Paardencrematorium Westerhout houdt open dag

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Paardencrematorium Westerhout houdt open dag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-09 20:26

Nieuwsredactie


Paardencrematorium Westerhout te Beverwijk houdt op zondag 20 september van 11.00 tot 17.00 uur een open dag.

Iedereen die benieuwd is hoe zo'n crematorium eruit ziet en wat zij precies doen is welkom.

Op de open dag zijn naast het gehele crematorium verschillende paardgerelateerde kunstexposities te bezichtigen van onder andere Marli Hommel, Paula Collewijn, Jolande Verhulst en Hennie van der Vegt.

Daarnaast zal de Dierenambulance Kennemerland hun speciaal voor het vervoer van overleden paarden ontwikkelde trailer presenteren.

Paardencrematorium Westerhout is er op ingericht om op je eigen gewenste manier afscheid van een paard te nemen. Het crematorium beschikt hiervoor over verschillende vertrekken, waaronder twee stallen, een inslaapruimte, een afscheidsruimte en een koffiekamer.

Open dag op zondag 20 september van 11.00 – 17.00 uur, Zeestraat 214 te Beverwijk.

Marcato

Berichten: 2372
Geregistreerd: 19-05-06

Re: Paardencrematorium Westerhout houdt open dag

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 20:39

Ik vind het heel mooi dat er nu zoiets is. En leuk dat er een open dag is om eens te kijken hoe dat er nou uitziet.

Ik vind het alleen wel aardig aan de prijs (kan ook haast niet anders). Als ik een beetje reken kom ik op ruim 1500 euro. En dan zitten daar nog niet eens kosten bij voor het vervoer en evt. urnen ed.