Man schuldig bevonden voor 145 gevallen van mishandeling

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ilsaiwan
Berichten: 14
Geregistreerd: 30-12-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 19:56

echt erg! 5 jaar is veel te kort en meestal is het dan nog voorwaardelijk ook, dus dan gaat er nog wat af voor goed gedrag enzo.
ik hoop dat ze wel een goed tehuis zoeken voor de overlevende mustangs.

Eirikur

Berichten: 2606
Geregistreerd: 14-09-05
Woonplaats: Vogelenzang

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 19:59

Horsetalk schreef:
Meduna faces up to five years in jail and fines on each count.
Zoals ik dit lees, kan ie PER GEVAL een gevangenisstraf van vijf jaar plus boete krijgen. Dat komt dan in totaal dus op 725 jaar gevangenisstraf. Lijkt me wel genoeg... :+

Snoekiej
Berichten: 7629
Geregistreerd: 28-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 20:03

De man is al schuldig bevonden. Als de jury dat heeft besloten, gaan ze weer in beraad over de straf. Hij krijgt minimaal een straf van 5 jaar, mogelijk langer. De jury beslist nu hoe hoog de straf wordt. (of heeft dat al besloten, maar hebben het nog niet bekend gemaakt).

dimma

Berichten: 344
Geregistreerd: 27-01-06
Woonplaats: Surhuisterveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 20:08

Goh.... hadden we dit soort straffen en onderzoeken ook maar hier in Nederland!!

Binoche
Berichten: 538
Geregistreerd: 15-08-08
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 22:10

liefst wel gevangenisstraf zonder eten, zodat hij veel tijd heeft om te denken en voelen wat hij die arme dieren heeft aangedaan!

Nezzie

Berichten: 477
Geregistreerd: 28-02-05
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-10 12:50

EricPrast schreef:
Horsetalk schreef:
Meduna faces up to five years in jail and fines on each count.
Zoals ik dit lees, kan ie PER GEVAL een gevangenisstraf van vijf jaar plus boete krijgen. Dat komt dan in totaal dus op 725 jaar gevangenisstraf. Lijkt me wel genoeg... :+


En zoals ik het lees kan hij MAXIMAAl 5 jaar gevangenisstraf krijgen. Ik weet niet hoe jullie bij minimaal vijf jaar komen. "Up to" betekend dat hij tot 5 jaar gevangenis straf kan krijgen.
De hele zin lees ik als maximaal vijf jaar en dan per geval een boete.

capall_fiain

Berichten: 6
Geregistreerd: 22-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-10 23:03

die organisatie heeft er ook schuld aan, want zij horen toch te controleren waar die paarden heen gaan ( zo ver ik weet zijn ze bedreigd) er moet eigenlijk ook wel een onderzoek naar hun komen vind ik :o

Paardentango
Berichten: 2744
Geregistreerd: 06-01-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-10 12:18

Een rustoord voor Mustangs ? :oo

Wat is dat voor mal verhaal?

Mustangs zijn niet beschermd, ze vormen op veel plaatsen zefs een 'plaag'. Daarom worden ze of verkocht of een deel wordt 'verwerkt' (=afgeschoten) als hondenvoer. De status van een Mustang is vogelvrij.

Eilinora

Berichten: 11971
Geregistreerd: 23-10-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-10 12:20

LecyTinker schreef:
ben ik dan de enigste die het op een andere manier leest?
"De man KAN een gevangenisstraf van 5 jaar krijgen"
Dus dat zal zeer waarschijnlijk niet gebeuren.
Hij zal er wel met een boete vanaf komen en vermindering als hij zijn paarden overdraagd... Zal wel met een soort van sisser aflopen, dat doen bijna al die zaken.


nee hoor,als je op de eerste pagina leest zie je dat ik het ook al 2 x gezegt heb
daarbij komt er nog een boete bovenop en geloof dat die 1000 dollar per dier is..