Remco Been en Wouter Vos de beste bij puissance Wierden

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110740
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Remco Been en Wouter Vos de beste bij puissance Wierden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-09 11:10

www.eschruiters.nl


Remco Been met Volvo's Pabel en Wouter Vos met Buffalo van de Kwekenhoeve verdeelden de buit na het spectaculaire puissancespringen, dat dit keer in Wierden al zijn einde vond in de tweede barrage. Beide ruiters slaagden er toen niet in de muur met een hoogte van 2,00 meter te bedwingen. Hun zes concurrenten strandden al een ronde eerder op 1,90 meter.

Voor de puissance hadden zich aanvankelijk tien ruiters gemeld, maar de amazones Malin Parlmer uit Zweden en de Duitse Pascale Pfeiffer gingen de uitdaging niet aan. De Egyptenaar Ahmed Ezzat, de Duitsers Dennis Baddenberg en Johannes Eiden, de Zwitser Philippe Meier en Albergenaar Tom Brinkman haalden nog wel de hoogte van 1,70 meter op de muur, maar misten twintig centimeter hoger.
Het teamspringen werd gewonnen door Gert-Jan en Marleen Bruggink.

Orchidee21
Berichten: 2154
Geregistreerd: 27-09-07
Woonplaats: Westerhoeven

Re: Remco Been en Wouter Vos de beste bij puissance Wierden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-09 11:55

Ik was erbij en het was zeker niet spectaculair dit jaar.
Beetje jammer. Het was daarna wel weer erg gezellig op het ruiterbal

knooopje

Berichten: 3619
Geregistreerd: 22-10-06
Woonplaats: friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-09 12:07

ik was er ook de muur viel inderdaad een beetje tegen,het team springen was wel weer erg spannend!
het was wel weer gezellig druk haha.

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-09 12:14

was dat die JOhannes Eiden die 3 jaar geleden ook ofzo er was? dat was toen wel zo komisch ;)

edit: ja dus! heb het al even opgezocht :D
Laatst bijgewerkt door Biertabje op 07-11-09 12:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Evelien4

Berichten: 932
Geregistreerd: 14-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-09 12:16

Ik was er gister avond ook bij! vond het wel jammer dat er maar zo weinig mee deden met de puissance...
en het ruiterbal was zeker gezellig, vooral in de ruitertent! heerlijk gedanst :o , wel een dikke bult op m'n been gekregen.. :Y)

ohja wat was er met die duitser die zo apart reed? (met die benen om zo maar even te zeggen?)

PercyLeen
Berichten: 6895
Geregistreerd: 08-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-09 12:23

Ik vond het ook erg tegenvallen, was mijn 10eur niet waard! Team springen was idd meer de moeite waard!

Kimberly1990
Berichten: 285
Geregistreerd: 11-11-08

Re: Remco Been en Wouter Vos de beste bij puissance Wierden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-09 14:00

wat viel er zo tegen dan..?

PercyLeen
Berichten: 6895
Geregistreerd: 08-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-09 14:02

Ik had meer sensatie verwacht..en meer ruiters met naam! Die rare stuntpiloot had van mij niet gehoeven..had liever naast Tom Brinkman een Wim of Ben Schroder gezien en een Sjaak Sleiderink, Gert Jan Bruggink etc :j

Anoniem

Re: Remco Been en Wouter Vos de beste bij puissance Wierden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-09 15:17

Ik snap zoiezo niet waarom zulke goede namen hun paarden zouden riskeren voor zoiets :n Groot gelijk dat ze niet meedoen.. En ja die Duitser, die schijnt al die puissance wedstrijden af te gaan..

Melanie_B

Berichten: 4091
Geregistreerd: 20-11-05

Re: Remco Been en Wouter Vos de beste bij puissance Wierden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-09 17:50

Remco heeft super gereden. :D Ben trots op hem. (tis me broer! :D) Netjes gedaan, zeker met dit paard!
Was dit jaar idd niet zo heel spectaculair.. waren gauw heel
veel mensen af, wat natuurlijk heel jammer is..
Johannes, tjsa.. ongelooflijk hoe hij die puissance over komt..
en dat paard van hem is al 18 jaar oud! Echt een heel prestatie!

daantjuhhh

Berichten: 26881
Geregistreerd: 23-11-04
Woonplaats: The Netherlands

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-09 18:16

Relaxed schreef:
Ik snap zoiezo niet waarom zulke goede namen hun paarden zouden riskeren voor zoiets :n Groot gelijk dat ze niet meedoen.. En ja die Duitser, die schijnt al die puissance wedstrijden af te gaan..

OOh die Duitser... ik dacht echt dat kan NIET goed gaan....
Jeetje die benen staken helemaal naar voren af (tegen de schouder van het paard)
Totaal geen afstand rijden.
Beest schijnt al al 18 jaar te zijn.

Braaf paard hoor...

henrikeks
Berichten: 69
Geregistreerd: 26-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-09 18:26

Het puissance springen was zeker minder spannend dan voorgaande jaren. Maar het teamspringen was wel erg spannend. Die Johannes Eiden is er al jaren bij, maar dit jaar ging het niet goed. Maar ja het paard is inderdaad ook al 18 jaar.
Ik zat dit jaar heerlijk vooraan op de stoelen :D Voorgaande jaren moest ik staan. We waren dit jaar vroeg.
Her ruiterbal was weer top dit jaar! Heel erg gezellig! 8-)

daantjuhhh

Berichten: 26881
Geregistreerd: 23-11-04
Woonplaats: The Netherlands

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-09 18:34


daantjuhhh

Berichten: 26881
Geregistreerd: 23-11-04
Woonplaats: The Netherlands

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-09 18:35

Evelien4 schreef:
Ik was er gister avond ook bij! vond het wel jammer dat er maar zo weinig mee deden met de puissance...
en het ruiterbal was zeker gezellig, vooral in de ruitertent! heerlijk gedanst :o , wel een dikke bult op m'n been gekregen.. :Y)

ohja wat was er met die duitser die zo apart reed? (met die benen om zo maar even te zeggen?)

Ja daar was het leuk he?

Wij zijn er naar binnen gesmokkeld! :Y)

Evelien4

Berichten: 932
Geregistreerd: 14-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-09 20:10

ik vind het toch echt apart blijven die duiters. en dat dat paard het niet onderhand al weet, dat ie dan even rustiger zou worden..

haha ik had bandje van piet jr. raaijmakers gekregen en daarna nog 1 bandje geregeld, toen even gewisseld met elkaar..

@daantjuhh wat had je aan misschien kan ik je nog voor je halen? :Y) ik had een donkerblauwe broek met bruine laarzen en een wit shirtje met zo'n grijs ding erover heen.. mij misschien ergens op de tafel zien dansen? :o :o

daantjuhhh

Berichten: 26881
Geregistreerd: 23-11-04
Woonplaats: The Netherlands

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-09 20:16

Evelien4 schreef:
ik vind het toch echt apart blijven die duiters. en dat dat paard het niet onderhand al weet, dat ie dan even rustiger zou worden..

haha ik had bandje van piet jr. raaijmakers gekregen en daarna nog 1 bandje geregeld, toen even gewisseld met elkaar..

@daantjuhh wat had je aan misschien kan ik je nog voor je halen? :Y) ik had een donkerblauwe broek met bruine laarzen en een wit shirtje met zo'n grijs ding erover heen.. mij misschien ergens op de tafel zien dansen? :o :o

Haha, ik heb daar ook nog even opgestaan.

Ik had een zwarte blouse aan en een spijkerbroek met pumps.. blond haar in de krul gezet.

Ik stond voornamelijk bij Megan, Gill, Johan en Herman Koorman. Annemieke
Wij stonden het meeste vlakbij de bar als je binnenkwam rechts.

Oohja, Pietje had wel intresse in een vriendinnetje van mij! hahaha
Pietje... pff....

Evelien4

Berichten: 932
Geregistreerd: 14-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-09 22:12

hahaa, ja dat is piet.. ik stond (nouja liep/dans) in het begin beetje bij Robbert (die van dat merk Robby's) en daarna hele tijd met Rob Schipper gedanst :o (ook op die tafel :P) :Y)

Maysie

Berichten: 5705
Geregistreerd: 19-04-06
Woonplaats: Leeuwarden

Re: Remco Been en Wouter Vos de beste bij puissance Wierden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-09 23:07

ik heb puissance hemist :") Ik stond te douchen :=.. Teamspringen nog wel deels gezien. :j. Ruiterbal was gezellig . Was mooibekaf de volgende dag en we hadden ook nog 1 in de GP dus het werd een lange lange dag , maar dat is vandaag allemaal weer heerlijk bijgeslapen..

Ik probeer jullie echt voor de geest te halen maar echt geen idee :') In de tent was ik binnen 5 minuten uitegkeken daar vond ik het veel te druk mooide heletijd in het ruiter/groom gedeelte gebleven veel gezelliger :j

daantjuhhh

Berichten: 26881
Geregistreerd: 23-11-04
Woonplaats: The Netherlands

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-09 23:10

Maysie schreef:
ik heb puissance hemist :") Ik stond te douchen :=.. Teamspringen nog wel deels gezien. :j. Ruiterbal was gezellig . Was mooibekaf de volgende dag en we hadden ook nog 1 in de GP dus het werd een lange lange dag , maar dat is vandaag allemaal weer heerlijk bijgeslapen..

Ik probeer jullie echt voor de geest te halen maar echt geen idee :') In de tent was ik binnen 5 minuten uitegkeken daar vond ik het veel te druk mooide heletijd in het ruiter/groom gedeelte gebleven veel gezelliger :j

Ja daar ben ik ook de hele tijd geweest.
Vond het daar veeeeel leuker.

Maysie

Berichten: 5705
Geregistreerd: 19-04-06
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-09 23:31

Ik had wit met zwart streppje bloesje aan met zwarte trui erover, donkerblauwe jeans en z/w allstar gympies en me haar iets vast op het hoofd met een zwarte klip.. stond bij dat stukkie muur wat open was te dansen.. Nou ja ok soms gingen we van voor naar achter door de bar :') :=

Playbackshow was ook leuk :j. Daarna ook nog tot weet ik hoelaat in de bar geweest, was toen ook best druk maar oppergezellig :j

Sha_r0n

Berichten: 1429
Geregistreerd: 18-04-06
Woonplaats: Enter

Re: Remco Been en Wouter Vos de beste bij puissance Wierden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-09 17:11

Jaaa was idd jammer dat de muur zo snel afgelopen was..
Maar Johannes die heeft toch been protheses heb ik gehoord. Dacht dat die aan het zadel werd vastgemaakt (weet niet zeker of dit klopt hoor)
Maar vind het maar een braaf paard, verstandig dat die weigerde en daarna alsnog foutloos eroverheen hé.. Knap dier!

Evelien4

Berichten: 932
Geregistreerd: 14-05-06

Re: Remco Been en Wouter Vos de beste bij puissance Wierden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-09 17:32

zeker en braaf paard.
kan wel kloppen want hij loopt ook niet helemaal zuiver.. om het zo maar even te zeggen..

Melanie_B

Berichten: 4091
Geregistreerd: 20-11-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-09 18:08

Sha_r0n schreef:
Jaaa was idd jammer dat de muur zo snel afgelopen was..
Maar Johannes die heeft toch been protheses heb ik gehoord. Dacht dat die aan het zadel werd vastgemaakt (weet niet zeker of dit klopt hoor)
Maar vind het maar een braaf paard, verstandig dat die weigerde en daarna alsnog foutloos eroverheen hé.. Knap dier!



Ja, klopt.. Aan allebei de benen..