Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 13 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Verwaarloosde pony's uit hun lijden verlost

 
Profiel   

Hilversum INspecteurs van de dierenbescherming hebben drie zwaar verwaarloosde shetlandpony's laten doden. De Dierenbescherming trof de dieren aan in een weiland bij Breukelen. De pony;s hadden ernstig vergroeide hoeven. Een dierenarts adviseerde om ze te laten slapen.

Bron: Metro
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-02-03 22:11 



 
Profiel   

niet normaal dat dit gebeurd WAAR IS DE DIERENBESCHERMING SLAPEN DIE OF ZIJN DIE ALLEEN MAAR BEZIG MET DIEREN DIE MET UITSTERVEN BEDREIGT WORDEN?

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-03-03 21:40 



 
Profiel   

Das weer K*T om te horen Boos!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-03-03 18:59 



 
Profiel   

hm, da;s in mijn woonplaats.. ben benieuwd waar dat was Verward

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-03-03 19:08 



 
Profiel   

bol schreef
niet normaal dat dit gebeurd WAAR IS DE DIERENBESCHERMING SLAPEN DIE OF ZIJN DIE ALLEEN MAAR BEZIG MET DIEREN DIE MET UITSTERVEN BEDREIGT WORDEN?


lees het bericht nog eens

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-03-03 19:19 



 
Profiel   

ik heb het gelezen echt niet normaal meer dat mensen dat laten gebeuren bij hun paardjes

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-03-03 17:36 



 
Profiel   

Esme_27"]
[quote="bol schreef
niet normaal dat dit gebeurd WAAR IS DE DIERENBESCHERMING SLAPEN DIE OF ZIJN DIE ALLEEN MAAR BEZIG MET DIEREN DIE MET UITSTERVEN BEDREIGT WORDEN?


lees het bericht nog eens
[/quote]

Helaas was de dierenbescherming hier te laat. Ik denk dat ze dat bedoelt. Als de dierenbescherming op een moment ingrijpt dat inslapen de enige oplossing is, dan zijn ze gewoon TE LAAT! Boos!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-03-03 01:27 



 
Profiel   

Dat bedoel ik zeker,waar ligt bij de dierenbescherming de grens om tot in beslag neeming over te gaan. voor mijn gevoel altijd te laat. Boos! Boos! Boos!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-03-03 10:02 



 
Profiel   

jah want in rotterdam stond een veewagen met 6 shetlanders dat ding was helemaal potdicht en de beessies kregen geen frisse lucht en stonden tot hun knieeen in de stront ook was er een trailer waar een fjord ik stond dag en nacht ik heb de dierenbescherming gewaarschuwd en die hebben gekeken en de eigenaar kreeg alleen een WAARSCHUWING terwijl de pony's al cker een maand in die veewagen stonden en ze waren heel mager en dus verwaarlooosd de dieren bescherming had ze beter in beslag kunnen nemen:( Boos! Boos!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-03-03 10:53 



 
Profiel   

Dat bedoel ik nou waneer wordt er ingegrepen .
Ze grijpen wel in maar vaak is het dan te laat en daar baal ik zo onwijs van.............. Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-03-03 13:07 



 
Profiel   

ik sta met mijn paard in barendrecht en de bijrijder die ik nu heb heeft nog meer verzorgpaarden maar daar gaat ze niet heen omdat de paarden onder de stront klonten zitten ze staan met ze 6en in 1 schuur waar 1x per jaar wordt uitgemest het zijn kwpners met goede afstammingen bv van kigalie en notaris maar het is 1 grote familie want het zijn zusjes en broertjes van elkaar en er loopt nu 1 hengst van 3 en die heeft ze eigen zus al een veulen bezorgd en nu moet ze tante in april ook een veulen van hem krijgen de eigenaar verhuurd de paarden maar niemand wil omdat je al 2 euro moet betalen om te poetsen 5 om te longeren 6 om te wandelen en 8 om te rijden ik vond dit een goeie reden om de dierenbescherming te bellen en het te zeggen want ze krijgen alleen maar hooi te eten meer niet en de dierenbescherming zei dus tegen mij ja we hebben meer meldingen over dit onderwerp gehad maar de eigenaar is een apart verhaal en doet dit al jaren dus hij weet wel wat goed is nou...daar maak ik me dus kwaad over Boos!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-03-03 17:21 



 
Profiel   

Heel bokt moet in actie komen tegen dit soort mishandeling misschien worden ze dan wakker bij de dieren bescherming nou ja bescherming. Boos! Boos! Boos!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-03-03 21:31 



 
Profiel   

Niet zo zeuren op de dierenbescherming, die mensen proberen echt wel om alles eraan te doen om die beestjes te helpen. De schuld ligt nog steeds bij de personen die die beesten mishandeld en slecht verzorgd hebben! Boos!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-03-03 02:05 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 13 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen