Prego wint Kür, On Top tweede tijdens Special Braunschweig

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110722
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Prego wint Kür, On Top tweede tijdens Special Braunschweig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-09 09:16

http://www.kwpn.nl


In het Duitse Braunschweig heeft Hubertus Schmidt de door wijlen Els Janssen gefokte Prego (Zazou x Ulft) naar winst in de Kür op muziek gereden (74,55%), nadat hij eerder tweede was gewoirden in de Grand Prix.
Leida Collins-Strijk had in de Special iets last van de luide toejuichingen tijdens de prijsuitreiking van de door haar gewonnen Grand Prix met On Top (Jet-Set D x Pericles xx).

In de Special wilde de door De Tolakker gefokte On Top nu niet meer stil staan en toen het applaus vlak voor de slotgroet al losbarstte was het met het stilstaan helemaal gedaan. Maar met haar tweede plaats (67,500%) was Leida Collins-Strijk ook blij. "Ik had profijt van het gevarieerder op verschillende locaties trainen en van de clinic die ik onlangs in België deed met Jeannette Haazen en Hans Peter Minderhoud", zei ze. "We zijn weer op de goede weg."

Verwante artikelen:

[VN] Leida Collins-Strijk en On Top winst Grand Prix Braunschweig

Elisa2

Berichten: 37313
Geregistreerd: 31-08-04

Re: Prego wint Kür, On Top tweede tijdens Special Braunschweig

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 11:22

Wat leuk! Ik ken Prego nog als 5-jarige toen hij bij Els stond.Toen kon hij al geweldig piafferen,erg leuk dat Hubertus hem nu rijd.En On Top heeft het ook goed gedaan!