Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 147 van de 201 [ 5006 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150 ... 201  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Spelfouten op VN? Feedback voor de NR? Laat het hier weten!

 
Profiel   

[VN] Jaarlinghengst vermist in Hallum .

De vierde regel: Volgens de eigenaresse zijn alle dieren op chip gecheckt voor je van de kwelder gehaald werden. je moet ze zijn lijkt me...

En in het stukje van de eigenaresse staat nog een punt midden in een zin, waardoor het woord daarna een hoofdletter heeft gekregen, maar dat mogen jullie misschien niet wijzigen. Er zou wel heel goed een komma kunnen staan en dan kreeg zonder hoofdletter.

Na een poosje wachten, toen eigenlijk alle hengsten opgeladen waren in de trailer van hun eigenaar. Kreeg Douwe te horen dat Porsche spoorloos verdwenen was.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-21 21:34 



 
Profiel   

Ik heb het aangepast, dank je wel!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-21 21:37 



 
Profiel   

Jet @ [VN] Paard bevrijd uit waterbak in Veere , hier staat geen link naar een bericht bij. Klopt dat of is het vergeten?

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-21 21:40 



 
Profiel   

Dat klopt Jet, dit is een nieuwsbericht wat de nieuwsredactie zelf heeft geschreven. De bron is dus Bokt.nl

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-21 21:44 



 
Profiel   

Duidelijk! Misschien is het handig om dat er bij te vermelden of gebeurt dat zo vaak met Algemene Berichten dat eigenlijk iedereen het wel weet? Mij was het eerlijk gezegd nog niet eerder opgevallen dat bij Voorpagina Nieuws geen link naar een oorspronkelijk bericht stond.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-21 21:51 



 
Profiel   

We geven dat aan door de bron Bokt.nl erbij te zetten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-21 21:53 



 
Profiel   

Aha, met * Bokt.nl. Nu snap ik het hoor.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-21 21:56 



 
Profiel   

Fijn :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-21 22:01 



 
Profiel   

[VN] CSI5* Samorin: Suus Kuyten nog een prijs in 1m45 rubriek

Pieter Devos (Momo's Toupie de la Roque) en Sameh El Dahan (Chanel XXV) eindigden op plaatsen vier en vijf.

Deze o kan weg.

Suus Kuyten was de beste Nederlandse. Zij eindigde op de achtste plaats met King Kong d'Avifauna (v. Bealieu's Think Big).

Hier een o ipv i :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-21 09:24 



 
Profiel   

Ik heb het aangepast, dank je wel!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-21 09:28 



 
Profiel   

[VN] Andreas Helgstrand: meer fokken voor meer getrainde paarden

Het is ‘voet aan de grond krijgen’.
Voeten in de aarde hebben betekent dat iets veel moeite kost, dat iets veel voeten in de aarde heeft. Het zal denk ik de vertaler zijn die dit foutje gemaakt heeft, niet Helgstrand zelf.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 20:20 



 
Profiel   

Dank je wel Daancha, ik heb het aangepast :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 20:38 



 
Profiel   

[VN] Poging herintroductie punten voor het geheel. FEI: Nee

Direct boven het tweede tussenkopje:
"beïnvloedt niet te focus van de jury."

de focus ipv te focus

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 00:13 



 
Profiel   

Bedankt. Het is aangepast :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 00:15 



 
Profiel   

[VN] Vernieuwing ‘kleine’ events sluit loophole Endurance

Vermoedelijk vertaald door een online machine en niet nagekeken. Daardoor zitten er spel- en grammaticale fouten in, ontspoort de tekst hier en daar en is soms niet te begrijpen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-10-21 13:40 



 
Profiel   

Misschien kan je aangeven welke fouten er in het artikel zitten zodat we er ook wat mee kunnen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-10-21 14:30 



 
Profiel   

[VN] Vernieuwing ‘kleine’ events sluit loophole Endurance .

Wat ik er zo uithaal:
4e alinea: "zij moeten zij deze wedstrijd rijden volgens de regels van de FEI óf ze moeten het aantal uitgenodigde buitenlandse ruiters drastisch omlaag brengen." Hier kan dit van gemaakt worden:
Óf ze rijden deze wedstrijd onder de vlag van de FEI óf ze brengen het aantal uitgenodigde buitenlandse ruiters drastisch terug en dan mag het een nationale wedstrijd worden genoemd met nationale regels.

5e alinea: "In de praktijk is het zeldzaam dat", hier zou ik van maken: In de praktijk komt het zelden voor dat...

6e alinea: "Echter, de ", hier kan de komma weg.
"Zij reden de meeste van deze races, de rijkste van de wereld, als CEN’s (endurance national events)." als in plaats van de.
"Deze trekken doorgaans ruiters uit meer dan 20 landen." Hier zou ik van maken: Hun wedstrijden...

9e alinea: "Daarna, begin 2020 hebben ze hun geluk niet gepusht. Ze hebben ze nooit geprobeerd om twee erg rijke 160km races als CEN’s te rijden met ongelimiteerd aantal deelnemers uit het buitenland."
Hiervan kan worden gemaakt: Begin 2020 hebben ze zich weer niet aan de FEI-regels gehouden, ze hebben twee erg goed uitbetalende 160Km races als CEN's gereden, met een ongelimiteerd aantal deelnemers uit het buitenland.
"CIM-ontheffing; eindelijk", hier zou ik de punt-komma vervangen door een komma.

12e alinea: "In Antwerpen zullen zij ook kijken naar manieren om nieuwe landen te weren van hun proces van regels maken totdat zij hun “ontwikkelingsdoelen” hebben bereikt."
Bijvoorbeeld: In Antwerpen zal ook bekeken worden aan welke regels nieuwe landen moeten gaan voldoen voor hun wedstrijden totdat ze hun "ontwikkelingsdoelen" hebben bereikt.

Dikke kop daarna: "Hoe wijdverbreid onderzoek de woenstijnraces bij de FEI onder de rade bracht" Dit moet zijn: onder de radar


Ik stop er even mee, ik zal later nog weer verder kijken, ik ben er nu al weer even mee bezig ;) .

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-10-21 16:15 



 
Profiel   

[VN] Wereldkampioen Just a Dream verkocht aan Italië

Het was Stefano zelf die zijn oog had laten vallen op deze zevenjarige wereldkampioen.

'Opglabbeek' is met dubbele B.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-10-21 19:01 



 
Profiel   

Bedankt, aangepast!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-10-21 19:06 



 
Profiel   

Volgens mij zijn mijn aanpassingen nog niet veranderd...

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-10-21 22:20 



 
Profiel   

Ik heb je puntjes aangepast Jet... :) Ik heb de komma bij echter wel laten staan. Grammaticaal is dit wel correct... :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-21 15:55 



 
Profiel   

Prima hoor, dank je wel!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-21 18:10 



 
Profiel   

Jij ook bedankt voor het meedenken :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-21 18:17 



 

[VN] India maakt entree in de internationale arena met eerste CDI

Hi Nieuwsredactie! :D

In bovenstaand artikel staat Balgalore als stad genoemd, maar die bestaat niet! Ik denk dat jullie Bangalore bedoelen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-11-21 11:02 



 
Profiel   

Oeps, daar heb ik in de vertaling een klein foutje gemaakt. Excuses, ik heb hem al aangepast. Bedankt voor je scherpte Hanafabuki!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-21 00:03 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 147 van de 201 [ 5006 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150 ... 201  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen