Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 161 van de 200 [ 4984 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164 ... 200  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Spelfouten op VN? Feedback voor de NR? Laat het hier weten!

 
Profiel   

Je hebt gelijk, dat is ook niet duidelijk in het originele artikel, ik ga even overleggen. Dank je wel!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-22 16:23 



 
Profiel   

De bron van dit bericht klopt niet
[VN] Dinja van Liere: Het was een bewogen jaar, met hoogte- en dieptepunten

Ik vermoed dat het een bericht van het CHIO is :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-22 15:19 



 
Profiel   

Ik heb het aangepast, dank je wel Aniek!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-22 15:24 



 
Profiel   

In het topic dat de tocht ten einde is staat in de 1e allinea de tocht is op 10 juni juli begonnen :D

[VN] Van Brabant naar Santiago de Compostella: de tocht is ten einde

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-22 08:37 



 
Profiel   

Ik heb het aangepast, dank je wel :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-22 08:41 



 
Profiel   

In het virtuele bloemetjes topic:
Haar paard wou tijdens het rijden niet meer draven.
Wou is natuurlijk wilde ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-22 17:19 



 
Profiel   

Wou en wilde mag tegenwoordig allebei, dus het is niet fout... maar ik ben het er wel mee eens dat "wilde" mooier/netter staat... ik zal het aanpassen, dank je voor de oplettendheid :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-22 17:32 



 
Profiel   

[VN] Bevordering van Therapeutisch Paardrijden is erezaak voor ALRV .

Ik vind de foto niet echt bij het onderwerp horen, naar mijn idee gaat het om therapeutisch rijden, dus rijden voor mensen met een beperking of hoe je dat tegenwoordig ook noemt, maar niet over iets therapeutisch voor het paard. Dan kan je beter denk ik een foto van het CHIO in het algemeen plaatsen of iemand die rijdt met een "beperking" en op Bokt komt voor een foto vragen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-22 20:55 



 
Profiel   

Dat was ook mijn eerste gedachte Jet. Helaas hebben wij noch van CHIO Aken, noch van iemand met een beperking foto's in het NR archief zitten. Ook van Johanna Hubert, de para-amazone die in het artikel genoemd wordt, hebben wij helaas geen foto. En we mogen jammer genoeg niet elke foto van internet gebruiken ivm copyright. Overschrijding van deze copyright-regels kan Bokt een hele dikke boete opleveren. Vandaar dat ik een neutrale foto uit het NR archief heb gebruikt. Onderdeel van therapeutisch paardrijden kan ook het maken van contact met het paard zijn middels aaien op het lichaam. Vandaar dat ik deze foto gebruikt heb.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-22 21:14 



 
Profiel   

Misschien kunnen jullie dan via AP ( Aangepast Paardrijden) aan een geschikte foto komen? Ik zou dan daar eens een oproepje plaatsen voor een Wiki-artikel en foto's...

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-22 21:20 



 
Profiel   

Dat kan inderdaad heel interessant zijn Jet. Dank je wel voor deze tip, ik ga hem even meenemen achter de schermen en met mijn NR-collega's kijken wat we ermee kunnen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-22 21:21 



 
Profiel   

In dit topic "Paarden voor wagen slaan op hol en belanden in sloot Nijkerk" staat
"De veetakel werd nog opgeroepen, maar die bleek achteraf niet nodig. Met veel menskracht en dankzij een middel van de dierenarts is ook deze weer op zijn vier benen terecht gekomen."
Het lijkt door deze manier van schrijven net alsof de veetakel weer op vier benen terecht gekomen is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-06-22 16:12 



 
Profiel   

Je hebt gelijk Hikje, dat is een beetje onduidelijk zo. Ik heb er even naar gekeken, is het zo beter?

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-06-22 16:24 



 
Profiel   

JPitty schreef
Je hebt gelijk Hikje, dat is een beetje onduidelijk zo. Ik heb er even naar gekeken, is het zo beter?

Ja! Bedankt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-06-22 16:35 



 
Profiel   

Graag gedaan!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-06-22 18:16 



 
Profiel   

In het artikel over honden die aangelijnd moeten worden is de vertaling niet zo heel handig. De hoek waar ze het over hebben wordt in de NL eventing taal een punt of puntje genoemd. Overal waar hij het heeft over de hindernis zou dus hoek of bocht moeten worden vervangen door punt/ puntje/ hindernis om het beter begrijpbaar te maken (dus de lijn naar de hoek = de lijn naar de punt en we kwamen op het midden van de bocht uit klinkt beter als we kwamen in het midden van de punt uit bij het breedste gedeelte.)

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-06-22 20:47 



 
Profiel   

Dank je LuffB… ik ga het aanpassen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-06-22 20:49 



 
Profiel   

Banjer schreef
Dank je LuffB… ik ga het aanpassen :)


veel duidelijker nu, dankje voor het aanpassen

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-06-22 21:01 



 
Profiel   

Dit boek is een introducie. De t mist
Recensie boek Jesse Drenth.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-07-22 22:09 



 
Profiel   

Scherp gezien senna21. Ik heb de missende t gevonden en er weer tussen geplakt. Dank je wel voor het melden!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-07-22 22:15 



 
Profiel   

[VN] Allstar B ingeslapen na ongeval in SAP-Cup Aken

2 foutjes; naam amazone is Rosalind Canter, en het betreffende paard was een ruin, geen hengst.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-07-22 20:15 



 
Profiel   

Je hebt helemaal gelijk JoyCiej007. Ik pas het gelijk even aan. Bedankt voor het doorgeven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-07-22 20:30 



 
Profiel   

[VN] Over de Regenboog: juni 2022

Onder de foto van Maestro staat Foto: Uno Photographs dat moet Vro Photographs zijn

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-07-22 22:21 



 
Profiel   

Dankjewel YvonneV voor je oplettendheid en het melden van dit foutje. Ik heb het al aangepast.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-07-22 22:33 



 
Profiel   

Seniorenteam De Wittegheit in Odiliapeel geplaatst voor WK Voltige

In de titel staat een kleine spelfout. De wittegheit komt uit Odiliapeel, nu staat er dat ze geplaatst zijn in Odiliapeel.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-22 14:20 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 161 van de 200 [ 4984 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164 ... 200  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen