Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 42 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

Trouwpaard valt dood neer!

 
Profiel   

Jeetje wat erg.

Ik heb het een keertje meegemaakt dat een paard een hartaanval kreeg tijdens een show, maar dat is echt vreselijk.
De koetsier zal hier zeker ook wel verdriet om hebben gehad. Een beetje raar om dan meteen een beschuldiging richting hem te doen. Zolang je er niet zelf bij bent geweest, kun je er niet over oordelen.

Voor het bruidspaar is het te hopen dat ze dit pas later hebben gehoord en niet tijdens hun bruiloft. Want zoiets is toch wel een domper op de feestvreugde lijkt me...
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-03-03 15:24 



 
Profiel   

Dat paard werd dus bij ons bij de manege gelegd, omdat er nergens anders een plaats was waar dode paarden werden opgehaald. Hij werd naar onze manege getakeld, echt afschuwelijk Verdrietig

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-03-03 20:16 



 

Dames die te snel oordelen, lees eens een keer goed de tekst door.. Dan zul je ook dit lezen..

Citaat
Ten Wolde is dé Naardense koetsier. ,,Alles met rijtuigen en paarden in Naarden dat regelt hij. Hij had het rijtuigje speciaal voor deze bruiloft helemaal opgeknapt en was wel een jaar aan het poetsen geweest.''


Braaf...
Sneu voor de man, en het paard, ook een zeer akelige foto...

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-03-03 22:42 



 
Profiel   

Jeetje, dis dus echt nie grappig he. En ik vind het ook zeker niet grappig voor de koetsier. Dan kan er wel iemand zijn de zegt dat hij te hard de bocht door kwam, maarja iedereen zegt weer wat anders.
Kvin ut echt zielig, voor het paard en de koetsier...[/b]

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-03-03 12:59 



 
Profiel   

mijn moeder heeft dat ook oit meegemaakt bij de bruiloft van een clubgenoot. Ze stonden met de stoet gewoon te wachten voor het stadhuis, en koetspaard valt dood neer. Was overigens van Henk Krüger (wie kent hem nog?)

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-03-03 13:29 



 
Profiel   

zoooo erg VOOR IEDEREEN want niemand had er wat aan kunnen doen! arm paard Verdrietig echt zielig Huilen

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-03-03 18:33 



 
Profiel   

Wat er=g man

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-03-03 13:19 



 
Profiel   

Die man die zei dat ze met een noodgang de bocht om kwam(wat waarschijnlijk gewoon een harde stap of een sukkeldrafje was), vindt het natuurlijk een galop al keiiiiiiiiihard gaan, die zal er wel geen verstand van hebben, dus daar zal ik niet iemand(de koetsier) op oordelen, want als je het laatste leest, is het wel duidelijk, dat de koetsier om de paarden(en de koets :-P) geeft, hij zal het vast niet express hebben gedaan! Het is gewoon heeeeeeel zielig(ik vind het ook best wel hard dat ze zo'n foto neerzetten op hun site(of in de krant!).

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-03-03 00:09 



 
Profiel   

Wat verschrikkelijk zeg, arm paard ook..
Die koetsier, die moest zichzelf wel heel vervelend voelen.. stel je voor je trouwe paard valt dood neer.. echt heel erg sneu.. vor hem en het paard.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-03-03 01:52 



 

jeetje wat een verhaal...en dan die foto erbij.... *snik* echt erg!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-03-03 09:18 



 
Profiel   

even een hele stomme vraag van mij, maar staat de topics op de voorpagina ook altijd tussen de overigen?

[ON] 'Trouwpaard' valt dood neer

Schijnheilig Lips are sealed

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-03-03 02:15 



 
Profiel   

Vreselijk, ik hoop het nooit mee te hoeven maken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-03-03 10:35 



 
Profiel   

Ik heb het zelf ook al eens meegemaakt. Op het strand. Ik zat er zelf op. Echt niet leuk dat soort dingen

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-03-03 20:00 



 
Profiel   

Het moet ook vreselijk zijn geweest voor het andere paard dat er bij was. Die wist waarschijnlijk ook niet wat hem overkwam. Verdrietig

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-03 17:33 



 
Profiel   

ah zielig, ik hoop dat ik dat nooit van mijn leven hoef te zien!!!!!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-04-03 19:15 



 
Profiel   

ik vindt het echt onzettend sneu voor het paard voorla maaar ook voor zijn baasje ik bedeol je houdt toch van je paardje

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-04-03 16:16 



 
Profiel   

Ohw my god wat erg. Ik hoop zoiets nooit mee te maken. Scheve mond
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-04-03 13:30 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 42 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen