Verwaarloosde paarden bij eigenaar uit Best

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
kazary

Berichten: 2825
Geregistreerd: 21-10-08

Re: Verwaarloosde paarden bij eigenaar uit Best

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 20:20

En dan bij hoog en laag beweren dat het er goed is ;(
Ik wil wel weten wanneer het dan zogenaamd selcht is ;(

Anoniem

Re: Verwaarloosde paarden bij eigenaar uit Best

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 22:46

Kazary, ik denk dat het pas slecht wordt genoemd wanneer er een tiental paarden als versiering in de bomen hangen. Tenenkrommend, dit.

chrispy

Berichten: 757
Geregistreerd: 06-10-06
Woonplaats: Beemster

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 20:15

[quote="sabientje"]ja inderdaad was het daar een vuilnisbeld. maar hij was weken onderweg om ergens onderdak te zoeken voor de paarden maar nergens slaagde die. of je hebt een wei waar je geen stal op mocht zetten. En het was een blub ja maar hij heeft in iedere wei de helft onderhand betegeld zodat ze ook droog kunnen staan. En als je zag hoe het terein er eerst uit zag is er inderdaad super veel gedaan. en veulentje was gewoon dood geboren dat kan iedereen gebeuren. maar gelukkig heb ik een andere wei kunnen regelen dus vanaf vanaag staan ze weer lekker op het gras en heeft bert weer een fijn plekje waar niemand hem weg kan jagen met al die onzin.[/quotet




tjhaa, wij mogen ook geen stal zetten.... maar er staat nu wel een schuil mogenlijk heid :Y)
ook is onze wij blubber maar toch hoef je je paarden dan niet zo in de blubber te hebben staan. en da oude stuk was nergens betegelt en daar stonden gewoon stallen op. maar goed.
:Z
en hoe kan er dan plotseling wel een plekje voor hem zijn. kon dat eerder dan ook niet al.
tjha vind het een trieste zaak. |(