Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 6 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Krunch de Brêve overleden

 
Profiel   

www.kwpn.nl
www.kwpn.nl


Maandag 24 maart is de Frans gefokte hengst Krunch de Brêve aan de gevolgen van koliek bezweken. “Ik kan het niet geloven maar hij is er echt niet meer”, vertelt mede-eigenaar Han van Blokland.
“Hij stond in de kliniek in België om nabehandeld te worden aan de blessure die hij tijdens de hengstencompetitie opliep. Zaterdag heeft Krunch daar koliek gekregen en toen hebben ze hem nog wel geopereerd. Dat leek allemaal goed te gaan maar zondagnacht ging het toch nog mis. Gert Jan van Olst wilde hem eigenlijk net weer naar huis halen zodat hij op de hengstenshow gepresenteerd kon worden, helaas heeft het niet zo mogen zijn. Je weet dat het kan gebeuren maar dan treft het natuurlijk net het paard waar je het gekst mee bent.”
Krunch de Brêve was eigendom van Gert Jan van Olst, Han van Blokland en Ivan Okkerman. Van de hengst werden vorig jaar 155 dekkingen bij het KWPN geregistreerd.

(Bron: persbericht KWPN)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-03 13:15 



 
Profiel   

Bloos 7 dagen geleden Bloos

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-03 17:59 



 
Profiel   

ja, ik had het al een week geleden aangemeld! Het is in de ingewanden van Bokt blijven hangen *LOL* denk ik

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-03 18:02 



 
Profiel   

Ivan is er best wel kapot van geweest. Niet dat je er veel aan kan doen aan koliek, maar was toch zeker een hengst met toekomst. Ik ken een aantal nakomelingen en die zagen er toch goed uit. Wel jammer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-03 09:13 



 
Profiel   

jeetje...
ik heb han eens aan de lijn gehad..was vol lof over zijn trots..
jeetje...

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-03 10:04 



 

Ah gossie ... en het was zo'n mooi paard ...
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-03 14:06 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 6 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen