Anky van Grunsven uit het ziekenhuis naar het podium

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marjo

Berichten: 37251
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Re: Anky van Grunsven uit het ziekenhuis naar het podium

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 14:29

Zie, ook met PB haalt ze het wel :)

Jasmijn76

Berichten: 3236
Geregistreerd: 01-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 19:16

easygoing schreef:
Jasmijn76 schreef:
moet je even naar de andere topic kijken hier op de voorpagina...was gisterenavond retespannend, hebben met een leuke club, waarvan sommige wel livestream hadden, erg genoten van de wedstrijd!..en veel op F5 gedrukt!!!


Hahahaa was idd erg gezellig en spannend :D :D :D .
Vannacht weer Jasmijn? :+ :+ :+


zaterdag op zondagnacht ben ik weer van de partij maar hopelijk nu wel met beelden...ga er eens voor zitten om het voor elkaar het krijgen

Jasmijn76

Berichten: 3236
Geregistreerd: 01-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 19:19

vancky2005 schreef:
Ik vind de foto van de training van Painted Black door Anky verschrikkelijk. Het paard loopt helemaal verkeerd; zo diep tegen de borst getrokken heeft een volledig verkeerde werking van de lange rugspier en kan dus niet doorwerken naar de achterhand. Ze mag dan nog de beste zijn van de wereld, ik vind dit niet aannemelijk.



ALSJEBLIEFT! :( ..open een nieuwe topic om daar lekker te gaan zeuren en laat ons gewoon ff genieten en ontopic blijven.

___Tessa___

Berichten: 2146
Geregistreerd: 01-04-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 20:51

Respect voor Anky +:)+

Goed dat ze met haar '2de paard' en net uit het ziekenhuis Isabell verslaat

Jasmijn76

Berichten: 3236
Geregistreerd: 01-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 20:51

Voor degen die de proeven nog niet gezien hebben :

http://www.topdressage.tv

ga naar : just arrived
ga naar : WorldCup Finals ......

ff van iemand gepikt

Marijee

Berichten: 6532
Geregistreerd: 07-01-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 21:52

Super!

Zij kan altijd heel goed onder druk presteren, ik doe het haar zeker niet na! :)

knightloekie

Berichten: 2799
Geregistreerd: 31-08-04
Woonplaats: Limboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 14:52

:= moest even lachen bij het zien van de foto's van de warming up alleen erward met een cap op. Ziet er erg grappig uit zo

lindake
Berichten: 11269
Geregistreerd: 29-04-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 23:23

Knap van Anky dat ze zo goed gereden heeft na die allergisch reactie... Dat lijkt me niet gemakkelijk. Ik heb echt veel respect voor haar. Ik hoop voor haar dat ze helemaal geneest en dat zij en PB er voor de 100 procent staan tijdens de volgende proef... Kom op Anky en PB *\o/* .

Daarnaast zijn de resultaten van Hans en Jeanette ook niet mis. Knap gedaan allebei en ook hen wens ik een top prestatie toe tijdens de volgende proef.

Jammer dat Isabell haar paard schrik had van de cameraman. Maar ok dat kan gebeuren... Ik hoop echt dat ze er de volgende proef voor de 100 procent staat...

Daarnaast vind ik het super leuk om te lezen dat Ravels heeft gewonnen. Geweldig gewoon :).

En ook voor de andere ruiters en paarden: 'Knap gedaan en veel succes!'

Cherrypop

Berichten: 1352
Geregistreerd: 13-08-07
Woonplaats: Somewhere nice..

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 10:19

Afbeelding

Goed genomen foto :') Zo hoort het toch je paard goed doortrainen :\

Billy

Berichten: 20710
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 11:37

Charlenexx schreef:
Goed genomen foto :') Zo hoort het toch je paard goed doortrainen :\

Leuk om iemand af te kraken terwijl je zelf niks presteert. Ik heb je berichten nagekeken om te kijken welk nivo je reed, maar daar kon ik niks van terugvinden, wel van een andere hobby... :P
Deze foto is gewoon uit een hele rare hoek genomen, daar wordt het nooit flatterender van.. ;)

Cherrypop

Berichten: 1352
Geregistreerd: 13-08-07
Woonplaats: Somewhere nice..

