Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 2 [ 32 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Vrouw neemt paard mee hotel in

 
Profiel   

*Bokt.nl / Dailymail.co.uk
Entertainment
Ingezonden door bokker Jannepauli
[ img ]
Foto: Amanda


Een Canadese vrouw heeft in Kentucky, Verenigde Staten, getest hoe diervriendelijk een hotel is door haar paard mee naar binnen te nemen. Lindsey Partridge nam haar schimmelmerrie Blizz mee tijdens het inchecken in het Super 8 hotel in Georgetown. De receptioniste keek er nauwelijks van op en bracht nonchalant $10 extra in rekening voor het verblijf van het paard.

De amazone vertelde dat ze onderweg was naar een evenement in Kentucky. "Tijdens het inchecken vertelde de receptioniste over hun huisdierbeleid, waarop ik voor de grap zei, 'Ik heb nog wat paarden bij me, zijn ze toegestaan in het hotel?' De receptioniste zei nonchalant dat het haar niet uitmaakte, dus heb ik mijn paard van de trailer gehaald!"

Blizz heeft uiteindelijk niet de nacht doorgebracht op de hotelkamer. Na het inchecken en het maken van de foto's, heeft Partridge het paard weer op de trailer geladen.

Bekijk hier een video van het paard in het hotel.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-17 22:08 



 
Profiel   

Hahaha, geweldig! Ook leuk dat het hotel er zo mee om gaat! Hoe zouden ze dat hier in Nederland doen? Ik denk dat je bij de meeste vriendelijk verzocht word om te vertrekken. Zal het eens proberen met mn shet een van der valk in te gaan hahahaha

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-17 22:12 



 
Profiel   

En dit grapje behaalt serieus ons voorpagina'nieuws'?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-17 22:20 



 
Profiel   

Ricie schreef
Hahaha, geweldig! Ook leuk dat het hotel er zo mee om gaat! Hoe zouden ze dat hier in Nederland doen? Ik denk dat je bij de meeste vriendelijk verzocht word om te vertrekken. Zal het eens proberen met mn shet een van der valk in te gaan hahahaha

Dat was inderdaad het geval, de jongens van StukTV hadden dit natuurlijk weer nagedaan en die werden door de beveiliger toch vriendelijk verzocht de lobby met paard te verlaten.xD

Ben vooral benieuwd welke kamer ze hadden gekregen, want in een lift zie ik ze niet zo snel staan.xD

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-17 22:20 



 
Profiel   

Goof schreef
En dit grapje behaalt serieus ons voorpagina'nieuws'?

Tuurlijk :j
Dat doet elke scheet van Anky of Edward namelijk ook :)
Dit vind ik leuker :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-17 22:26 



 
Profiel   

Nee inderdaad, dat vroeg ik me ook al af. Ik denk toch wel een kamer op de BG. Met een kleine pony of shet zou een lift nog gaan. Maar met een groot paard lijkt me het niet zo heel handig. Of ze moeten wel heeel grote liften hebben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-17 22:27 



 
Profiel   

Ricie schreef
Nee inderdaad, dat vroeg ik me ook al af. Ik denk toch wel een kamer op de BG. Met een kleine pony of shet zou een lift nog gaan. Maar met een groot paard lijkt me het niet zo heel handig. Of ze moeten wel heeel grote liften hebben.


Dat was ik mij ook over aan het verbazen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-17 22:29 



 

Goof schreef
En dit grapje behaalt serieus ons voorpagina'nieuws'?



Neem een toffee en ga vroeg naar bed... je slaapt toch niet slechter omdat er zo'n leuk verhaal op de voorpagina staat? :+ Juist leuk om iets positiefs te lezen in dit soort tijden. Dus ja, dat mag best op de voorpagina.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-17 23:11 



 

Ik vind het behoorlijk ongepast eigenlijk :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-17 23:31 



 
Profiel   

Robin_S schreef
Ik vind het behoorlijk ongepast eigenlijk :o

Ik ben benieuwd wat je ongepast vindt, en waarom?

Zelf vind ik het best lollig, maar ik vind dit soort grapjes best leuk. Zo ben ik eens naar de kapper gegaan, of ze mijn pony konden knippen. Ja hoor, geen probleem! Ok, dan haal ik haar wel. Ze hebben toen ook haar maantop bijgewerkt :+

Dat het op de voorpagina staat: omdat ik het een leuke grap vind, vind ik het ook leuk om terug te lezen

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-17 00:23 



 
Profiel   

Goof schreef
En dit grapje behaalt serieus ons voorpagina'nieuws'?


