Opslag op inschrijfgeld bij Subtopwedstrijden

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110723
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Opslag op inschrijfgeld bij Subtopwedstrijden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-08 07:21

www.knhs.nl


Ook bij de Subtop zal er voortaan extra gelet worden op de datum van inschrijven. Indien je je na sluitingsdatum inschrijft kan er door de organisatie een opslag per combinatie op het inschrijfgeld gerekend worden. Dit geldt ook bij het te laat betalen van het inschrijfgeld. Op een subtopwedstrijd dien je op de wedstrijddag contant of voor de wedstrijddatum per bank je inschrijfgeld te voldoen.

Vanaf heden zijn de volgende bepalingen zijn opgenomen in het vraagprogramma en kun je eventuele opslagen op je factuur terugvinden:

# Voor het bijschrijven van combinaties na sluitingsdatum wordt door de wedstrijdgevende organisatie een opslag op het inschrijfgeld gerekend van max. € 5,00 per combinatie conform de wedstrijdtarievenlijst.

# Bij te laat betalen wordt door de wedstrijdgevende organisatie een opslag op het inschrijfgeld gerekend van max. € 5,00 per combinatie conform de wedstrijdtarievenlijst.

Anoniem

Re: Opslag op inschrijfgeld bij Subtopwedstrijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-08 09:01

Te laat betalen? Als je een wedstrijd hebt weet je toch dat je moet betalen en neem je toch geld mee?
En met dat 1e punt stimuleren ze deelname ook niet echt..

asjemenou

Berichten: 9002
Geregistreerd: 02-05-06

Re: Opslag op inschrijfgeld bij Subtopwedstrijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-08 10:19

Relaxed schreef:
Te laat betalen? Als je een wedstrijd hebt weet je toch dat je moet betalen en neem je toch geld mee?
En met dat 1e punt stimuleren ze deelname ook niet echt..

Geld meenemen?
Wat dacht je van meteen overmaken zodra je je opgeeft. Knipoog
En ik vind het eigenlijk ook niet meer dan normaal dat je je optijd opgeeft, dus voor de sluitingsdatum. Is wel zo makkelijk voor het wedstrijdsecetariaat.

Frantic

Berichten: 9648
Geregistreerd: 14-09-03
Woonplaats: maan

Re: Opslag op inschrijfgeld bij Subtopwedstrijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-08 10:21

nee, maar het is ook dodelijk lastig dat mensen pas op het laatst moment inschrijven.

Je wordt 2 dagen voor een wedstrijd overspoelt met mailtjes of ze er nog bij kunnen( vooral springers hebben er een handje van)

En dan kan het secretariaat weer opnieuw beginnen.

Wij hebben vorig jaar het springen maar afgelast ivm gebrek aan deelname..... kwamen er binnen een week nog minstens 50 aanmeldingen binnen........

Dat zal met de sub top niet anders zijn.

345
Berichten: 32
Geregistreerd: 14-03-08

Re: Opslag op inschrijfgeld bij Subtopwedstrijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-08 11:43

als mensen 2 dagen voor een wedstrijd mailen of ze nog mee kunnen doen , kunnen ze toch de uitvallers opvullen. natuurlijk loop je het risico dat het vol is.
De praktijk is gewoon dat er altijd uitvallers zijn.
De uitvallers betalen gewoon inschrijfgeld, de bijschrijvers betalen ook nog eens inschrijfgeld. Dus waarom moet daar dan nog eens een opslag bij?
Ze hebben al extra.

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Re: Opslag op inschrijfgeld bij Subtopwedstrijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-08 11:48

Gewoon een nieuw kwartje van Kok........ Zij zijn groot en ik is klein!
Het zal me een worst wezen. Die 5 euro kan er ook nog wel bij.

*** stelt gelijk de eigen tarieven bij***

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Re: Opslag op inschrijfgeld bij Subtopwedstrijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-08 12:08

Ik heb er meer problemen mee dat diverse subtopwedstrijden nu al vér voor de sluitingsdatum volgeboekt zitten.
En dat terwijl de agenda met wedstrijden pas op een zeer laat moment bekend gemaakt wordt..... Nagelbijten / Gniffelen

***Thieu - we missen je***

se7entje

Berichten: 841
Geregistreerd: 03-03-07
Woonplaats: Brabant

Re: Opslag op inschrijfgeld bij Subtopwedstrijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-08 12:46

Ja, het is er allemaal niet beter op geworden nu is over is gegaan....
Vind het ook onzin, ze kunnen inderdaad daarmee de gaten opvullen dus wat zitten ze dan te mutsen.
En als ze het teveel moeite vinden hoeven ze alleen maar NEE te zeggen. ( een keer of 20 Nagelbijten / Gniffelen )

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Re: Opslag op inschrijfgeld bij Subtopwedstrijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-08 13:01

Als ze financiële gaten hebben kunnen ze mijns inziens veel beter een bescheiden boete van ----pak 'm beet 5.000 euro per event---- opleggen aan inschrijvers die niet komen opdagen zonder af te melden.......
De zogenaamde no-shows........

Ja, dat gebeurt nog steeds veelvuldig. Ook bij de subtop....Nagelbijten / Gniffelen


Ik ga er wel even vanuit trouwens dat die boete van 5 euro terecht komt bij de organiserende vereniging, en niet bij de KNHS.
Na de sluitingsdatum gaat de gehele zaak van de startlijsten en de administratieve rompslomp over naar de organiserende vereniging. Maar tegenwoordig verbaas ik me nergens meer over.........

