Stalruiter Academy Bartels naar Dominique Fillion

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110828
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Stalruiter Academy Bartels naar Dominique Fillion

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-09 17:50

www.academybartels.nl


Vanaf 1 december is de Dressuurstal van Willem-Jan Piggen gevestigd op de Ruiterboslaan in Breda. Dit is ook de stal van waaruit Dominique Filion haar dressuur- annex handelstal runt. Willem-Jan heeft de afgelopen 15 jaar voor diverse top stallen gewerkt zoals o.a. Gertjan van Olst, Dekstation ‘De Havikerwaard’ en de afgelopen jaren als stalruiter van Academy Bartels. Toch heeft hij dit jaar gekozen om zelfstandig een dressuurstal op te zetten.

“Het gaat eigenlijk boven verwachting goed. Ik geef veel les en heb de stallen gevuld met paarden van fijne eigenaren en dat is veel waard. Ik rijd nog steeds de bij het NRPS goedgekeurde dekhengst Sambezi en zal deze komend jaar Z starten. Daarbij heb ik nog een aantal paarden die ik binnenkort op Subtopwedstrijden zal gaan uitbrengen.
Daarnaast heb ik altijd paarden staan van klanten die een tijdje doorgetraind of verder opgeleid worden. Met enige regelmaat staan er ook combinaties bij mij op stal die ik dan intensief begeleid.

Naast de sportstal heb ik ook nog het dealerschap van o.a. Sennheiser en Senrum communicatie systemen voor o.a. instructie setjes. Dit loopt eigenlijk allemaal via mijn site en is erg leuk om te doen.

Het gaat dus eigenlijk allemaal naar wens, natuurlijk heb ik ook geluk gehad dat de Familie Bartels mij hierin goed heeft gesteund. Ik ben ook nu nog steeds met regelmaat te vinden op Academy Bartels om te trainen.

Ik denk dat ik een goede stap heb genomen om mijn eigen stal hier verder voort te zetten op een accommodatie waar ik mijn paarden in alle rust te kan trainen. Dominique en ik zijn allebei jonge ambitieuze ondernemers en liggen aardig goed op een lijn. Ik denk dat we er beiden profijt van hebben en soms onze krachten kunnen bundelen” aldus Willem-Jan.

Frenka

Berichten: 2674
Geregistreerd: 15-09-06
Woonplaats: ergens in het Brabantse

Re: Stalruiter Academy Bartels naar Dominique Fillion

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-09 15:53

De krachten bundelen noemen ze dat.
Iets van jezelf is natuurlijk altijd fijner als voor een ander werken.

haike
Berichten: 13526
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Re: Stalruiter Academy Bartels naar Dominique Fillion

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-09 18:42

Wat leuk voor hem dat hij nu ook echt voor zichzelf is begonnen, lijkt me inderdaad ook super als je daar de kans voor hebt!

Wens hem veel succes