Wereldrecordscore voor Edward Gal en Totilas *Update*

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110733
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: Wereldrecordscore voor Edward Gal en Totilas *Update*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-09 12:17

http://www.youtube.com/watch?v=tL-DFsh5A0I
Het filmpje van de Grand Prix.

Op een Duits forum zijn ze er van overtuigd dat Totilas weinig voorstelt en dat het er allemaal via de rollkur is ingereden.
Dat baseren ze op het feit dat Totilas tijdens het halthouden de kin bijna op zijn borst zou hebben :roll:

Frenka

Berichten: 2674
Geregistreerd: 15-09-06
Woonplaats: ergens in het Brabantse

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 12:22

Heb het filmpje net bekenen. Wat een geweldig beest is het toch.
En over de Duitsers; die voelen het onheil al naderen. :+ ;)
Hebben een tijd terug eerst Anky helemaal afgekraakt en gaan nu over naar Edward. Beetje zielig vind ik dat!

EllyC

Berichten: 8138
Geregistreerd: 18-12-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 12:49

Cayenne schreef:
Op een Duits forum zijn ze er van overtuigd dat Totilas weinig voorstelt en dat het er allemaal via de rollkur is ingereden.
Dat baseren ze op het feit dat Totilas tijdens het halthouden de kin bijna op zijn borst zou hebben :roll:


tja het is jammer dat mensen niet kunnen accepteren dat NL momenteel het beste paard heeft.
Ik vind juist zijn halthouden altijd zo super, vanuit het niets staat ie stil en ontspannen.

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 13:04

Ze zullen het halthouden aan het begin wel bedoelen. Toen dook hij iets voor mijn gevoel. Maar kin op de borst.... :n Paard is harstikke jong voor dit niveau en is nog een nieuwkomer ook. Dergelijke foutjes moeten dan ook gewoon mogen..

Totilas is weer eens één van de weinige die écht gaat zitten in de pi. De meeste LDR-paarden doen dat niet. Volgens mij rijdt Edward trouwens wél LDR, maar of ie dat bij Tot ook doet :? Geen idee.. Boeit mij eigenlijk ook niet zo :=

Niniane

Berichten: 6441
Geregistreerd: 24-02-06
Woonplaats: Ergens in Zuid-Oost Brabant

Re: Wereldrecordscore voor Edward Gal en Totilas *Update*

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 13:55

Natuurlijk heel vervelend dat hun ruiters zo slecht in de media komen en die van ons juist goed blijven presteren. Dan blijkt dat Edward, een Nederlandse ruiter, ook nog is een paard van wereldklasse heeft. Moet pijn doen. :P

Beetje flauw van ze. Ik ken zat mensen buiten Nederland en Duitsland (Via forums) die versteld staan van dit dier.

bulck

Berichten: 4230
Geregistreerd: 08-11-05

Re: Wereldrecordscore voor Edward Gal en Totilas *Update*

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 14:01

pff dit is gewoon een toppaard pur sang!!!!
Dat er nijd bijkomt kijken, dat is onvermijdelijk. Nederland kan alweer terecht trots zijn op zo'n combinatie!!

xMarianne
Berichten: 1279
Geregistreerd: 09-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 15:44

Cayenne schreef:
http://www.youtube.com/watch?v=tL-DFsh5A0I
Het filmpje van de Grand Prix.

Op een Duits forum zijn ze er van overtuigd dat Totilas weinig voorstelt en dat het er allemaal via de rollkur is ingereden.
Dat baseren ze op het feit dat Totilas tijdens het halthouden de kin bijna op zijn borst zou hebben :roll:


tss. wat een gezeur weer, ze zijn vast jaloers dat hún niet zo'n goed paard hebben!
:Y)

Lilliputter

Berichten: 8758
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Heesch

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 15:51

Dat is toch altijd zo; als je goed presteert moet er wel iets zijn. Je kunt toch nooit door heel veel talent en doorzettingsvermogen 89,4% in de kur rijden?!

De Duitsers kraken hun eigen, lees hele talentvolle en bewezen, combinaties af. Ze stampen ze eigenlijk de grond in en door pure jaloezie doordat ze zelf door eigen schuld geen kant meer op kunnen gaan ze het maar op (heel toevallig ook) een Nederlander afreageren die moeilijk te verslaan is/zal zijn... Erg zielig!

Stravero
Berichten: 6126
Geregistreerd: 29-11-05
Woonplaats: Noord brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 16:01

Supergoed gedaan .............................. :D

Niniane

Berichten: 6441
Geregistreerd: 24-02-06
Woonplaats: Ergens in Zuid-Oost Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 18:36

liliputter schreef:
Dat is toch altijd zo; als je goed presteert moet er wel iets zijn. Je kunt toch nooit door heel veel talent en doorzettingsvermogen 89,4% in de kur rijden?!

De Duitsers kraken hun eigen, lees hele talentvolle en bewezen, combinaties af. Ze stampen ze eigenlijk de grond in en door pure jaloezie doordat ze zelf door eigen schuld geen kant meer op kunnen gaan ze het maar op (heel toevallig ook) een Nederlander afreageren die moeilijk te verslaan is/zal zijn... Erg zielig!

Zelfde als met Anky als ze hoger heeft gescoord dan Isabell. Dan komt de rollkur discussie natuurlijk weer in volle vlam te staan. Je hoeft het er niet mee eens te zijn, liever dat je het niet doet dan wel maar als ze nu eenmaal hoger scoort dan is ze ook beter geweest.

Andersom hoor ik er ook weinig tot niks van. Denk dat de meeste hier toch altijd wel bewondering hebben voor Isabell of welk andere (Duitse) ruiter dan ook als ze goed presteren. Alleen als de juryscore's weer is grote verschillen hebben.

Denk dat ze over de jaren teveel verwend zijn geraakt. Ik zou zeggen; Geniet gewoon van dit paard.

___Tessa___

Berichten: 2146
Geregistreerd: 01-04-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 19:53

liliputter schreef:
Dat is toch altijd zo; als je goed presteert moet er wel iets zijn.

Idd, het spreekwoord: Hoge bomen vangen veel wind, is hier helaas op z'n plaats...
Jammer weer al die roddels/speculaties...