Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 2 [ 33 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Maak kennis met paardensport via de AH sportactie

 
Profiel   

KNHS
Overige

[ img ]
Foto door SANEX

Paardrijles via de Albert Heijn? Dat kan. Albert Heijn, NOC*NSF, de KNHS en FNRS en vele andere sportbonden hebben de handen ineen geslagen en een unieke samenwerking opgezet: de AH Sportactie. Van september tot december krijgen miljoenen mensen in Nederland de kans om de sport te ontdekken die bij hén past. Daar hoort paardrijden natuurlijk ook bij!

De AH Sportactie is een landelijke spaaractie waarbij je bij Albert Heijn, van 4 tot 24 september, bij iedere 10 euro aan boodschappen 1 AH Sportzegel ontvangt. Bij 10 zegels is de spaarkaart vol. Elke volle spaarkaart geeft vervolgens toegang tot maximaal vijf keer gratis sporten.

Volle spaarkaarten kunnen t/m 1 oktober worden ingeleverd bij de kassa’s van Albert Heijn. Je krijgt dan een unieke actiecode, waarmee je een sportactie kunt boeken via de website http://www.ahsportactie.nl. Je kunt je vanaf 4 september aanmelden bij deelnemende sportclubs (en dus ook rijverenigingen en maneges) bij jou in de buurt. Er doen meer dan 40 ruitersportcentra in heel Nederland mee. De actie loopt tot 3 december 2017.

De tweede week van de AH Sportactie valt gelijk met de Nationale Sportweek, die dit jaar van 9 /m 17 september is. De Nationale Sportweek heeft als doel sporten en bewegen voor iedereen te promoten door landelijk en lokaal events, clinics en ludieke acties in te zetten. Binnen de Nationale Sportweek organiseren de KNHS en FNRS op zaterdag 16 en zondag 17 september de jaarlijkse Open Manegedagen. In dit weekend openen maar liefst 120 maneges hun deuren om een kijkje te komen nemen en deel te nemen aan leuke activiteiten.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-09-17 11:54 



 
Profiel   

Wat een leuke actie zeg!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-09-17 12:00 



 
Profiel   

En ik zag op de AH site ook "zijsporten" als ruiterfitheid e.d. langskomen :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-09-17 12:54 



 

Kijk, dat is tof!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-09-17 12:59 



 
Profiel   

leuke aktie, ik heb even gekeken wat er bij mij in de buurt te doen is: onderwaterhockey lijkt me wel wat :)
(niet dus..)

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-09-17 13:27 



 
Profiel   

Op mijn manege organiseren ze inderdaad ook lessen, hier in de buurt is wel voornamelijk bootcamp enzo :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-09-17 14:02 



 

Leuk! Ik moet even uitvogelen of paardrijden hier ook in de buurt zit. In ieder geval wel zwemmen met kinderen en da's ook erg leuk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-09-17 14:07 



 
Profiel   

Deze maand bij AH boodschappen doen dus! Super leuke actie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-09-17 14:14 



 
Profiel   

Jammer genoeg kom ik nooit bij de appie en haal ik ook nooit voor veel geld mijn boodschappen. Maar super leuke actie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-09-17 14:20 



 
Profiel   

Haha, leuk. Heb eens gekeken wat er bij ons in het dorp wordt aangeboden. Ben benieuwd hoeveel mensen ons mam in d'r groepje krijgt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-09-17 14:31 



 

Op zich een leuk idee, helaas zijn er maar weinig mensen die de zegels willen. Raak m'n zegels aan de straatstenen niet kwijt. Jammer want het is een leuk initiatief.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-09-17 16:37 



 
Profiel   

Wat een leuke actie! Hopelijk brengt dit meer mensen in beweging :)
Vind de site wel lastig zoeken, je kunt niet bv x km vanuit plaats ... selecteren om een beter overzicht te krijgen van de verenigingen in de buurt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-09-17 19:04 



 
Profiel   

Mijn vriend heeft zich al opgegeven voor de eerste paardijlessen :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-09-17 21:35 



 
Profiel   

Anoniem schreef
Op zich een leuk idee, helaas zijn er maar weinig mensen die de zegels willen. Raak m'n zegels aan de straatstenen niet kwijt. Jammer want het is een leuk initiatief.


Vandaar dat ik van de cassiere bij mijn afbakbroodjes 4 zegels kreeg toen ik de stempelkaart mee pakte :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-09-17 21:37 



 
Profiel   

boeflover schreef
Wat een leuke actie! Hopelijk brengt dit meer mensen in beweging :)
Vind de site wel lastig zoeken, je kunt niet bv x km vanuit plaats ... selecteren om een beter overzicht te krijgen van de verenigingen in de buurt.


Ik zit op mijn iPad, 56 resultaten maar ik kom maar niet pagina 2... onhandige site inderdaad

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-09-17 23:12 



 
Profiel   

Lienepien95 schreef
Mijn vriend heeft zich al opgegeven voor de eerste paardijlessen :P



Wat super leuk, ben benieuwd hoe hij het gaat vinden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-09-17 23:32 



 
Profiel   

Ik werk bij de Albert Heijn dus als iemand nog zegels wil O:) O:) ( grapje sorry mag geen zegels weggeven )

Wel een hele leuke actie! Word hier ook goed gespaard

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-09-17 23:38 



 
Profiel   

Ik ben ook aan het sparen geslagen. Zal morgen eens gaan zoeken via de pc, gaat wat makkelijker dan via de telefoon

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-09-17 23:40 



 

Ja via de telefoon is die site echt rampzalig

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-09-17 10:15 



 
Profiel   

Leuke actie, mijn manege doet mee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-09-17 11:49 



 
Profiel   

als er iemand is die zegels kan missen.. <<) ik zou het wel leuk vinden om iets nieuws te proberen voor korte tijd! even kijken wat er in de buurt zit

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-09-17 12:02 



 
Profiel   

Anoniem schreef
Ja via de telefoon is die site echt rampzalig


Via de laptop ook :') traaahaaaaaaaaag

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-09-17 12:04 



 

Bij ons in de buurt helemaal geen paardensport.. jammer want ik zie bij veel maneges 'herintreders' staan. Dat zou wel wat voor mij zijn. Nu ga ik toch andere sporten uitproberen.

Site is sowieso rampzalig, zoekfunctie werkt voor geen meter.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-09-17 12:05 



 
Profiel   

Elise_K schreef
En ik zag op de AH site ook "zijsporten" als ruiterfitheid e.d. langskomen :j


Ik kan dit niet vinden. Iemand anders wel?

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-09-17 12:49 



 
Profiel   

Leuk!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-09-17 16:42 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 2 [ 33 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen