Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 168 van de 201 [ 5008 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171 ... 201  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Spelfouten op VN? Feedback voor de NR? Laat het hier weten!

 
Profiel   

Ik heb er "Parcoursbouwers Hippiade aan het woord" van gemaakt... is het zo duidelijker? :)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-08-22 17:33 



 
Profiel   

Ja, sorry :o

Ik was net terug van vakantie en las het als een lange woordenbrei. Het zal de vermoeidheid zijn geweest :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-08-22 17:45 



 
Profiel   

Banjer schreef
Ik heb er "Parcoursbouwers Hippiade aan het woord" van gemaakt... is het zo duidelijker? :)

+:)+

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-08-22 17:46 



 
Profiel   

'Gewond paard uit sloot gered'. Het lijkt nu net of hij er vandaag (maandag) uit is gered en dus vermoedelijk al >24 uur in de sloot ligt. Paard is gisteren uit de sloot gered.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-08-22 20:15 



 
Profiel   

Ik heb het aangepast, dank je wel :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-08-22 20:18 



 
Profiel   

Nogmaals dankjewel voor je feedback Steeph. We hebben het er achter de schermen over gehad en we gaan kijken hoe we jouw tips bij volgende interviews kunnen gaan gebruiken. Zo kunnen we onszelf steeds blijven verbeteren! Jouw feedback was heel duidelijk en helder geformuleerd, we kunnen hier echt zeker wel wat mee. Dank daarvoor!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-08-22 23:52 



 
Profiel   

Fijn om te horen dat jullie er wat mee kunnen +:)+
Ik kijk uit naar de komende interviews!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-22 07:12 



 
Profiel   

Nou, dan ook maar eens hier :') Ik copy paste mezelf even

[VN] Caro Lize (12) en haar pony Nederlands kampioen
Jongens echt, wat is de meerwaarde van dit artikel op een platform als Bokt? :')
Een verhaaltje overnemen, oke. Maar dat stuk met uitleg over hoe een springwedstrijd in zn werk gaat, laat dat toch weg en geef in plaats daarvan iets meer informatie over de categorie waarin ze deelnam ofzo. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-09-22 08:34 



 
Profiel   

Balenciaga, bedankt voor je feedback. Van de bron van het artikel over Caro Lize mogen wij de artikelen volledig overnemen, maar we mogen niets inhoudelijk aanpassen. De feedback die jij geeft, het weglaten van de informatie over hoe een springwedstrijd in zijn werk gaat, valt onder het (inhoudelijk) aanpassen van artikelen en dat mogen wij niet doen.

Achteraf gezien hadden we dit artikel beter niet kunnen plaatsen. We zullen dit meenemen als we in het vervolg artikelen voor VN selecteren en beoordelen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-09-22 09:21 



 
Profiel   

[VN] Wim Schröder's toppaard Eurocommerce Montreal overleden

Ik denk dat "voormalig toppaard" een betere aanduiding. Hij is al jaren met pensioen. Nu is het net of hij nog in de sport loopt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-09-22 22:59 



 
Profiel   

Je hebt gelijk janderegelaa, dat is wel beter ja. Ik heb de titel even aangepast. Bedankt voor het tippen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-09-22 23:05 



 
Profiel   

[VN] Paard met ernstige brandwonden knapt op bij Equitom

Het is effectiever om de waarschuwing voor schokkende beelden direct bovenaan in jullie nieuwsitem te vermelden. Voor het Insta-linkje.

Ik had mezelf de beelden op Insta graag bespaard. De waarschuwing onderaan het nieuwstopic schoot z'n doel helaas voorbij.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-09-22 00:40 



 
Profiel   

De waarschuwing geldt alleen voor de video's als je die wilt openen en niet voor het hele artikel, vandaar dat ik hem bij de video's had gezet. We waren er niet vanuit gegaan dat iemand al bovenaan bij de bron wilde klikken. Ik zal daar ook nog even een waarschuwing neerzetten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-09-22 00:43 



 
Profiel   

Ik mis bij dat zinnetje nu het woord 'die' -die zeer schokkend over kunnen komen-

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-09-22 05:38 



 
Profiel   

Aangepast, dank je wel!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-09-22 05:59 



 
Profiel   

Hoe vonden jullie zelf dat dat artikel over die spookvlieg in de eerst geplaatste versie gelukt was?

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-09-22 21:37 



 
Profiel   

oomens schreef
Hoe vonden jullie zelf dat dat artikel over die spookvlieg in de eerst geplaatste versie gelukt was?


Nou, gewoon, knip, plak, plaats toch? :+

Sowieso vraag ik me af wat de meerwaarde is van dat artikel op Bokt. Er zat toevallig een meneer en mevrouw in die wat met paarden doen.

Kom ik in het nieuws als ik met mijn fiets tegen de boom rij? Ik doe immers ook wat met paarden. Ik snap dat een ongeluk met een spookvlieg wat indrukwekkender is, en dat daar gewoon veel over gepraat word, maar we zijn een paarden forum en geen vliegtuigforum. Toch? Het gaat ook niet eens over een bekende (Nederlandse) paardenvrouw. Dus imo hoeft het niet op de voorpagina.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-09-22 21:44 



 
Profiel   

Af en toe slaan we de plank mis met de nieuwsartikelen die we plaatsen. Dit is een goed voorbeeld hiervan. De eerste titel verdiende inderdaad ook niet de schoonheidsprijs.
Bedankt voor jullie feedback, we nemen het mee en proberen er van te leren

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-09-22 23:33 



 
Profiel   

Ik plaats van Google translate te gebruiken kunnen jullie beter Deepl gebruiken. Dot zijn werk beter :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-09-22 01:28 



 
Profiel   

Phonix schreef
Ik plaats van Google translate te gebruiken kunnen jullie beter Deepl gebruiken. Dot zijn werk beter :)

Of allebei niet. Een vertaalmachine is leuk voor even snel voor eigen gebruik. Zodra je het wilt gaan publiceren, dan lees je het resultaat van zo'n machinevertaling toch eerst even door voordat je het bericht plaatst?
Daarvoor heb/ben je toch een redactie?

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-09-22 06:41 



 
Profiel   

Wij hebben dit niet vertaald maar het nieuws overgenomen van de bron. Zoals eerder gezegd hadden we dat beter niet kunnen doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-09-22 08:11 



 
Profiel   

Firelight schreef
Wij hebben dit niet vertaald maar het nieuws overgenomen van de bron. Zoals eerder gezegd hadden we dat beter niet kunnen doen.



Dit nieuws is op meerdere sites te lezen en ws ook op het nieuws geweest. Heb je geen onderzoekplicht bij zon artikel om even te checken of het allemaal juist is?

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-09-22 08:14 



 
Profiel   

Wij mogen sowieso niet zomaar een bericht aanpassen als we die van een andere bron overnemen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-09-22 19:38 



 
Profiel   

Over de paarden uit Litouwen, dat land heet dus Litouwen, zonder h.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-09-22 21:43 



 
Profiel   

Scherp! Ik heb het aangepast, dank je wel!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-09-22 21:49 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 168 van de 201 [ 5008 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171 ... 201  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen