'Seks met pony door zestienjarige jongen niet bewezen'

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Carmen
Berichten: 2626
Geregistreerd: 04-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 13:44

KoudbloedKim schreef:
Of hij nou voor, achter of aan de zijkant staat; zoiets doe je gewoon niet.
En of het nou schadelijk voor die pony was of niet, het gaat om het principe.
Hoe zou jij reageren als er een jongen/man naast jouw paard zou staan en bezig was met zichzelf?!
Zou je dan niet willen dat hij i.i.g een taakstraf krijgt?



Ik zou hem keihard uitlachen. Het gaat niet om het principe, het gaat om wát hij doet. In dit geval doet hij in mijn ogen niks ernstigs. Een taakstraf krijgt iemand die iemand in elkaar geslagen heeft ook, en dat is niet te vergelijken met dit. :)

CharleyT
Berichten: 3995
Geregistreerd: 12-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 13:46

AmmieJ_ schreef:
De pony heeft er idd vast niet minder om geslapen.. Maar bedenk wel dat het joch nu 16 is.. en misschien de volgende keer iets anders dan een dier 'pakt' als slachtoffer.

Zo'n jonge ziel zal in latere leeftijd vast nog gekkere en maffere gedachtes hebben die wij niet eens willen of kunnen verzinnen!


En hier hebben we weer een psycho van de kouwe grond aan het woord. Knap dat je nu al bijna voorspelt wat deze gast gaat doen later. Kun je verdraaid rijk mee worden als je die gave hebt.
Voorlopig hou ik het op overtrokken gedachtengang, die werkelijk kant nog wal raakt.
Zalig zijn de simpelen van geest, zij hoeven niet na te denken, enne deze: zoals de waard is vertrouwd ie zijn gasten.

Carmen
Berichten: 2626
Geregistreerd: 04-02-07

Re: 'Seks met pony door zestienjarige jongen niet bewezen'

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 13:47

Ik denk niet dat hij dit later bij een meisje doet. Een pony en een meisje zijn voor hém niet te vergelijken. :n

Maar goed, ik kan ook niet in de toekomst kijken...

superpony
Berichten: 25403
Geregistreerd: 25-02-05

Re: 'Seks met pony door zestienjarige jongen niet bewezen'

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 14:06

Die pony mag er dan wel niet minder om slapen, maar ik wil gewoon niemand zomaar bij mijn pony's ten eerste.

Ten tweede, weet je niet waarom hij dit deed, dus mag er best een goed onderzoek gedaan worden naar deze jongen.

Als hij een lager IQ heeft, mag hem best uitgelegd worden dat je niet zomaar bij paarden van een ander mag komen.

Daarnaast hoeft hij geen verkrachter of zoiets te worden, maar hij heeft misschien toch een probleem of behoefte. Misschien ook niet, maar als zoiets gebeurt, maak er dan eens gebruik van om erger te voorkomen. Je kan geen koffiedik kijken, maar het zou mooi zijn als we dingen kunnen voorkomen ipv af te wachten.

Dat hij door zijn dorp al gestraft is, boeit me eerlijk gezegd niks. Zo kunnen we wel alles en iedereen gaan vrijpleiten. Als hij niet wist wat hij deed door laag IQ, moet hem dat uitgelegd worden en mag hij best weten wat de gevolgen zijn. Ook hoe en waarom etc is imo wel belangrijk. Nu heb je de kans om verder te kijken en te behandelen als er iets mis is en laat je het gaan. Is er niks mis, dan is het mooi voor hem. Hopelijk heeft ie er dan van geleerd.

Blijft een hele rare actie en hij mag misschien blij zijn dat zij politieagente was, want menig ander persoon had vast anders gerageerd en niet zo koelbloedig meer..........Ik niet en schaam me er ook niet voor!

Esmeralda

Berichten: 10628
Geregistreerd: 07-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 14:08

KoudbloedKim schreef:
Of hij nou voor, achter of aan de zijkant staat; zoiets doe je gewoon niet.
En of het nou schadelijk voor die pony was of niet, het gaat om het principe.
Hoe zou jij reageren als er een jongen/man naast jouw paard zou staan en bezig was met zichzelf?!
Zou je dan niet willen dat hij i.i.g een taakstraf krijgt?


Nogmaals, deze jongen is al zo gestraft door zijn omgeving. Dat wil je niet weten.
Dat taakstraf ect, een lachertje is.

superpony
Berichten: 25403
Geregistreerd: 25-02-05

Re: 'Seks met pony door zestienjarige jongen niet bewezen'

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 14:11

Ja, zo kunnen we toch niet gaan denken? We hebben een rechtsysteem en die moet gewoon handelen. Als iemand dus iets doet en ik pak hem zelf aan, is hij ook genoeg gestraft hoor, maar dat mag niet. En of het tot hem is doorgedrongen weet je niet. Hem afstoten, nawijzen, pesten kan juist tot problemen leiden met zo een jongen. Dit moet gewoon aangepakt worden zoals bij elk ander persoon die iets fout doet. Hij ernstig en waarom is later te bepalen, maar niet laten lopen, omdat omgeving al rot doet. Daar hebben we niks aan later.

DinoBanani

Berichten: 551
Geregistreerd: 22-12-07
Woonplaats: naast de buren

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 14:19

Wel erg toevallig allemaal, dat nét een politieman hem betrapte.. En trouwens, er staat eerst in nabijheid van de pony en een paar regels later rande hij de pony aan..

Sorry hoor, ik vind het een beetje vaag.. Maar wees blij dat het niet bij een kind ofzo gebeurde, die pony zal er zoveel wel niet aan over hebben gehouden..

botjes
Berichten: 129
Geregistreerd: 10-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 14:20

Dat hij ongevraagd op andermans terrein aanwezig was is fout, daar is iedereen het over eens. Als hij nu in de bosjes van een park zou zijn betrapt is er weer een andere heisa, dan zou het weer een potentiële pedofiel zijn. Ongevraagd op andermans terrein mag niet, maar wie weet wat de omstandigheden thuis zijn. Wie weet is het geen optie om thuis onder de dekens met een boekje...

Wat ik zou doen als ik hem in mijn stal vind (eerst een pony en een stal aan huis), tja, ik denk dat ik eerst niet weet wat te doen en hem vervolgens uit de stal te zetten. Gewoon, zonder gelijk agressief te zijn en gewoon koelbloedig. Onzin om er gelijk zo'n groot probleem van te maken. Pas als ik hem vaker terug zou zien, dan zou ik stappen ondernemen.

Voor nu, die jongen is voldoende gestraft, al is het niet door de rechter.