Uphill en Voice vallen beiden op door prestaties

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110855
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Uphill en Voice vallen beiden op door prestaties

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-09 09:05

http://www.kwpn.nl


Weer terug in de wedstrijdring in de lichte tour na een jaar afwezigheid was Imke Schellekens-Bartels met KWPN-hengst Hunter Douglas Voice van Isabel van Gisbergen-Sponselee. Samen met Arthur van Rooy en Equisport Unlimited C werd ze ex aequo derde met 64,87%, na Leida Collins-Strijk met haar Fidermark-zoon Firefly (65,13%) en winnares Jenny Schreven met Proud .

Imke kwam enthousiast thuis. “Hunter Douglas Voice is zo ongelooflijk stoer aan het worden! Je kunt wel nagaan hoe stoer. Ik had vier kanjers van fouten: in de wisselseries en twee keer aangalopperen in draf. En dan toch in de prijzen! Hij is gewoon heel groen in de wedstrijd. Misschien was ik zelf ook iets te wild omdat ik hem graag mooi wilde laten lijken. Hoe dan ook, ik heb met erg veel plezier gereden en het gaat er nu om wedstrijdroutine op te doen. Dat heeft hij nog totaal niet.”

KWPN-hengst Uphill liep met Christa Laarakkers in Assen gemakkelijk 68,68% bij elkaar, goed voor de tweede plaats in de Prix St Georges. Voor de hoogste weekendscore in de Prix St Georges stond een startbewijs op Jumping Amsterdam op het spel. Dat bewijs werd gegeven aan Diederik van Silfhout met Havel-zoon Trappel. Hij won met 69,21%.
Ook Henk van den Berg reed mee in de Prix St Georges met de Gelderse hengst Parcival. Hij werd netjes 11e met 62,76%.

dressuurDVD
Berichten: 6
Geregistreerd: 11-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-09 09:33

Adelinde Cornelissen deed in de ZZ-zwaar mee met Vivace De Jeu (v. Contango).
Ze werden 6e met 64,19%.
Hier heb ik nog een filmpje van gemaakt.

Lilliputter

Berichten: 8758
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Heesch

Re: Uphill en Voice vallen op in Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-09 10:30

Hele nette scores :), daar gaan we vast nog meer van horen!

BarryFG

Berichten: 237
Geregistreerd: 09-02-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-09 13:44

Leuk dat filmpje van Adelinde, ziet er netjes uit!

Gitta1977

Berichten: 2479
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: In my Place

Re: Uphill en Voice vallen op in Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-09 20:14

Sinds wanneer is Parzival een goedgekeurde hengst en wat deed Voice op twee plaatsen tegelijk?

Mara

Berichten: 961
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-09 20:17

Gitta1977 schreef:
Sinds wanneer is Parzival een goedgekeurde hengst en wat deed Voice op twee plaatsen tegelijk?


Het gaat hier denk ik om Parcival, en dat is een goedgekeurde gelderse hengst!

Maseike

Berichten: 6340
Geregistreerd: 07-09-05

Re: Uphill en Voice vallen op in Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-09 18:13

Gaat de goede kant op met Voice. :)

krackertje

Berichten: 2762
Geregistreerd: 08-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-09 04:34

Vooropgesteld, de titel klopt m.i. voor geen meter, Voice heeft gelopen op Uden in de 2e groep Lichte Tour en is daar gedeeld 3e geworden met Arthur van Rooij, beiden hadden een score van 64.87%.

Jenny Schreven heeft met Proud gewonnen in die groep met een percentage van 69.87% , zet dat dan ook in de titel, dat is nl. echt een superprestatie.

Alles is ook te terug te zien op http://www.knhs.nl

Bij deze de complimenten dus aan Jenny en niemand anders, wat een prestatie!!!!!!!!!!!!!