Vader mishandelt pony na val van kind in Wezep

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
anneliesdj

Berichten: 29308
Geregistreerd: 12-10-05
Woonplaats: In het boshuis!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-09 23:57

Zoals ik al zei; niks negatief's aan, hoe vaak moet ik dat herhalen?

Je kunt het ook perse verkeerd willen lezen ookal probeer ik het nog zo voorzichtig te brengen... :(:)

MiniLoe

Berichten: 3405
Geregistreerd: 08-08-08
Woonplaats: omg. arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 08:50

pharagirlke : hier kon ik bijna niet omheen lezen, en berichten erbij halen hoeft niet, het stond allemaal op 1 pagina.

Zoals al eerder gemeld ben ik met veel dingen eens, en altijd alleen stem gebruik helpt niet bij alle paarden, die hebben gewoon soms een tik verdient. Echter vond ik dat het ook gewoon op een andere manier neergezet kon worden, je kan ook gewoon zeggen: ` een paard ´ dan snappen mensen net zo goed wat je bedoelt als wat jij neerzet: `rotknol, idioot, klere beest...´

geerke

Berichten: 31213
Geregistreerd: 06-09-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 09:16

pharagirlke schreef:
Dat zijn geen "stoere verhalen". Pure realiteit. En ja, ik ben trots op wat ik met mijn paarden bereikt heb. Als je daar al over gaat vallen zou ik nu meteen vrijwel elke dressuurruiter gaan aanspreken via PB :) Magoed, als jij dat stoere verhalen noemt....... Mij niet gelaten. Punt is alleen dat jij kennelijk de enig bent die denkt dat iemand dat als enige kan bereiken :') Ben nl van mening dat elk ander het ook had kunnen bereiken met deze paarden. Maar punt is dat niet elk ander de kans heeft gekregen om deze fantastische dieren te leren kennen maar ik! En ja, daar ben ik trots op. Sorry daarvoor :(:)

Bah ik word er onderhand zo moe van dat bokkers het maar niet kunnen laten om toch persoonlijk te worden als ze verder geen argumenten meer kunnen bedenken :n Da's me eerder nooit zo opgevallen maar zie het ook geregeld naar andere bokkers wiens mening enigszins anders is.... Het is apart dat mensen dat niet kunnen verdragen op een discussie forum. Maar goed, laat ook maar. Heb het er wel mee gehad. Ga maar rustig door en bedenk je vooral niet dat de pers misschien wel een klein beetje overdreven kan zijn.....




zoveel bereikt al.....en je bent pas 19?.....goh....knap hoor....

malita04
Berichten: 330
Geregistreerd: 14-01-09
Woonplaats: helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 10:23

waves: AMEN

Ashley__

Berichten: 3940
Geregistreerd: 01-08-06
Woonplaats: Veenhusen (DE)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 11:17

pharagirlke schreef:
ashley jammer dat je je maar zo weinig kan inleven in een situatie. Ik geloof dat er over jou nog nooit geroddeld is etc anders sprak je wel anders. Mensen kunnen wel degelijk een hoop verzinnen. :) Maar als met mij niet te praten valt omdt ik realistisch ben, dan kan je idd maar beter ophouden. Vind het alleen vreemd dat je doet alsof je het zelf gezien hebt terwijl dat niet zo is.

Waves zo lijkt het inderdaad maar nogmaals: zowel pers als mensen die het doorvertellen hebben er een handje van aan om dingen zwaar te overdrijven.


Ik kan me heus wel inleven hoor. En ik weet niet of er ooit over mij geroddeld is, misschien wel, misschien niet. Dat boeit me ook niet en zal er ook niet minder om slapen. Ik weet ook wel dat mensen een hoop kunnen verzinnen. En ik snap jou punt ook wel, alleen jou reacties komen op mij over alsof je het niet wilt begrijpen wat ik zeg en daarom reageer ik zo.

Ik ben er idd niet bij geweest, maar een heel aantal van mijn ponyclub (die ik dus goed ken) wel en die zeggen allemaal hetzelfde en zeggen dat het niet bepaald een pretje was om het te zien. Dan komt bij mij de vraag op (gezien jou reactie over dat mensen kunnen overdrijven, wat uiteraard kan), waarom zeggen ze dat allemaal en zelfs het bestuur van de club? En waarom de dierenbescherming? (ja, de dierenbescherming wordt er soms idd wel eens bijgehaald, als het helemaal niet nodig is). Maar in dit geval is dat dus niet zo.

