IHW Stamboek ontzet voorzitter Karel de Lange en bestuurslid

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Classical
Berichten: 12
Geregistreerd: 06-03-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 18:40

wederom mijn vraag nog maar een keer. De leden hebben op de 31e toestemning gegeven de procedure op te starten voor de beƫinding van de werkzaamheden van groenned. Arie53 kun jij mij dan misschien uitleggen waarom deze nu weer in werking is getreden? Welkom trouwens in deze discussie.

Classical
Berichten: 12
Geregistreerd: 06-03-09

Re: IHW Stamboek ontzet voorzitter Karel de Lange en bestuurslid

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 18:52

didtje waarom moest de voorzitter dan ontzet worden? Iemand die zo goed werk doet moet toch geprezen worden?

J_Lubbers
Berichten: 1
Geregistreerd: 06-03-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 18:54

Geachte IHW leden,Tot u wendt zich de enige echte voorzitter van het IHW, afgezet te Emmen door coup fam. Baving, die dhr. K de Lange naar voren heeft geschoven op de vergadering in Emmen. Het huidige bestuur is discutabel daar het onder valse voorwaarden en vervalsingen van handtekening tot stand is gekomen. Dit onder toezicht van mevr.ing. M. Vonk(pve) die dit heeft getolereerd.Conclusie, boontje komt om zijn loontje.
Er is niets nieuws onder de zon, ook in die vergadering was de hondenbrigade van Geenhuizen op verzoek van de fam. Baving aanwezig.Het verzoek van de politiek om een verslag van het gebeuren van destijds te maken zal ik inwilligen. Complete boekhouding van het IHW. heeft ondergetekende in bezit en is gecopieerd door de AID. vr. gr. J.J. Lubbers
Laatst bijgewerkt door Katja op 06-03-09 19:01, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Telefoonnummer verwijderd

Karl66

Berichten: 29755
Geregistreerd: 06-08-05
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 18:57

Het niveau in het topic is ondertussen gezakt tot persoonlijke verdachtmakingen en ongefundeerde roddel. Hier een slotje voor overleg.

Gezien het niveau van de verdachtmakingen en persoonlijke aanvallen is er voor een definitief slot gekozen.