Re: Anky van Grunsven uit het ziekenhuis naar het podium

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 11:46

Billy, je wilt dus beweren dat ze hier niet bezig is met hyperflexie?

Cherrypop

Berichten: 1352
Geregistreerd: 13-08-07
Woonplaats: Somewhere nice..

Re: Anky van Grunsven uit het ziekenhuis naar het podium

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 11:47

En als je het graag wilt weten ik heb ZZ gesprongen, het op internationale handelsstallen gereden (springen weliswaar), maar ook daar voor moet je dressuurmatig goed onderlegt zijn.
Ik kraak Anky niet af, ik vind de foto gewoon komisch genomen omdat er zoveel over te doen is, denk eens verder na dan je neus lang is.

En over die andere hobby, kansloos dat je het zo noemt en er zo over begint... Maar goed..

Billy

Berichten: 20710
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 11:50

Het is wel hoe je jezelf profileert op bokt, ben 3 pagina's terugegaan, maar kon niks anders vinden....
Ik heb geen idee waar ze mee bezig zijn hier, maar vanuit deze hoek genomen ziet het er nooit goed uit.
Daarbij vind ik het gewoon erg kinderachtig om een zo beroerd mogelijke foto te pakken en te gaan zeggen: kijk eens? :=

Cherrypop

Berichten: 1352
Geregistreerd: 13-08-07
Woonplaats: Somewhere nice..

Re: Anky van Grunsven uit het ziekenhuis naar het podium

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 11:53

Tja op die site was dat niet eens zo bedoeld. Ik vond het gewoon grappig dat ze gewoon een leuke foto maken en het er dan zó uit ziet. Ik wil niet eens zeggen dat het er slecht uit ziet of dat ik er op tegen ben, of iets tegen Anky heb. Ik vind het gewoon grappig. Dus waar jij je nu gelijk zo fokking druk over maakt is me een raadsel. Groot Anky fan ofzo?

En je bent wel fanatiek om mij gelijk na te trekken... Dat topic is van "ons", vriendinnetjes en daar bespreken we alles en vaak over jongens ja...

Wou graag dat ik nog over paardrijden kan schrijven maar aangezien ik een jaar achter elkaar meer dan 60 uur in de week werkte en 10 paarden per dag trainde heeft mijn rug het begeven en mag ik nooit meer rijden. Dus ja voordat jij commentaar levert miss eerst even keer nadenken ofzo.

Billy

Berichten: 20710
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 11:58

Helemaal niet fanatiek, gewoon nieuwsgierig. Het gebeurt nl heel vaak dat pennymeisjes die al een jaar lang 1x in de week een lesje namen dit soort dingen plaatsen, dus ik wilde even weten of dat in dit geval ook zo was, maar daar kwam ik dus niet achter.....

Cherrypop

Berichten: 1352
Geregistreerd: 13-08-07
Woonplaats: Somewhere nice..

Re: Anky van Grunsven uit het ziekenhuis naar het podium

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 12:00

Ja dan kan je dat soort dingen ook echt herkennen... Ik ben 21, pennymeisjes tijd al enige tijd achter me gelaten... Heb al sinds mn 10e eigen sportpony's gehad en vanaf mn 15e eigen paarden, tot max 4 tegelijk.

Steefjevos

Berichten: 1691
Geregistreerd: 02-07-08
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 16:29

Vandaag had ik pas tijd om te reageren, maar het klinkt alsof het daar niet allemaal zo lekker liep zeg...
Uitvallende paarden door blessures, allergische reactie bij Anky, Isabelle mot met fotograaf...

*billy en charlenexxx, misschien beetje onzinnig om hier een discussie te gaan voeren?*