Maar goed, ik snap jou punt Phara, hoop dat je die van mij ook begrijpt ;)

Bopje
Berichten: 1787
Geregistreerd: 24-12-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 11:24

zoiets zou mijn vader gelukkig nooit doen :(:)
want die weet als ik eraf val niet goed zat en dat het niet de schuld is van de pony

Ayasha
Blogger

Berichten: 58027
Geregistreerd: 24-02-04

Re: Vader mishandelt pony na val van kind in Wezep

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 13:13

Ja hoor ashley, snap jouw punt :j Snap de reacties van mensen hier heel goed. :) En stiekem dacht ik eerst ook van "ja hallo doe even normaal, als je aan paardrijden doet val je nou eenmaal zo nu en dan...." maar toen ik verder over ging nadenken... Dus ik snap echt wel jullie meningen ook. :)

geerke: ik zou me bijna geflatteerd voelen was het niet dat het zo sarcastisch was. Als je persoonlijk wil doen, doe dat via PB of niet.

Ashley__

Berichten: 3940
Geregistreerd: 01-08-06
Woonplaats: Veenhusen (DE)

Re: Vader mishandelt pony na val van kind in Wezep

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 20:05

Oké Phara ;)

Wat ik nog wel even kwijt wil aan bepaalde mensen hier (die weten zelf wel dat ik het tegen hun heb). Waarom post van andere bokkers gaan zoeken? Waarom persoonlijk beginnen als je niks anders weet? Laat iedereen gewoon in zijn waarde en begin dan niet over 'stoere verhalen' in profielen van bokkers, die gewoon realiteit zijn ;)

anneliesdj

Berichten: 29308
Geregistreerd: 12-10-05
Woonplaats: In het boshuis!

Re: Vader mishandelt pony na val van kind in Wezep

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 00:13

Het is maar net hoe je ergens naar kijkt natuurlijk, vooropgesteld dat diegene de waarheid spreekt.

bonus_roos
Berichten: 4
Geregistreerd: 05-04-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 09:49

echt erg

wat is die vader een domme kip.
zomaar een pony gaan trappen,
omdat zijn dochter van haar pony is gevallen

geerke

Berichten: 31213
Geregistreerd: 06-09-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 10:36

pharagirlke schreef:
Ja hoor ashley, snap jouw punt :j Snap de reacties van mensen hier heel goed. :) En stiekem dacht ik eerst ook van "ja hallo doe even normaal, als je aan paardrijden doet val je nou eenmaal zo nu en dan...." maar toen ik verder over ging nadenken... Dus ik snap echt wel jullie meningen ook. :)

geerke: ik zou me bijna geflatteerd voelen was het niet dat het zo sarcastisch was. Als je persoonlijk wil doen, doe dat via PB of niet.



het was inderdaad met een sarcastische ondertoon....ik dacht namelijk dat ervaring en wijsheid met de jaren kwam...maar ben jij misschien net dat natuur talent en die uitzondering...dat kan natuurlijk....ik ken je niet...

Winged

Berichten: 33089
Geregistreerd: 28-12-05

Re: Vader mishandelt pony na val van kind in Wezep

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 20:04

Moderatoropmerking:
Graag terug ontopic en elkaar niet persoonlijk aanvallen. Dit heeft geen toevoegende waarde op dit topic en is ook niet nodig.

mijnvlinder
Berichten: 128
Geregistreerd: 04-07-07
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 15:52

Bij het lezen van dit artikel loopt het kippenvel mij over mijn rug.
Ik ben van mening dat het mishandelen van een dier de grootste uiting van zwakte is.
Het meest afschuwelijke vind ik nog wel dat deze man het schaamteloos doet in het bijzijn van anderen. niet in de eerste plaats omdat hij hiermee een verkeerd voorbeeld geeft, maar vooral omdat ik me dan afvraag.
" Als je het nu kunt met andere in de buurt, wat doe jij thuis met het dier als er niemand bij staat te kijken?"
Dit zijn vragen waar ik het antwoord liever niet van wil weten.
Het is algemeen bekent dat mensen zich in het bijzijn van anderen altijd een beetje inhouden.

Trieste situatie, want wat andere nu hebben gezien gaat er thuis waarschijnlijk nog veel harder aan toe.