Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 172 van de 200 [ 4982 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175 ... 200  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Spelfouten op VN? Feedback voor de NR? Laat het hier weten!

 
Profiel   

Bellatrix schreef
Ik zie wel iets staan over Robin?


Dat heb ik eerder niet gezien.

Heb ik daar overheen gelezen of is het aangepast?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-22 18:59 



 
Profiel   

[VN] Roxana Graman thuis na zware val

4e alinea: Op de laatste spring moet sprong zijn

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-22 19:04 



 
Profiel   

YvonneV schreef
[VN] Roxana Graman thuis na zware val

4e alinea: Op de laatste spring moet sprong zijn

Bedankt, is aangepast.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-22 19:05 



 
Profiel   

YvonneV schreef
Bellatrix schreef
Ik zie wel iets staan over Robin?


Dat heb ik eerder niet gezien.

Heb ik daar overheen gelezen of is het aangepast?


Ik heb niets aangepast in ieder geval. Misschien een collega.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-22 19:07 



 

[VN] Koning Charles III wil twaalf renpaarden van zijn moeder verkopen
'koningin Elizabeth II' en 'koning Charles III' moeten allebei met een hoofdletter in deze context.

'Newmarket's Tattersalls' is niet de naam van het veilinghuis; het veilinghuis heet Tattersalls en is gevestigd in Newmarket.

'Naar verluidt' heeft een -t teveel en hoeft ook niet gevolgd te worden door een komma. :D

Dan is er nog een inhoudelijk punt: de enige plaatsen waar ik het gerucht over The Royal Stud kan vinden in Engelstalige bronnen, is in de roddelpers. Geen van de vooraanstaande publicaties voor de industrie (RacingPost, Thoroughbred Daily News en Paulick Report) rept er met één woord over.

Bovendien is het niet ongebruikelijk dat paarden in eigendom van Koningin Elizabeth - nu dan Koning Charles - geveild worden aan het einde van het seizoen, dus echt nieuws is het niet. De komende veiling is bij uitstek de veiling waarin iedere eigenaar zijn of haar schifting maakt voor het volgende seizoen en afstand doet van paarden waar ze niet mee verder willen. En daarnaast zijn de paarden alleen nog maar ingeschreven voor de veiling, maar kunnen ze nog worden teruggetrokken (zoals in voorgaande jaren gebeurd is met bijvoorbeeld Chalk Stream, Just Fine en Inveigle), dus hoeveel er van deze twaalf echt in de ring zullen verschijnen, weten we pas als de veilingdag daar is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-22 19:30 



 
Profiel   

Dank je voor je feedback MKango.. :) Ik heb Koning en Koningin aangepast.

Naar verluidt met een t erachter is wel correct.. ik heb dit voor de zekerheid nog even opgezocht, en ik kwam daarbij op deze link uit: https://onzetaal.nl/taalloket/naar-verl ... r-verluidt
Deze heb ik dus laten staan :)

Tattersalls heb ik ook aangepast :)

Het inhoudelijke stukje... ik snap je punt, maar ik moet uitgaan van de bronnen die op internet staan, en ik heb meerdere bronnen gevonden die het stukje over The Royal Stud hebben geplaatst... En ik heb ook bewust geschreven dat Charles de paarden wil verkopen, en niet dat hij ze verkoopt... :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-22 20:02 



 

Aaah, dat is dan mijn fout! Ik dacht altijd dat het een deelwoord was. :))

Ik wil ook even zeggen nog dat het ook niet mijn intentie was om te zeggen dat het van VN af had gemoeten of zo hoor, maar wilde het wel even onder de aandacht brengen! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-22 08:33 



 
Profiel   

Dank je wel, we waarderen je inbreng absoluut… :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-22 09:03 



 
Profiel   

In dit artikel lijkt het begin te missen [VN] NVWA deelt boetes uit op paardenmarkt Zuidlaren

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-22 20:20 



 
Profiel   

Oeps, dat is een foutje van mij Aniek1985. Ik ga dit gelijk even corrigeren en het artikel weer compleet maken. Dankjewel voor het melden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-22 20:22 



 
Profiel   

Waarom worden er niet meer nieuws artikelen geplaatst over indoor Friesland?

Willem greve wint na een spannende barrage.

