Vai Bruntink gediskwalificeerd wegens ontbrekende stempel

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Re: Vai Bruntink gediskwalificeerd wegens ontbrekende stempel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 14:22

Ff resume, het gaat dus om de stempel die ze krijgen als fiattering na het chippen?

*gaat van het weekend even kijken in paspoort van paard dat ik start*

Remember

Berichten: 6005
Geregistreerd: 13-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 14:27

Als het transpondernummer geprint staat in het paspoort is een stempel niet nodig, is het erin geplakt dan moet de sticker afgestempeld zijn door de paspoortuitgevende instantie.

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Re: Vai Bruntink gediskwalificeerd wegens ontbrekende stempel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 14:28

Ahh zo natuurlijk ja, en paard dat ik start heeft de leeftijd dat chippen verplicht was, dus die zal erin geprint staan.
Dankje!

Winged

Berichten: 33089
Geregistreerd: 28-12-05

Re: Vai Bruntink gediskwalificeerd wegens ontbrekende stempel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 14:53

Moderatoropmerking:
ik heb een aantal offtopic berichten gesplit :)

FrankavdT
Berichten: 990
Geregistreerd: 03-01-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 16:01

Echt heel vervelend voor haar, jammer dat het niet eerder opgemerkt is.

Iets soortgelijks is bij een combinatie uit onze kring ook eens gebeurd. Combinatie werd gecontroleerd op de Regionale Kampioenschappen en het paspoort werd in orde bevonden. Op het NK moest ze haar paspoort weer laten zien en werd ze gediskwalificeerd. De stempel stond naast de sticker ipv op de sticker.

TICKELS

Berichten: 1564
Geregistreerd: 12-06-05
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 17:42

Remember schreef:
Dit maakt maar weer eens duidelijk dat de juryleden hun taak om de papieren te controleren serieuzer moeten gaan nemen. Hierop is flink gehamerd tijdens de cursus, het is voor de ruiters een heel stuk 'prettiger' om op een onbenullig concours te horen dat er wat mankeert en dat er uitgesloten (diskwalificeren is wat anders en doe je ook om andere redenen) wordt, dan op een selectie of zelfs kampioenschap. Het lijkt me namelijk heel stug dat dit paard nog nooit eerder is uitgebracht, en dus nog nooit eerder in een situatie is geweest waarin een official dit gebrek had kunnen concluderen.


Ik ben echter de afgelopen 6 JAAR nog nooit gecontroleerd. Zowel landelijk, selectie en kampioenschappen.
En dan heb ik nog wel zo'n luxe hoesje om mijn paspoort zitten om te showen :D
(Nou ja, de echte reden is dat die paspoorten anders binnen de kortste keren uit elkaar vallen)

krackertje

Berichten: 2762
Geregistreerd: 08-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 09:51

Erg voorbarig om al te spreken over meedoen op de NK, naar mijn weten is deze combinatie niet gestart op Uden en heeft dus daar geen plaatsingspunten behaald, op Kootwijk 1 x een 2e plaats is zeker nog niet voldoende om al te spreken over het mogen rijden op de NK.