Olympia: Edward en Adelinde zijn veruit de beste combinaties

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
horseyfries
Berichten: 8931
Geregistreerd: 22-08-03
Woonplaats: Lichtaart België

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-09 19:18

Horsedances schreef:
horseyfries schreef:
"De houding en zit van de ruiter, de juistheid en het effect van de hulpen".... nu nog vreemd??


Hoi Jenny misschien eens leuk om te bekijken : (in ieder geval een hoog Friesen gehalte)

http://www.topdressage.tv/phpBB3/viewforum.php?f=64

BTW De VidCard van Lingh is al verkocht.


Idd leuk! Ook het filmpje van de vorige jubileumshow, daar liep mijn Oene nog in mee, is heel even te zien!

horseyfries
Berichten: 8931
Geregistreerd: 22-08-03
Woonplaats: Lichtaart België

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-09 19:19

Relaxed schreef:
horseyfries schreef:
Heb je de proef gezien? Misschien had ze wat storinkjes waardoor het effect van de hulpen soms niet optimaal was?


En dan een score van 81%?? ;)


Ja? Anders had ze 100 % gehad, niet waar? Mag ik je eraan herinneren dat Edward meer dan 90 % haalde met een groffe fout in de wisselseries?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-09 19:21

horseyfries schreef:
Relaxed schreef:

En dan een score van 81%?? ;)


Ja? Anders had ze 100 % gehad, niet waar? Mag ik je eraan herinneren dat Edward meer dan 90 % haalde met een groffe fout in de wisselseries?


Mag ik je eraan herinneren dat dit in de kur was en we het nu over de GP hebben? ;) Das appels met peren vergelijken :+

Janine1990

Berichten: 43845
Geregistreerd: 13-03-05

Re: Olympia: Edward en Adelinde zijn veruit de beste combinaties

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-09 19:24

Maar euh, het cijfer voor houding en zit van de ruiter en de juistheid en het effect van de hulpen, zijn maar een minimaal deel. Al had ze een 5, dan had ze nog een score boven de 75% volgens mij :+

horseyfries
Berichten: 8931
Geregistreerd: 22-08-03
Woonplaats: Lichtaart België

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-09 20:19

Relaxed schreef:
Mag ik je eraan herinneren dat dit in de kur was en we het nu over de GP hebben? ;) Das appels met peren vergelijken :+


Nee hoor, blijft een feit dat ze best fouten gemaakt kan hebben die ook op het cijfer voor het effect van de hulpen invloed kan hebben met deze score, dat gegeven blijft precies hetzelfde.

visiontimes

Berichten: 176
Geregistreerd: 17-02-09
Woonplaats: Waddinxveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-09 00:53

Geweldig, de kriebels kreeg ik ervan.. De andere combinaties zijn ''wel leuk'', maar zodra Adelinde en edward met hun toppers zijn geweest vallen deze in het niets. Nederland aan de top :D

Mariska80

Berichten: 1609
Geregistreerd: 01-09-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-09 15:55

Gefeliciteerd met het behaalde resultaat.
Jullie hebben het verdiend

Tiestoke
Berichten: 210
Geregistreerd: 17-09-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-09 22:13

Geweldige scores! Nederland heeft op het moment echt fantastische ruiters en amazones, en daar mogen we heeeeeel trots op zijn!