Eventingamazone Florinoor Hoogland zegeviert in Portugal

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110738
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Eventingamazone Florinoor Hoogland zegeviert in Portugal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-09 18:48

www.horses.nl / www.paardenkrant.nl


Eventingamazone Florinoor Hoogland maakte afgelopen weekend in Portugal een goede seizoenstart. Zo won de CIC* van de nieuwe wedstrijd in Vale de Sabroso met haar paard Captain Hennessy. De amazone heeft grote plannen voor dit jaar. ,,Misschien is het voorbarig, maar ik hoop dat ik Boekelo mag rijden. Ik denk wel dat dit paard dat kan.”

Als Hennessy volgende week fit is, wil de amazone in Barocca d’Alva de tweesterrenwedstrijd rijden. Na drie weken Portugal krijgt het paard een korte time out. De amazone heeft wel plannen. ,,Ik hoop echt dit jaar een driesterrenwedstrijd te starten. En dan hopelijk naar Boekelo.”

De 25-jarige Hoogland kwam tien jaar gelden bij Gert Boonzaaijer, waar ze zijn oude EK-paard Allegro te rijden kreeg. Drie jaar later startte ze met deze merrie op het EK voor junioren in Walldorf. Vijf jaar geleden kwam Florinoor op stal bij Jos Houben. Ze nam Captain Hennessy vorig jaar op de helft van het seizoen van hem over.

Apocalatch

Berichten: 3088
Geregistreerd: 22-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 22:06

Super zeg, dat is een mooie start van het seizoen! +:)+

WolinLotte

Berichten: 4305
Geregistreerd: 31-05-07
Woonplaats: Kranenburg, Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 08:43

Dat is dan een mooie start voor haar +:)+ , super!! Maar laten we eerst maar hopen dat het paard gezond blijft.. ;) dat is het voornaamste, wil je mee blijven doen. Maar dromen kan altijd!! ;)

Yvke

Berichten: 18
Geregistreerd: 11-10-08

Re: Eventingamazone Florinoor Hoogland zegeviert in Portugal

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-09 10:08

Ha wat goed van Floor, ze was mijn trainingsmaatje op de ISPH! Daarna is het lang stil geweest rond haar. Leuk om te lezen dat ze het zo goed heeft gedaan!