Selectiedagen jeugd begonnen bij Hippisch Talent Centrum

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110721
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Selectiedagen jeugd begonnen bij Hippisch Talent Centrum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-09 16:46

http://www.dehoefslag.nl


In Overijssel zijn momenteel de selectiedagen van het Hippisch Talent Centrum (HTC) aan de gang. Op Manege de Hazelhorst van de familie Van Straaten worden jonge dressuur- en springruiters in de leeftijd van elf tot en met 21 jaar door gerenommeerde ruiters en trainers beoordeeld op hun rijtechniek.

Gisteren was het de beurt aan de springruiters en vandaag tonen de dressuurruiters hun kunnen. Uit de deelnemers wordt een aantal ruiters en amazones geselecteerd om mee te doen aan het opleidingstraject.
Het HTC biedt dressuur- spring- en eventingtalenten in de dop voor een langere periode gerichte training en begeleiding om aansluiting te vinden met de topsport.

Arjen Vos, initiatiefnemer van het HTC, benadrukt dat het HTC absoluut niet wil pretenderen net zoiets te zijn als het Rabobank Talentenplan. ‘Er is een groot gat tussen de rijverenigingen en ponyclubs aan de ene kant en het Rabobank Talentenplan aan de andere kant. Dat gat kun je opvullen met privélessen of met zoiets als het HTC’, legt Vos uit. Al eerder vonden er selecties in Drenthe, Noord-Holland en Gelderland plaats. In 2010 komt er ook een HTC-afdeling voor de provincie Noord-Brabant.

Klik voor meer info: http://htc.mobilebridges.com/

Joyced

Berichten: 606
Geregistreerd: 12-05-08
Woonplaats: De krim

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 20:48

Ik heb meegedaan met dressuur.
Was een leuke ervaring :)

_Snow_White

Berichten: 3191
Geregistreerd: 16-07-08
Woonplaats: Canada

Re: Selectiedagen jeugd begonnen bij Hippisch Talent Centrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 21:08

jammer dat zover weg is.... :(

Mo0wtjee

Berichten: 803
Geregistreerd: 24-06-07
Woonplaats: Echteld

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 16:42

ik heb meegedaan aan de selectie in gelderland, was een super leuke ervaring
en ik ben Geselecteerd. *\o/*