OPROEP AAN ALLE BOKKERS.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
bol
Berichten: 1304
Geregistreerd: 15-01-02
Woonplaats: delft

OPROEP AAN ALLE BOKKERS.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-03 21:56

De laaste tijd hoor ik steeds meer berichten over verwaarloossing van paarden en pony,s en als mensen hier een melding van maken bij de dieren bescherming dat die weinig of soms helemaal niets doen. Ik wordt hier kots misselijk van en ga proberen om hier wat aan te doen.Ik zal niet zeggen dat de dieren bescherming geen goed werk doet . ik wil graag handtekeningen via bokt ophalen eventueel met kranten knipsels en foto kopie,en.IK trek hier 4weken voor uit om zo veel mogelijk binnen te krijgen en maak dan een afspraak met de dieren bescherming in mijn regio en lever dan alles daar in en ga een gesprek aan of er geen betere controle kan komen .Ook zal ik zeggen dat ik mijn beschrikbaar wil stellen voor deze controlein mijn regio onder begeleiding van mijn dierenarts.IK zie jullie post graag te gemoet.

ADRES:FAM>STEIJGER>
AAGJE DEKENLAAN 7

2624CB DELFT>

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-03 17:46

Ik denk dan dat je eerder bij justitie moet zijn die die zaken behandeld. Door hun duren sommige zaken gewoon veels te lang, mede door gebrek van paardenkennis als je het mij vraagt.

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-03 02:08

Begrijp ik het goed als jij nu zaken van dierenmishandeling gaat verzamelen en al die zaken pas na 4 weken voor gaat leggen bij de dierenbescherming? (en dan zeggen dat de dierenbescherming altijd laat komt... hoe willen ze ooit na 4 weken nog, en met zoveel zaken, die beestjes fatsoenlijk kunnen redden?). Laat de dierenbescherming nou gewoon hun werk doen, en meldt elke zaak individueel, dat is makkelijker voor jou en voor hun, want ze houden dan een vele betere administratie en beter overzicht. Waardoor ze de volgende keer weer beter in kunnen grijpen.