Medisch inlegvel, alleen deze maand nog!

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Oliebollie

Berichten: 1842
Geregistreerd: 22-01-06

Re: Medisch inlegvel, alleen deze maand nog!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 10:00

ik heb vorig jaar pas een paspoort aangevraagd.. Is die van mij dan wel geldig?

x_Irisje_x

Berichten: 3700
Geregistreerd: 07-01-04

Re: Medisch inlegvel, alleen deze maand nog!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 10:06

Als het vel er in zit wel :)

Gister het aanvraagformulier gefaxt....nu maar even afwachten

Sirius1804Jarig
Berichten: 447
Geregistreerd: 11-02-07
Woonplaats: Nieuw-Lekkerland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 10:25

Tallie_Ho schreef:
Ik heb bij het fjordenpaardenstamboek goede ervaringen, ik had de eerste keer mijn paspoort binnen 3 dagen terug bij de tenaamstelling en later ook nog eens binnen een paar dagen nadat ik mijn paard heb laten chippen :) Dus daar maak ik mij geen zorgen over :)


Ik heb er ook goede ervaringen mee. Ik heb contact gehad met het fjordenstamboek, ik moest het paspoort opsturen incl. een gefrankerde retourenveloppe, dan zouden er geen kosten voor het medisch vel zijn. Dus dat valt weer mee.

joelledsr

Berichten: 1641
Geregistreerd: 09-05-03
Woonplaats: ergens ver weg...

Re: Medisch inlegvel, alleen deze maand nog!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-09 10:41

Tjah, al is eerder gehoord dat het fjordenstamboek wat dat betreft super is. Die berekenen geen kosten door die er niet zijn. Echte service!

saskiaojan

Berichten: 7260
Geregistreerd: 29-11-06
Woonplaats: friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 12:39

Sirius1804 schreef:
Tallie_Ho schreef:
Ik heb bij het fjordenpaardenstamboek goede ervaringen, ik had de eerste keer mijn paspoort binnen 3 dagen terug bij de tenaamstelling en later ook nog eens binnen een paar dagen nadat ik mijn paard heb laten chippen :) Dus daar maak ik mij geen zorgen over :)


Ik heb er ook goede ervaringen mee. Ik heb contact gehad met het fjordenstamboek, ik moest het paspoort opsturen incl. een gefrankerde retourenveloppe, dan zouden er geen kosten voor het medisch vel zijn. Dus dat valt weer mee.

jp dat zeiden ze ook tegen mij idd, dus zaterdag na concour gaat ie op de post en dan is ie hopelijk binnen een paar dagen weer thuis!
hebben jullie hem aangetekend verzonden?

Sirius1804Jarig
Berichten: 447
Geregistreerd: 11-02-07
Woonplaats: Nieuw-Lekkerland

Re: Medisch inlegvel, alleen deze maand nog!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 13:07

Ik heb het paspoort voor de zekerheid wel aangetekend verzonden. Je weet maar nooit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 13:13

Edit, never mind, mijne klopt. :Y)

FriesWytske
Berichten: 9909
Geregistreerd: 05-08-06

Re: Medisch inlegvel, alleen deze maand nog!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 13:18

Ik heb ze gister binnengekregen. Nu nog even invullen en door de dierenarts laten ondertekenen. En klaar

Unni

Berichten: 249
Geregistreerd: 09-11-05
Woonplaats: Noord Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 13:17

Ik heb mijn medische behandeling formulier al een hele tijd geleden aangevraagd, maar ik heb nog steeds niks gehad. En ik ben dus bang dat ik straks niet mag starten begin juli. Ik heb het via de mail aangevraagd maar ik kan op de computer geen bevestigingsmail vinden om die eventueel bij mijn paspoort te voegen voor wedstrijden als ik het medisch behandeling formulier nog niet heb. Als je nu op de KNHS site kijkt moet je iets uitprinten en via de post opsturen ofzo. Ik snap er niks meer van. :+

obione
Berichten: 7
Geregistreerd: 08-03-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 13:35

Hoi voor iedereen met een NRPS-er.
Je moet de NRPS gewoon even bellen. Heb ik vorig maand gedaan en uitgelegd dat ik mijn paspoort nodig heb om wedstrijden te starten. Ze hebben de rekening opgestuurd en mbv automatisch incasso is hij betaald binnen een week had ik het med.inlegvel thuis.
gewoon bellen anders ben je misschien te laat.

Oja voor anderen alleen de instantie die het paspoort verstrekt kan je dit med.inlegvel verstekken.
Ik had het eerst bij de knhs opgevraagd, kwam na eentellefoontje er achter dat zij alleen het vel verstreken aan door hun uitgegeven paspoorten.

gelukkig kwam ik daar op tijd achter, anders kom ik een nieuw paspoort voor mijn ouwe draak gaan regelen.

diana1
Berichten: 2147
Geregistreerd: 15-12-08

Re: Medisch inlegvel, alleen deze maand nog!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 13:42


Emmaar
Berichten: 611
Geregistreerd: 29-09-07
Woonplaats: Mijdrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 19:52

Ik vind het maar een apart verhaal! Mijn paspoort is ook voor 2004 uitgegeven, maar er zit wel een hoofdstuk 'medische behandeling' in, op blz 27. Dus ik hoef er geen aan te vragen gelukkig..