Pony uitgebroken en doodgereden in gemeente Borsele

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
kawe
Berichten: 18
Geregistreerd: 04-05-08
Woonplaats: lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 11:29

oo wat erg

ken ook mensen en die pony's zij ook al zoo vaak ontsnapt afgelope wieken was het ff goed mis gegaan nog niet tot de dood naar aan lijding maar wel bijna hij viel in de sloot van 1.88 diep van de buuren en ze waren allebij nj thuis door iijs wat er in lach is er gelukkig uit gekomen en liepen vervolgens de straat uit de politie was snel ter plaatsen om ze weer naar huis te jagen maar tot nu toe is het goed gegaan maar nou zie je maar het kan ook ''jou" over komen

sterkte er mee

Huertecilla

Berichten: 26864
Geregistreerd: 19-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-10 10:28

shetje91 schreef:
maar als het een mens was geweest wat dan?
had je het dan ook goed proberen te praten?


Wie praat er wat goed?
Het is een ongeval doordat er 's nachts een paard op het midden van de weg stond.
Als er een mens in kennelijk staat op het midden van een nachterlijk polderweg zit en overreden wordt, vraagt iedereen 'wat doét die daar ook in vredesnaam?'.
Het is een ongeval. Het paard is dood en voor alle betrokken personen is het een schok. Leer ervan wat ervan te leren valt.

Dat er in 2010 meer paarden achter deugelijke omheiningen staan, minder worden losgelaten, opdat er minder risico is voor verkeersdeelnemers en paarden; minder leed is bij alle betrokkenen.

zwelgje27
Berichten: 621
Geregistreerd: 08-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-10 12:13

Ik wil shetje91 heel erg veel sterkte wensen!! Het is verschrikkelijk om je lieverd te verliezen en helemaal op zo'n tragische manier!!

En ik vind dat Huertecilla hier wel iets meer begrip voor kan tonen .. Sorry
Je kunt je altijd wel gaan afvragen wat als... en wiens schuld enz.. maar dat heeft geen zin , dat ben ik met Huertecilla eens. Het is gebeurd en je kunt er niks meer aan doen.. Maar ik denk dat je wel een beetje rekening kunt houden met shetje91, het is een bokker die hier haar verhaal doet over dit verschrikkelijke nieuwsbericht wat over haar pony gaat!!

Is er enig spoor of verdenking van degene die de pony los heeft gelaten..?

starlover14

Berichten: 32
Geregistreerd: 07-01-09
Woonplaats: Utrecht,

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-10 01:02

Silence schreef:
Wat een nachtmerrie weer zeg. Voor zowel paard, bestuurdster als eigenaar...



Zeker wel

Ilse_123

Berichten: 3781
Geregistreerd: 17-05-08
Woonplaats: Haaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-10 01:04

Dat is bij iemand bij mij op de club ook gebeurd, ze wonen vlaklangs een grote weg, en op een nacht waren 3 paarden uitgebroken, 2 dood gereden, en die andere had geen schrammetje, was echt zo zielig:(

shetje91

Berichten: 9
Geregistreerd: 20-12-09
Woonplaats: borssele

Re: Pony uitgebroken en doodgereden in gemeente Borsele

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-10 22:19

nee geen spoor of verdenking, het kan iedereen zijn geweest.

het is in ieder geval of iemand die een hekel heeft aan me of iemand die mijn weitje wil hebben.

het gebeurt namelijk al jaren.
daarom heb ik pas bijna al mijn hsetjes verkocht omdat ik daar geen pony's meer wilde hebben.

maar dreumes en shadow wilde ik neit verkopen omdat ik dreumes al avnaf 4 maanden oud heb en shadow zijn maatje is.
dus ik was op zoek naar stalling maar nog niks gevonden.
(niet zo makkelijk voor twee shethengsten)

en toen gebeurde dus dit.

dus nu verkoop ik shadow alsnog dus ben dringend op zoek naar een nieuw huisje voor hem, voordat bij hem hetzelfde gebeurt.

en omdat hij nu natuurlijk alleen staat, en daar voelt hij zich dus echt niet goed bij dat is duidelijk aan hem te merken.

dus hij verdient een nieuw baasje met een veilig weitje en een nieuw vriendje.