Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 162 van de 201 [ 5005 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165 ... 201  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Spelfouten op VN? Feedback voor de NR? Laat het hier weten!

 
Profiel   

Het kan zoals het er nu staat inderdaad voor wat verwarring zorgen, daar heb je gelijk in. Het heb even wat gesleuteld aan de titel in de hoop die onduidelijkheid weg te nemen. Is het zo beter? Bedankt voor het melden Adjepatatje8.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-22 15:39 



 
Profiel   

In dit topic kan je jouw feedback geven op de artikelen die zijn geplaatst op VN.

Aanleiding
In de Regels en richtlijnen [VN] Voorpagina Nieuws staat staat dat er geen commentaar op het nieuws of op bijbehorende foto's gegeven mag worden in het topic van het artikel. Dit moet via "Tip de Nieuwsredactie" of PB doorgegeven worden en geplaatst commentaar wordt verwijderd. In een gesprek met de NR en een aantal Bokt gebruikers is gebleken dat dit zeer onprettig werkt en niet transparant is. Daar is ook de wens uitgesproken om een topic aan te maken om feedback kwijt te kunnen.

Het vervolg, een feedback topic
In dit topic kun je feedback kwijt over de artikelen die op Voorpaginanieuws geplaatst worden.

Om het overzichtelijk te houden een paar puntjes om mee te geven in je feedback.

Gebruikers moeten hier rekening mee houden:
  • Voeg een link bij naar het nieuwsbericht waar je feedback op wil geven
  • Hou je feedback respectvol en geef onderbouwde en opbouwende kritiek

Het team zorgt er voor:
  • Zo snel mogelijk te reageren op gegeven feedback
  • Alle feedback te bespreken en te reageren in het feedback topic. Maar niet met alle feedback zullen we iets kunnen doen, wij vragen hiervoor jullie begrip.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-07-22 11:25 



 
Profiel   

Bij het artikel over paarden en de zomer staat de volgende zin:
"Als je een schuilstal of afdak wilt plaatsen, is het goed om eerst even bij je gemeente te informeren wat wel niet mag."
Tussen wel en niet is het woordje of vergeten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-07-22 19:06 



 
Profiel   

Scherp gezien Hikje. Denk dat dat een hikje van onze kant was. Ik ga hem gelijk even aanpassen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-07-22 19:13 



 
Profiel   

Webinair: Effecten van de stikstofplannen op de paardenhouderij in NL

Doe maar Webinar :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-07-22 15:19 



 
Profiel   

Scherp gezien Fortitude, dat was een foutje van mij. Ik heb hem aangepast, dank voor het doorgeven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-07-22 15:26 



 
Profiel   

In het stuk over de New Forest pony staat "Als sinds de ijstijd", daar staat een s teveel en een stukje verderop, in het stuk over Myotonie, staat 1 keer "Mytonie".

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-07-22 08:44 



 
Profiel   

Heel scherp opgemerkt Hikje, fijn dat je het even doorgeeft! Ik ga direct even die S die teveel is, uitgummen en de verloren O weer op zijn plek zetten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-07-22 19:31 



 
Profiel   

Artikel over keuring Groninger paard Wijdewormer:

onder het kopje Modelmerries staan 1 merrie en 2 mannelijke paarden vermeld :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-07-22 00:14 



 
Profiel   

[VN] Geslaagde Regionale keuring Groninger Paard in Wijdewormer , hetzelfde artikel:

Na de eerste alinea over de driejarige merries mist het kopje "Stamboekmerries 4 t/m 7 jaar".

De twee ruinen waarover de vorige post gaat ( Oreo en Lowland) verdienen een eigen kopje: "Stamboekruinen".

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-07-22 10:52 



 
Profiel   

Jij bent helemaal scherp :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-07-22 11:49 



 
Profiel   

Ik dacht bij mezelf: laat ik het artikel eens opzoeken... Dat gaf wel duidelijkheid ;) .

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-07-22 12:24 



 
Profiel   

Daar is inderdaad even iets fout gegaan, scherp opgemerkt van jullie! Ik ga het direct allemaal aanpassen, dank jullie wel voor het melden!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-07-22 15:16 



 
Profiel   

Moderatoropmerking:

Serieus?

Een artikel over een manege die 600m2 grond extra heeft aangekocht?

Het is vakantie, of niet?



Laatst bijgewerkt door xingridx op 18-07-22 11:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Link nieuwsbericht toegevoegd


Link naar dit berichtGeplaatst: 17-07-22 10:13 



 
Profiel   

We plaatsen allerlei soorten nieuwsberichten en dan kan het zijn dat er een nieuwsbericht tussen zit wat jij niet interessant vindt of zelf komkommernieuws vindt.
Probeer de voor jou minder interessante onderwerpen te negeren en laat ons weten wat jij wel interessant vindt, want daar kunnen wij weer van leren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-07-22 17:13 



 
Profiel   

Dit is toch een feedback topic, iemand geeft feedback en dan is het niet goed. Ik snap de feedback ook wel, dit is toch eigenlijk helemaal geen nieuws. Waar ga je de lijn dan trekken? 'Manege in Verweggistan heeft een nieuwe bodem in de bak', 'pietje uit Timboektoe koopt een pony'.

Hoe selecteren jullie nieuws dat jullie gebruiken of gaat alles gewoon op bokt?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-07-22 20:51 



 
Profiel   

Nee hoor, niet alles wordt geplaatst. Voordat we een nieuwsbericht plaatsen overleggen we met het team en als de meerderheid het een leuke aanvulling vindt dan plaatsen we het.
We kijken daarnaast ook hoe vaak een nieuwsbericht wordt bekeken zodat we een beetje kunnen peilen wat wel en wat niet aanslaat.

We zijn ook super blij met de feedback, vandaar dat we ook vragen wat jij leuk zou vinden zodat we daar weer van kunnen leren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-07-22 21:25 



 
Profiel   

Ja oké, maar dit is voor niemand interessant behalve de manege en mensen die wellicht in de directe omgeving wonen?

Verder eens met Amber_anne. Word er feedback gegeven, komt daar als antwoord op negeer het lekker. Nee dat werkt :roll:

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-07-22 21:41 



 
Profiel   

Nou, dat.

Top gedaan hoor Firelight! Opbeurend om nog een keer kritisch te zijn op wat Bokt doet als forum.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-22 08:21 



 
Profiel   

Daarnaast; om terug te komen op je vraag wat ik wel interessant vindt als nieuws..

Het topic van PZB wat online zou moeten blijven staan. Daarin zie je opeens in de discussie met gebruikers onderling een heel ander beeld ontstaan over de situatie.

Maar dat topic wordt naar de mesthoop verplaatst door een discussie op de laatste paar pagina's. In plaats van die specifieke berichten te verwijderen wordt er besloten om het hele topic te laten verdwijnen..
En vooral ook een slotje erop gooien. De discussie verliep afgezien van die ene clash heel prima op de laatste pagina's.

Normaal gesproken wordt er niks verwijderd van Bokt, ook al wordt erom gevraagd vanwege de zogenaamde nieuwswaarde. Maar stel je voor dat dit gebruikt kan worden door bijvoorbeeld Boos in een onderzoek.. pas op hoor, snel verwijderen!

Ik ben benieuwd wat hier als reactie komt. Waarschijnlijk dat er goed overlegd is in het team en dat ik alleen nog maar opbouwende feedback mag geven. :')

Edit; oh hij is al weg dus helaas helaas, ik kan niet voldoen aan de regeltjes in jullie openingspost.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-22 08:26 



 
Profiel   

Ik ben het eens met het topic over pzb, hier heb ik me ook over verbaasd. Het topic liep goed tot twee gebruikers een discussie starten en het werd verwijderd. Alleen de discussie verwijderen zou prima kunnen zonder het topic aan te passen of dat er gaten vielen.

Tevens lijkt het me heel zonde om het hele topic te verwijderen. Er werden hele nuttige bijdragen gedaan en van beide kanten werden er dingen belicht.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-22 08:40 



 
Profiel   

Eens met de 2 vorige posters. Dat topic was bijzonder nuttig en de eerste pagina waren gewoon een goed bokt gesprek.

Jammer dat topic nu weg is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-22 09:09 



 
Profiel   

Ik vond het dus heel raar dat het topic zo lang open bleef, want het stond als nieuwsbericht en daarop mag je alleen inhoudelijk reageren ofzoiets.

Ik snap er echt niets meer van en reageer gewoon niet meer in nieuwstopics. Kan je ook niets meer fout doen. Je mag niet discusseren in een nieuws topic, alleen inhoudelijk wat dat ook mag zijn en zowel positief als negatief moet verwijderd worden. Vervolgens klik je een aantal nieuwstopic aan van een week geleden: alle reacties die volgens de eigen regels verwijderd zouden worden, staan er gewoon allemaal nog! Ook oftopic berichten. Terwijl dit topic in het leven was geroepen om je oftopic berichten in neer te zetten. ( Ookal was terechte kritiek dat dit topic toch niet zou werken.)

Na een tijd reageerd er dan eindelijk iemand in dit topic ( waarvoor dit topic volgens mij bedoelt was) en krijgt ze het deksel op haar neus met: "tja, we kunnen het niet iedereen naar de zin maken, negeer het dan maar!"

Ja, of je bedenkt je als nieuwsredactie na ( in andere topics veel gehoorde reacties) of dit wel nieuws is wat op de voorpagina hoort. Maar ja, als je al die reacties verwijderd, lijkt het natuurlijk net alsof er ook geen kritiek is. Dat is ook een optie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-22 10:02 



 
Profiel   

Amber_anne schreef
Ik ben het eens met het topic over pzb, hier heb ik me ook over verbaasd. Het topic liep goed tot twee gebruikers een discussie starten en het werd verwijderd. Alleen de discussie verwijderen zou prima kunnen zonder het topic aan te passen of dat er gaten vielen.

Tevens lijkt het me heel zonde om het hele topic te verwijderen. Er werden hele nuttige bijdragen gedaan en van beide kanten werden er dingen belicht.



Hier sluit ik mij ook bij aan. Het was een discussie die op begon te lopen maar die is uiteindelijk uitgesproken (waarbij dus gebleken is dat de info vanuit pzb te wensen over liet) dus dan had de discussie weer over het daadwerkelijke artikel kunnen gaan. Of desnoods hadden die berichten verwijderd kunnen worden zoals Amber_anne al hierboven noemt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-22 10:05 



 
Profiel   

Firelight schreef
We plaatsen allerlei soorten nieuwsberichten en dan kan het zijn dat er een nieuwsbericht tussen zit wat jij niet interessant vindt of zelf komkommernieuws vindt.
Probeer de voor jou minder interessante onderwerpen te negeren en laat ons weten wat jij wel interessant vindt, want daar kunnen wij weer van leren.

Serieus, er wordt een feedback topic gemaakt omdat je de feedback van Upendo niet kwijt mag onder het nieuwstopic zelf. Maar nu zou je het hier ook niet kwijt mogen? Wat is dan nog de zin van dit topic.

En idd ik denk dat het heel gunstig is voor de nieuwsredactie om door te krijgen dat ook al is ergens op geklikt, dat denk ik de overgrote meerderheid van Bokt het totaal oninteressant vind dat een manege een postzegel grond, niet eens groot genoeg om er een buitenbak op te maken, bij gekocht hebben. Dan is elke manege die een nieuw paard heeft gekocht ook voorpagina nieuws.

Ik had ook een enorme verbazing dat dat PZB topic ineens verdwenen was omdat 2 mensen een geschil hadden, werd heel Bokt de kans ontnomen om kennis te nemen van de nuttige en waarschuwende discussie in dat topic. Was simpel op te lossen door de posts van deze 2 bokkers te verwijderen ipv de gehele nuttige discussie waar al heel veel mensen tijd in gestopt hadden. Bizarre keuze van de NR en/of mod team.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-22 11:06 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 162 van de 201 [ 5005 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165 ... 201  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen