Forums » Algemeen » [VN] Voorpagina Nieuws |
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp | |
![]() |
Pagina 189 van de 216 [ 5385 berichten ]
Ga naar pagina Vorige 1 ... 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192 ... 216 Volgende |
Plaats een nieuw onderwerp |
Spelfouten op VN? Feedback voor de NR? Laat het hier weten! |
---|
Vajramani | |
![]() |
Fjildruters en Skarruters willen 'meer aan de weg timmeren'
Het zijn de lyste Fjildruters. Fjildruters zelf is een hele andere rijvereniging, dit om verwarring te voorkomen |
Laatste bericht |
![]() |
JPitty | |
![]() |
Dankjewel Vajramani voor je feedback hierin. Ik heb de titel even aangepast.
|
![]() |
ElfBeau_067 | |
![]() |
In [VN] Extreem verwaarloosde pony in beslag genomen in Kasterlee
Staat er de zin: “Het dier kon nog moeilijk op zijn poten blijven staan.” Ondanks dat iemand dit zegt betekent het niet dat een paard geen edeldier meer is. Dus ipv poten maar benen schrijven? ![]() |
![]() |
JPitty | |
![]() |
Je hebt helemaal gelijk ElfBeau_067. Van deze bron mogen we dit soort dingen aanpassen, dus dat heb ik gelijk gedaan. Dankjewel voor het doorgeven.
|
![]() |
Jet | |
![]() |
[VN] Groot dopingschandaal in Ierland: trainer drie jaar geschorst .
Tweede alinea: Bij de paarden werden sporen van methandienone (MD) en methyltestosterone (MT). Hier is denk ik het woord gevonden aan het eind van de zin verloren gegaan ![]() |
![]() |
aniek1985 | |
![]() |
Dankjewel voor het doorgeven Jet. Ik heb het aangepast
![]() |
![]() |
Dorien66 | |
![]() |
![]() |
aniek1985 | |
![]() |
Dankjewel, het is aangepast
![]() |
![]() |
Independence | |
![]() |
[VN] Lytse Fjildruters en Skarruters willen 'meer aan de weg timmeren'
Geen spelfout, maar de vertalingen zijn wel op google Translate niveau en dat is jammer. It wie mear meiïnoar. Dat kaam ek troch de tiid. As der in wedstriid wie, gongen wy dêr mei syn allen yn in grutte frachtwein hinne. No hat elts syn eigen trailer en komt en giet wannear’t it harren útkomt. Het was meer met elkaar. Dat kwam ook door de tijd. Als er een wedstrijd was, gingen we er samen met een grote vrachtwagen heen. Nu heeft iedereen zijn eigen trailer en komt en gaat wanneer hij wil. It is myn passy. As ik mar mei myn hynders besich wêze kin. It bin myn maatsjes Het is mijn passie. Zolang ik maar met mijn paarden bezig kan zijn. Het zijn mijn maatjes. It bin je maatsjes en at it eefkes tsjinsit ha se in ‘luisterend oor’, je kin alles oan de hynders kwyt. Se prate allinne net werom.” Tjalling had een andere, zakelijker band met zijn dieren. “It prestearjen, dêr gie it my om. Ik ha it mei in soad wille dien, mar it koste in protte tiid en dat hie ik troch myn wurk net genôch. Dêrom bin ik stoppe.” (Vertaling: Het zijn je maatjes en als het even tegenzit hebben ze een ‘luisterend oor’, aan de paarden kun je alles kwijt. Ze praten alleen niet terug.” Tjalling had een andere, meer zakelijke band met zijn dieren. "Presteren, dat is wat voor mij belangrijk was. Ik deed het met veel plezier, maar het kostte veel tijd en daar had ik door mijn werk niet genoeg van. Daarom ben ik gestopt.") |
![]() |
Bellatrix | |
![]() |
Bedankt voor de feedback. We gaan er beter op letten.
![]() |
![]() |
rien10 | |
![]() |
[VN] [FOTO] Horse Event PRO 2023, sfeerverslag van de zaterdag
Speaker Pam heet van Geloven van haar achternaam, niet van Beloven |
![]() |
Bellatrix | |
![]() |
Ah, bedankt! Ik ga het aanpassen.
|
![]() |
Independence | |
![]() |
In het artikel over prinsjesdag:
Naast elk paard een koetsier en aan elke zijde van de koets lopen vier lakeien aan elke zijde van de koets. Elke zijde staat dubbel in de zin |
![]() |
aniek1985 | |
![]() |
Bedankt. Het is aangepast
![]() |
![]() |
Bowo | |
![]() |
[VN] Deze kinderen hielpen bij het klaarstomen van de paarden voor Prinsjes
Ik denk dat de titel is afgesneden |
![]() |
Banjer | |
![]() |
Aangepast, dank je wel
![]() |
![]() |
YvonneV | |
![]() |
![]() |
aniek1985 | |
![]() |
Je hebt helemaal gelijk, ik ga het aanpassen.
|
![]() |
Bootsiebob | |
![]() |
[VN] Helgstrand moet bronzen medaille Deens Kampioenschap inleveveren
Inleveveren zal inleveren moeten zijn |
![]() |
aniek1985 | |
![]() |
Je hebt helemaal gelijk, ik ga het aanpassen. Bedankt voor het melden.
|
![]() |
prugelpiet | |
![]() |
[VN] Jacques en Varisienne samen een eeuw oud en onafscheidelijk
Als je iets ‘herschrijft’ kan je imo het echt niet maken dat het zó veel lijkt op de tekst uit een van de bronnen. https://www.contactmidden.nl/nieuws/spo ... -eeuw-oud- Er is een beetje aangepast her en der, maar het lijkt bijna knip-en plak werk. |
![]() |
Jet | |
![]() |
[VN] Paard maakt misstap en zit urenlang vast in sloot .
Ik zou de alinea over het paard in Weert als het kan eruit halen. Het heeft hier geen zin om dat erbij te noemen, het filmpje over dat paard staat in het topic niet genoemd, het gaat niet over hetzelfde paard en Voorschoten en Weert liggen echt ver uit elkaar. |
![]() |
Banjer | |
![]() |
Ik heb het eruit gehaald, dank je wel
![]() |
![]() |
Bellatrix | |
![]() |
Bedankt voor de feedback, we gaan ons best doen om hier in de toekomst verbetering in kunnen krijgen.
|
![]() |
YvonneV | |
![]() |
Banjer schreef Ik heb het eruit gehaald, dank je wel ![]() Citaat In mei werd een paard uit Weert door verschillende hulpdiensten uit drijfzand gehaald. Het paard was na de reddingsoperatie hartstikke uitgeput. het staat er nog in |
Omhoog |
![]() |
Plaats een nieuw onderwerp | Plaats een reactie |
Pagina 189 van de 216 [ 5385 berichten ]
Ga naar pagina Vorige 1 ... 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192 ... 216 Volgende |
|
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp |
Forums » Algemeen » [VN] Voorpagina Nieuws |
Inloggen |