverkoop Wereldruiterspelen over een jaar van start

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 13:59

daniella74 schreef:
Ik denk dat jij mij verkeerd begrijpt. Al die vierspannen hebben fans die dan "vrienden van het ...... vierspan" worden genoemd. Bij het vierspan waar ik bij hoor zitten geen leuke vrijgezelle mannen dus vandaar dat ik eens moet kijken bij een ander vierspan-vriendenclubje. Misschien is het makkelijker als ik het volg via internet t.z.t., minder regelwerk Haha!.


Oooh, ik dacht dé vriend. Nagelbijten / Gniffelen
Klinkt wel heel gezellig hoor!
Volgens mij een stuk minder afgunst dan bij dressuur en springen Nagelbijten / Gniffelen

daniella74
Berichten: 6109
Geregistreerd: 13-11-06

Re: Kaartverkoop Wereldruiterspelen over een jaar van start

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 14:29

Gatver nee..... Ik zit bij zo'n ouwe Haha!
Het is idd heel gezellig volk, nog relaxter dan springvolk en die zijn al leuk. Ik zou ook graag bij het springen kijken als ik dan toch in dat vleigtuig stap.

Janine1990

Berichten: 43811
Geregistreerd: 13-03-05

Re: Kaartverkoop Wereldruiterspelen over een jaar van start

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 14:33

daniella74 schreef:
Gatver nee..... Ik zit bij zo'n ouwe Haha!
Het is idd heel gezellig volk, nog relaxter dan springvolk en die zijn al leuk. Ik zou ook graag bij het springen kijken als ik dan toch in dat vleigtuig stap.


Nou precies. Als de kaartjes toch zo goedkoop zijn.... Vingers aflikken

MoniqueT

Berichten: 8847
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Macisvenda, Spanje

Re: Kaartverkoop Wereldruiterspelen over een jaar van start

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 15:09

We zitten wel twee jaar verder. Nu is 25 dollar inderdaad nog geen 20 euro, maar je bent wel afhankelijk van wat de dollarkoers gaat doen de komende twee jaar. Kan zomaar heel anders gaan lopen. Enne, die prijs is denk ik per dag. Loopt aardig op voor 16 wedstrijddagen. Of zie ik dat nou verkeerd? Hier in Beesd was de zaterdag ook 25 euro.

daniella74
Berichten: 6109
Geregistreerd: 13-11-06

Re: Kaartverkoop Wereldruiterspelen over een jaar van start

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 15:25

Persoonlijk vind ik het te ver afgezien van de ladder- en handvasthoudgekheid en het is gewoon een hele dure reis ookal zijn de kaartjes "goedkoop'". Wie weet hoe de situatie er idd over 2 jaar voor staat. Als je toch van plan was rond die tijd naar Amerika te gaan kun je het mooi meepikken een dagje of wat.