Streakers verstoren grote prijs

Etc etc etc etc

En ja tip de nieuwsredactie is al gebruikt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-22 11:07 



 
Profiel   

Dank je voor je feedback Daks! Het bericht dat Willem Greve niet van de wijs werd gebracht door een streaker staat voor vandaag op de lijst…

Als mijn collega’s het niet eerder oppakken, plaats ik het eind vd middag/begin van de avond, als ik de laptop weer bij de hand heb… ik heb nu verschillende privé afspraken :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-22 11:56 



 
Profiel   

Jammer dat dat voor vandaag pas op de lijst staat. Het is al dinsdag. Dat is zaterdag gebeurt.

Overigens staat er in dat hele artikel wel 1 zinnetje over de activisten. Beetje clickbait titel gevoelens krijg ik er van.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-22 13:40 



 
Profiel   

prugelpiet schreef
Jammer dat dat voor vandaag pas op de lijst staat. Het is al dinsdag. Dat is zaterdag gebeurt.

Overigens staat er in dat hele artikel wel 1 zinnetje over de activisten. Beetje clickbait titel gevoelens krijg ik er van.


Dat dacht ik dus ook

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-22 15:59 



 
Profiel   

We zijn aan het overleggen om de procedure van het selecteren, met elkaar overleggen en artikelen op VN plaatsen te verkorten :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-22 16:40 



 
Profiel   

[VN] Larosaleen W vijftiende bij zesjarigen WK Jonge Eventingpaarden

In eerste instantie dacht ik: hoezo is het nieuws dat iemand 15e is geworden?! Maar als je het bericht leest, ging het blijkbaar om 6 en 7 jarige paarden waarvan de KWPNer het belangrijkste was want alleen de KWPNers worden genoemd? Waarom zijn KWPNers belangrijker dan de andere paarden? En wie zijn de nrs 1-14? Als je iets over een wedstrijd schrijft, vind ik het een beetje gek om het alleen over de nrs 15,17,22, en 34 te hebben. Of zet in de titel neer dat het vooral om KWPNers gaat.

Ik heb het idee dat het stuk niet objectief maar meer naar de smaak van de schrijver is geschreven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-22 11:36 



 
Profiel   

Er is een foutje gespot in [VN] [FOTO] 30 jaar Nemo’s Bern.

Citaat
Voor dit programma heeft Ingeborg een zesjarige hengst meegenomen om ons mee te nemen door het trainingsproces van de jonge paarden. Voor dit programma heeft Ingeborg een 6-jarige hengst meegenomen om ons mee te nemen door het trainingsproces van de jonge paarden.


Deze tekst staat er dubbel. Mijn fout. :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-22 11:42 



 
Profiel   

Ik ga hem even aanpassen. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-22 11:46 



 
Profiel   

Je hebt gelijk, we gaan beter selecteren of we dit soort berichten wel moeten plaatsen.

De titel mogen we overigens niet in die mate aanpassen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-22 12:11 



 
Profiel   

Enkele foutjes in [VN] Ruiter zwaar gewond na val van paard in Biezenmortel
Nieuwsredactie schreef
Zondag ochtend is een ruiter zwaar gewond geraakt na een val van een op hol geslagen paard. Het ongeval vond paats aan de Hooghoutseweg in Biezenmortel.

Een hardloopster stopte het paard voor het de N65 op rende.

Op volgorde:
Zondagochtend
Zwaargewond
Plaats
Oprende

Edit: en de titel moet natuurlijk ook zwaargewond zijn :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-22 13:34 



 
Profiel   

Bedankt, goed gezien, alles is aangepast.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-22 13:52 



 
Profiel   

Bellatrix schreef
Je hebt gelijk, we gaan beter selecteren of we dit soort berichten wel moeten plaatsen.

De titel mogen we overigens niet in die mate aanpassen.



Bedankt voor je antwoord. Alleen jammer dat er iedere keer hetzelfde antwoord wordt gegeven, maar er niets lijkt te veranderen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-22 14:48 



 
Profiel   

Bericht over overlijden Pop Art. Gotien Siepsma moet zijn Gotien Sipsma.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-22 06:40 



 
Profiel   

Bedankt, ik ga het aanpassen. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-22 09:48 



 
Profiel   

In het artikel over Donkeyboy staat dat hij gewond raakt aan de " vetlok", een letterlijke vertaling van "fetlock" maar geen Nederlands woord. Maak er maar "kogel" van :)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-22 09:01 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 172 van de 200 [ 4982 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175 ... 200  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen