Lies Beuker neemt afscheid !

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lies_Beuker

Berichten: 430
Geregistreerd: 14-11-05

Lies Beuker neemt afscheid !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-09 03:14

Afscheid Zondag 1 maart 2009


Na 15 jaar manege Naardermeer en 15 manege Lies Beuker in Naarden hebben Wim en ik ons bedrijf in juli 1999 verkocht aan Ron en Monique Pool.
Eind december van dat jaar is de manege van Naarden naar Almere – Buiten verhuisd. En ik ben doorgegaan met mijn passie: paardrijles geven. Een aantal jaren later is Wim zich gaan bezighouden met een nieuwe winkel boven de foyer.

Nu is het moment daar waarop ik besloten heb om gaan stoppen met het lesgeven op de manege. Het zal velen van jullie verbazen dat het afscheid zo plotseling gekomen is. Dit onaangekondigde afscheid is mijn uitdrukkelijke wens. Als ik mijn afscheid aangekondigd zou hebben, zouden heel veel mensen op mijn laatste manegelesdag (zondag 1 maart) gekomen zijn om afscheid van Wim en mij te nemen. En weet ik dat ik dat emotioneel niet aankan.
Ron en Monique willen voor ons dolgraag een afscheidsfeest organiseren. Dat waarderen wij ook bijzonder, maar ook dat is voor mij te emotioneel.

Nu is voor mij de tijd gekomen dat ik voor het eerst in 40 jaar elke zaterdagochtend: uit kan slapen, De Telegraaf kan lezen, naar de markt in Hilversum kan gaan, enz
En dat ik op zondag naar concoursen kan gaan, naar vlooienmarkten, en natuurlijk nog naar veel meer andere evenementen.

Als regiobestuurslid van Federatie voor Paardrijden voor Gehandicapten (F.P.G.) krijg ik nu meer tijd voor de bezoeken aan maneges, die lesgeven aan gehandicapte ruiters.

Echt afscheid nemen bestaat niet, want ik ga niet weg uit de paardenwereld, wij zullen elkaar vast ergens weer tegenkomen. En natuurlijk rijden wij regelmatig naar Almere-Buiten.

Wij willen iedereen veel plezier toewensen met die fantastische en prachtige paarden. Laat ze in hun waarde en zorg goed voor ze.

Paarden hebben mij tot een gelukkig mens gemaakt!

Groetjes van Lies en niet te vergeten ook van mijn steun en toeverlaat: Wim

NB. Ik heb vanmiddag geprobeerd alle mensen, die wij persoonlijk erg goed kennen te bellen met deze mededeling, helaas is het ons niet gelukt om een aantal van jullie te bereiken, excuses daarvoor. Eigenlijk wilden wij het tegen iedereen persoonlijk vertellen. Maar dat ging helaas niet.

migtie

Berichten: 16
Geregistreerd: 08-05-07
Woonplaats: Almere

Re: Lies Beuker neemt afscheid !

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 21:45

Hoi Lies,

Bedankt voor de fijne jaren op de manege. Ik heb altijd veel van u geleerd tijdens de lessen en wedstrijden. Ik blijf met heel veel plezier rondlopen op de manege, maar het zal wel wat raar zijn. Ik wens u heel veel plezier met het uitslapen en alle andere plannen die op de agenda staan. Geniet ervan en hopelijk tot ziens!

Groetjes, Els Mellink (Les van donderdag 19.30 uur)

Steefjevos

Berichten: 1691
Geregistreerd: 02-07-08
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 13:55

Zo, dat is inderdaad plotseling! Ik heb zelf nooit les gehad van Lies Beuker, maar vond het altijd erg leuk om de updates op de site te lezen die door haar gemaakt werden.
Het zal vast ontzettend wennen zijn, is dit een voor-altijd-afscheid? Ze zal vast de paarden gaan missen.

Benfan

Berichten: 4007
Geregistreerd: 08-10-07
Woonplaats: Emmen

Re: Lies Beuker neemt afscheid !

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 14:01

Hai lies,

Ik had jullie laatst nog een mailtje gestuurd over hoe zo'n leuke tijd ik heb gehad op jullie manege als kind. Bij jullie ben ik begonnen met rijden en was ik helemaal verkocht aan de pony shampano (schampoo!). Nog bedankt voor die leuke tijd in Naarden.

En nu je weer naar leuke evenementen kunt zullen je dagen vast ook wel gevuld blijven. Erg veel plezier met de aankomende periode en hopelijk zul je het lesgeven niet al teveel gaan missen.

Lies_Beuker

Berichten: 430
Geregistreerd: 14-11-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-09 21:37

Bedankt voor de reacties! Ook via de mail, sms en via Hyves.
Wim en ik genieten van jullie reacties.