Vliegtuig ongeval bijna in achtertuin van Tommie Visser

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110740
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Vliegtuig ongeval bijna in achtertuin van Tommie Visser

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-09 20:27

www.tommievisser.nl


Het vliegtuig wat vanmorgen is neergestort is wel erg dichtbij de stal van Tommie Visser. Het is aan het einde van de krommespieringweg waaraan Tommie woont en dat is hemels breed ongeveer 1 kilometer!

Tommie: "We hadden eigenlijk niet echt door wat er aan de hand was. Als je bij ons in de bak rijd kijk je op de A9 uit. We zagen ontzettend veel ambulance, brandweer en politiewagens. Er gebeuren wel vaker ongelukken daar op die weg dus van een sirene kijk je niet snel meer op. Nog geen 5 minuten later werd ik gebeld met de vraag of alles goed was bij ons. Ik antwoorde heel nuchter van ja hoezo?? Toen we het verhaal hoorde hebben we de tv aan gedaan en zagen wat er aan de hand was.

Ik ben met een meisje van stal op de fiets een kijkje gaan nemen maar je kon er toen natuurlijk niet meer bij. Toen ik eenmaal besefte wat er eigenlijk gebeurt was gaan er natuurlijk wel wat gedachten door je heen van wat als..... het is natuurlijk wel erg dichtbij ineens." Een aantal lessen konden niet doorgaan omdat de wegen hier naar toe dicht werden gemaakt. Het was dus een hele grote drukte om ons heen. Gelukkig is het allemaal weer rustig. Maar wat was het een heftige dag hier......

Angela

Berichten: 25692
Geregistreerd: 21-03-05
Woonplaats: Beuningen

Re: Vliegtuig ongeval bijna in achtertuin van Tommie Visser

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 20:36