Totilas vanavond te zien bij het NOS sportjournaal

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
magic_lover

Berichten: 15573
Geregistreerd: 27-01-04
Woonplaats: Roden (Dr)

Re: Totilas vanavond te zien bij het NOS sportjournaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 22:59

nee komt nog..... en het zou om 23.01 afgelopen zijn, nou dat is het toch echt over 2 min :Y)

chanora
Berichten: 1089
Geregistreerd: 24-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 23:00

nee snap het ook nie

magic_lover

Berichten: 15573
Geregistreerd: 27-01-04
Woonplaats: Roden (Dr)

Re: Totilas vanavond te zien bij het NOS sportjournaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 23:00

nou hehe eindelijk

F3nn3

Berichten: 1253
Geregistreerd: 04-12-06
Woonplaats: Midden-limburg

Re: Totilas vanavond te zien bij het NOS sportjournaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 23:03

dat was snel xD

magic_lover

Berichten: 15573
Geregistreerd: 27-01-04
Woonplaats: Roden (Dr)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 23:03

zozo dat was echt heel wat! :D

Imitador

Berichten: 1585
Geregistreerd: 07-07-05
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 23:03

Nou Wauw.... 1 minuut :\

R0oszs
Berichten: 2762
Geregistreerd: 18-12-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 23:04

ja het is al geweest net hoor ;)

wat een leuk paard zeg! :D

chanora
Berichten: 1089
Geregistreerd: 24-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 23:04

sloeg echt nergens op!

horseyfries
Berichten: 8931
Geregistreerd: 22-08-03
Woonplaats: Lichtaart België

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 23:04

En zo lekker veel paard en weinig geklets... oh nee, net andersom!

Hoe is het in vredesnaam mogelijk dat ze het voor elkaar krijgen om in de aankondiging net het éné momentje wat net niet helemaal lukte (aanspringen in galop vanuit passage) nog te laten zien ook in die éné seconde?
Laatst bijgewerkt door horseyfries op 04-06-09 23:05, in het totaal 1 keer bewerkt

Noatjuhh
Berichten: 634
Geregistreerd: 01-11-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 23:05

eerst half uur tennis & voetbal.
toen was ik blij dat het eindelijk over totilas ging, was het na 2 minuten klaar. :+

flicka

Berichten: 5575
Geregistreerd: 17-08-02
Woonplaats: Brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 23:06

Ik ben echt pissig. Roda JC, De Graafschap, allemaal geouwehoer en dan krijg je niet eens wat uit de grand prix te zien. 1 minuutje Edward Gal over Totilas. Schandelijk NOS!

Suzanne37

Berichten: 547
Geregistreerd: 15-05-05
Woonplaats: Arendonk (B)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 23:07

Nou zeg, je moest niet even met je ogen knipperen want dan had je het gemist maar ........ wat een paard en die nieuwe rijrok van Edward is ook helemaal geweldig.
Tsja, de NOS zal het wel nooit leren. :n

Marleen74

Berichten: 1224
Geregistreerd: 31-01-08
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 23:08

O,ik heb het gemist.....maar dat was niet zo moeilijk hè??!!

Vera1908

Berichten: 759
Geregistreerd: 05-11-08
Woonplaats: Oosterhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 23:10

flicka schreef:
Ik ben echt pissig. Roda JC, De Graafschap, allemaal prutsmuts en dan krijg je niet eens wat uit de grand prix te zien. 1 minuutje Edward Gal over Totilas. Schandelijk NOS!


Zooo echt he! Ik heel de tijd tegen mn vader ja dat paard móet je zien.
Krijg je eerst tennis, golf, voetbal niet te vergeten
Nou vaders naar bed en ik wachten voor wel geteld 30 seconden Totilas en verder 2 intervieuws.
Beetje jammer weer Nos!


(Sta er trouwens van te kijken dat ze t üperhaupt nog hebben uitgezonden want ze hebben ook gerust t lef om het dan maar te laten vervallen)

En waar Anky toch allemaal mee bezig was. :Y)
Verder inderdaad prachtig grijs. Al zie ik op zo'n mooie zwarte hengst toch liever donkerblauw of zwart gewoon voor het klassiekere plaatje.

Retlaw

Berichten: 3640
Geregistreerd: 17-03-05

Re: Totilas vanavond te zien bij het NOS sportjournaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 23:12

Tennis, er spelen niet eens nederlanders mee op hoog niveau dat toernooi, en het NK vergeten ze... dit is zo frustrerend. ze hebben geen idee wat nederland aan ruiters en amazones in huis heeft...

Vera1908

Berichten: 759
Geregistreerd: 05-11-08
Woonplaats: Oosterhout

Re: Totilas vanavond te zien bij het NOS sportjournaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 23:15

Ach de nos heeft wel weer duidelijk ballen he.

Tennisballen
Voetballen
Golfballen

Ik vind t echt schandalig. We hebben verdomme één van de beste amazones ter wereld en voor 2012 zeker weer een goede kans op goud.
Maarja. Ik denk niet dat ze t er warm of koud van krijgen.
Ik vergeet nooit meer de verslaggever van de nos vorig jaar tijdens IB vroeg aan Happie. Ow maar Nadine is een merrie. Rij jij liever geen hengsten?

Hallo. Bereid je even voor.
Echt op de hoogte zijn ze dus ook niet

flicka

Berichten: 5575
Geregistreerd: 17-08-02
Woonplaats: Brabantse land

Re: Totilas vanavond te zien bij het NOS sportjournaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 23:20

Het zijn totale nitwits en als we er niets aan doen blijft het zo.

Ik ga eens zoeken naar een email van de NOS sportredactie.

flicka

Berichten: 5575
Geregistreerd: 17-08-02
Woonplaats: Brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 23:35


jahumulborst
Berichten: 1
Geregistreerd: 05-06-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 04:12

Ook ik heb mijn reactie gestuurd:

Het is inmiddels usance geworden dat NOS-Studio Sport ons paardensportliefhebbers ( een leuk woord voor Scrabble)
opscheept met allerlei sporten waar Nederland(ers) geen enkele rol van betekenis (meer) in spelen.

Hallo heren van de NOS........., misschien is het jullie ontgaan maar onze toptennissers van weleer zitten inmiddels
allemaal te vissen of zijn druk doende om de verpleegsters in het bejaardentehuis of aanleunwoning onder de rokken te grijpen.

Helaas moeten we op TV twintig minuten lang de tennisballen van Russen, Zwitsers en Spanjaarden langs onze oren horen suizen,
of de Nederlandse knechten zich in het zweet zien fietsen voor een Rus. Maar dat er tijdens het hippische evenement "Outdoor Gelderland" weer een indrukwekkende start gemaakt is op de weg naar de medailles tijdens de Olympische Spelen 2012 wordt door Studio Sport niet gezien, opgemerkt of onderkend.

Een ampele twee minuten wordt er besteed aan de geboorte van een aantal nieuwe talenten die straks weer geridderd gaan worden,
en bij Beatrix of Willem Alexander op de koffie mogen komen, omdat zij het Oranje blazoen glans hebben gegeven.

Ik hoorde een bekende NOS sportcommentator, die mijn favoriete restaurant in Loosdrecht frequenteerde, eens luidkeels verkondigen
"ja maar de paardensport is zo'n elitaire sport, daar zitten onze kijkers niet op te wachten" .
Hallo heren van de NOS......ik ben in het elitaire Monaco heel veel sporters, en bestuurders van noodleidende voetbalclubs
tegen gekomen maar nog geen enkele paardensporter.

Waar ik deze elitaire mensen wel tegengekomen ben is in de betere restaurants in Hilversum, Laren, Blaricum en Loosdrecht,
waar ze met hun door Plasterk verstrekte creditcard, welke notabene gedekt wordt door ons belastingbetalers, de caviaar en champagne naar binnen staan te slempen, om na sluitingstijd nog even hun hondje uit te laten bij Café de Bok in Blaricum.

Hallo heren van de NOS.......als jullie, tussen het zuipen, snuiven en feesten nog tijd hebben om eens de behoefte van het Nederlandse
sportpubliek te peilen, dan komen jullie er misschien achter dat de paardensport de nummer drie sport in Nederland is. Daarbij komt nog dat jullie niet bang hoeven te zijn dat de ruiten van jullie zendwagens worden ingegooid bij dit soort evenementen, want zo goed opgevoed is het paardensportpubliek (alweer een leuk woord voor Scrabble) natuurlijk wel.

Vera1908

Berichten: 759
Geregistreerd: 05-11-08
Woonplaats: Oosterhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 08:03

There you go! *D

Goed gedaan! Ben benieuwd wat je terug krijgt.

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Re: Totilas vanavond te zien bij het NOS sportjournaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 08:05

hahahaha geweldig geschreven!!! :) :)

mairead

Berichten: 3216
Geregistreerd: 08-09-08
Woonplaats: Op de grens tussen Noord- en Zuid-Holland.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 08:09

Ook gezien en het viel mij ook een beetje tegen, ja. De interviews waren misschien wel leuk en aardig, maar zulk soort dingen kan je eigenlijk ook vaak in artikelen terug lezen. Ik had eigenlijk gehoopt op meer beelden van Totilas, want het ging er toch uiteindelijk om dat het dier zo mooi kan lopen? En ik heb nog nooit eerder beelden van hem gezien op de nationale televisie (of dat heb ik dan gemist :o).

De brief van Jahumulborst hierboven is misschien niet overal even subtiel, maar ik ben het er wel mee eens! Ik eindig nu meestal bij de Duitse of Engelse televisie als ik wat paardensport wil zien. Het lijkt wel alsof, in tegenstelling tot die landen, de populariteit van de paardensport in Nederland wordt genegeerd of ontkend! Terwijl we hier zoveel topruiters en amazones hebben rondlopen en er nog veel meer liefhebbers van de sport zijn. Maar met een sport als voetbal, waarbij men elkaar vaak zelfs het licht in de ogen niet gunt en supporters elkaar regelmatig de hersens inslaan, willen we als land blijkbaar wel geassocieerd worden...

bonnefooi

Berichten: 491
Geregistreerd: 23-10-08
Woonplaats: schone brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 08:14

Jammer dat het maar zo kort was ;(

Maar wat een fantastische brief +:)+

freyatjee
Berichten: 973
Geregistreerd: 25-02-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 08:14

Net ff op de pc gekeken maar wel kort :(

MilleniumK

Berichten: 3026
Geregistreerd: 10-05-07
Woonplaats: Groningen

Re: Totilas vanavond te zien bij het NOS sportjournaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 08:54

Ik vond het netals jullie véel te kort. Eerst dat tennis, golfen en voetballen, terwijl we dat al élke dag zien! Paardensport dus eigenlijk nooit, en als het op tv is is het dus maar 2 minuten. Ik vind het schandaalig!