Jaarlijkse Mendriedaagse in Ermelo afgelast

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110812
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Jaarlijkse Mendriedaagse in Ermelo afgelast

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-09 08:25

www.knhs.nl


De recreatieve mendriedaagse die gehouden zou worden op 2,3 en 4 juni in Ermelo gaat niet door vanwege te weinig inschrijvingen.

Mendistrict Oost had deze mendriedaagse georganiseerd voor haar recreatieve leden, en had een gevarieerd programma samengesteld van verschillende recreatieve ritten, een mendurance, een GPS cursus en een obstakeltraining.

Er hebben vooraankondigingen gestaan in de PaardenSport, de digitale nieuwsbrieven en op de KNHS website maar helaas hebben zich te weinig mensen aangemeld. Het bestuur van het mendistrict is teleurgesteld over de weinige belangstelling.

silfie35

Berichten: 2025
Geregistreerd: 21-03-08
Woonplaats: Lunteren

Re: Jaarlijkse Mendriedaagse in Ermelo afgelast

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 11:07

Wat jammer! Ik heb er niks over gelezen, maar het lijkt me ontzettend leuk om daarmee mee te doen!

marieke67

Berichten: 329
Geregistreerd: 04-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 12:31

Heb alle vooraankondigen gezien. Echt een superleuk programma waar ik graag aan mee zou hebben gedaan. Alleen wij moeten werken en zoonlief naar school....misschien is dat ook de reden van zo weinig aanmeldingen?

Evelyne79

Berichten: 4007
Geregistreerd: 13-04-05
Woonplaats: Wijchen

Re: Jaarlijkse Mendriedaagse in Ermelo afgelast

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 13:51

het is toch ook niet logisch dat ze dat op doordeweekse dagen doen. dan moet iedereen daar al vrij voor nemen of denken ze dat recreatieruiters en menners niet hoeven te werken????

Ipsilonka

Berichten: 5869
Geregistreerd: 08-09-02
Woonplaats: buiten Uitgeest

Re: Jaarlijkse Mendriedaagse in Ermelo afgelast

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 17:21

Ik heb het ook gezien, maar ben de week erna al de hele week in Ermelo op menweek :D