Gitta1977

Berichten: 2479
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: In my Place

Re: Opslag op inschrijfgeld bij Subtopwedstrijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-08 13:15

CGJ12 schreef:
Ik ga er wel even vanuit trouwens dat die boete van 5 euro terecht komt bij de organiserende vereniging, en niet bij de KNHS.

Mag je nog een keer raden... Als dat net zo gaat als op landelijke wedstrijden moet je dus de coupons (als ze die al opgestuurd hebben) naar de KNHS sturen met de mededeling dat ze niet op zijn komen dagen. Vervolgens legt de KNHS dan een boete op die uiteraard op de rekening van de KNHS wordt bijgeschreven. Verenigingen mogen dit (geloof ik) niet doen, al sturen wij altijd wel een rekening voor het startgeld (+ x bedrag voor administratiekosten, wat eigenlijk ook niet mag...) in de hoop dat ze dat dan wel betalen.

benneton

Berichten: 1548
Geregistreerd: 18-11-01
Woonplaats: Achtmaal

Re: Opslag op inschrijfgeld bij Subtopwedstrijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-08 13:17

CGJ12 schreef:
Ik heb er meer problemen mee dat diverse subtopwedstrijden nu al vér voor de sluitingsdatum volgeboekt zitten.
En dat terwijl de agenda met wedstrijden pas op een zeer laat moment bekend gemaakt wordt..... Nagelbijten / Gniffelen

***Thieu - we missen je***


Ja mee eens.
Sinds van de week staat eindelijk de kalender voor november erop, maar wel overal "er kan nog niet ingeschreven worden". En al bijna alle wedstrijden van oktober zitten vol!

Daarbij is het inschrijfgeld al heel hoog.

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Re: Opslag op inschrijfgeld bij Subtopwedstrijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-08 13:50

benneton schreef:
Ja mee eens.
Sinds van de week staat eindelijk de kalender voor november erop, maar wel overal "er kan nog niet ingeschreven worden". En al bijna alle wedstrijden van oktober zitten vol!

Daarbij is het inschrijfgeld al heel hoog.

De Cat1 wedstrijden zijn voor het gehele jaar al gevuld, de subtopwedstrijden is nog één grote gokpartij.
De selectiewedstrijden zijn weer opgenomen in een "andere" zoeklijst. Wat een onzinnig samenraapsel is het eigenlijk.


De KNHS heeft het nog steeds niet begrepen (zelfs niet na uitdrukkelike uitleg van mijn kant).
Het zal mij als ruiter echt een WORST zijn of iets een Cat1, Cat2, Cat3, of subtopwedstrijs is.
Het enige wat mij interesseert is de KLASSE waarin ik kan inschrijven.
Die achterlijke zoeksleutel in de KNHS kalender op categorie komt zo ongeveer mijn neus uit intussen.

Waarom geven ze die lijst niet even integraal door aan startlijsten.nl....... Huilen

LindyH

Berichten: 11259
Geregistreerd: 02-07-05
Woonplaats: The Buckle of the Bible Belt

Re: Opslag op inschrijfgeld bij Subtopwedstrijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-08 14:04

Bij westernwedstrijden is het al jaren zo, en dan nog een tikkie strenger: Na de sluitingsdatum kun je niet meer inschrijven. Je kunt wel bijschrijven voor extra onderdelen, en dan betaal je € 10,- extra per onderdeel. De regels verschillen per wedstrijd, maar dit is ongeveer wel standaard.

Anoniem

Re: Opslag op inschrijfgeld bij Subtopwedstrijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-08 14:07

asjemenou schreef:
Relaxed schreef:
Te laat betalen? Als je een wedstrijd hebt weet je toch dat je moet betalen en neem je toch geld mee?
En met dat 1e punt stimuleren ze deelname ook niet echt..

Geld meenemen?
Wat dacht je van meteen overmaken zodra je je opgeeft. Knipoog
En ik vind het eigenlijk ook niet meer dan normaal dat je je optijd opgeeft, dus voor de sluitingsdatum. Is wel zo makkelijk voor het wedstrijdsecetariaat.


Ook prima, maar het komt toch nooit voor dat mensen wel starten en niet betalen? Dan is er op het secretariaat iets niet goed Knipoog

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Re: Opslag op inschrijfgeld bij Subtopwedstrijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-08 15:38

Even off-topic

Voor de die-hards:
De 2e selectie-wedstrijd afdeling NOORD blijkt te worden gehouden in BREEZAND........... Rolleyes

***Zoekt alvast paspoort op***

Anoniem

Re: Opslag op inschrijfgeld bij Subtopwedstrijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-08 15:41

Waar ligt dat nou weer?! En ja, ik kom uit het noorden zelfs.. Clown

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Re: Opslag op inschrijfgeld bij Subtopwedstrijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-08 15:58

Relaxed schreef:
Waar ligt dat nou weer?! En ja, ik kom uit het noorden zelfs.. Clown

Ooit gehoord van Engeland?
Nou en dan een kilometer of wat oostelijker, vlak onder Texel ........... Haha!

Anoniem

Re: Opslag op inschrijfgeld bij Subtopwedstrijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-08 16:07

Allekeizers, kan het nóg noordelijker... Waarom niet meteen in Delftzijl? Clown

kmeijer

Berichten: 50
Geregistreerd: 02-03-08
Woonplaats: ouddorp

Re: Opslag op inschrijfgeld bij Subtopwedstrijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 15:04

ze moeten ergens tog op verdienen