We hebben op Bokt niet meer zo'n voorpagina als vroeger, het is nu niet echt officieel 'voorpagina nieuws' meer.. Het wordt allemaal onder een kopje geplaatst en dat staat allemaal zo'n beetje op de voorpagina.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-17 00:41 



 
Profiel   

khirshanta schreef
Robin_S schreef
Ik vind het behoorlijk ongepast eigenlijk :o

Ik ben benieuwd wat je ongepast vindt, en waarom?

Zelf vind ik het best lollig, maar ik vind dit soort grapjes best leuk. Zo ben ik eens naar de kapper gegaan, of ze mijn pony konden knippen. Ja hoor, geen probleem! Ok, dan haal ik haar wel. Ze hebben toen ook haar maantop bijgewerkt :+

Dat het op de voorpagina staat: omdat ik het een leuke grap vind, vind ik het ook leuk om terug te lezen

_O- geniaal :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-17 01:16 



 
Profiel   

Wat leuk _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-17 06:30 



 
Profiel   

Geweldig :') al denk ik dat voor het paard wel fijner geweest was om de nacht door te brengen in de hotelkamer ipv op de trailer :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-17 06:37 



 
Profiel   

Goof schreef
En dit grapje behaalt serieus ons voorpagina'nieuws'?


Is dat dan alleen voor ellende bestemd? Lighten up!


Vraag me wel af hoe de kamermeisjes hier over denken ingeval van oeps... ongelukje....

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-17 06:41 



 
Profiel   

Hihi. Te grappig!

Ik dacht dat ze een klein paardje bij zich zou hebben.

Heeft ze toch een grote bij zich :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-17 07:52 



 
Profiel   

khirshanta schreef
Robin_S schreef
Ik vind het behoorlijk ongepast eigenlijk :o

Ik ben benieuwd wat je ongepast vindt, en waarom?

Zelf vind ik het best lollig, maar ik vind dit soort grapjes best leuk. Zo ben ik eens naar de kapper gegaan, of ze mijn pony konden knippen. Ja hoor, geen probleem! Ok, dan haal ik haar wel. Ze hebben toen ook haar maantop bijgewerkt :+

Dat het op de voorpagina staat: omdat ik het een leuke grap vind, vind ik het ook leuk om terug te lezen


Geweldig _O- _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-17 07:57 



 
Profiel   

Even off-topic...er zijn klachten dat dit voorpagina nieuws is...maar ik snap eigenlijk het nut niet van die Wikifoto van de dag. Een HALSTER :O 8)7

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-17 09:16 



 
Profiel   

Fijne video om de dag mee te beginnen ! :D Geweldig dier ! <3
Hoeft niet altijd kommer en kwel of serieuze aangelegenheden te zijn, toch...

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-17 09:24 



 
Profiel   

Celine_Famke schreef
Goof schreef
En dit grapje behaalt serieus ons voorpagina'nieuws'?


We hebben op Bokt niet meer zo'n voorpagina als vroeger, het is nu niet echt officieel 'voorpagina nieuws' meer.. Het wordt allemaal onder een kopje geplaatst en dat staat allemaal zo'n beetje op de voorpagina.

Ja. Want 's werelds grootste online paardencommunity profileert zich graag als pretpagina. Het doet me elke keer denken aan het ponygekkenperiodiek. Die met de strips en waar je af en toe een armbandje of ander cadeautje bij krijgt weet je wel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-17 09:29 



 
Profiel   

Margee schreef
Goof schreef
En dit grapje behaalt serieus ons voorpagina'nieuws'?


Is dat dan alleen voor ellende bestemd? Lighten up!


Vraag me wel af hoe de kamermeisjes hier over denken ingeval van oeps... ongelukje....


Precies! Ik vond het een beademing gisteravond. Na alle ellende in de wereld en een stressvolle dag was het heerlijk dit te lezen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-17 09:34 



 
Profiel   

Ik vind hem ook leuk! Azijn zou echter verboden moeten worden hier.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-17 10:04 



 

khirshanta schreef
Robin_S schreef
Ik vind het behoorlijk ongepast eigenlijk :o

Ik ben benieuwd wat je ongepast vindt, en waarom?

Zelf vind ik het best lollig, maar ik vind dit soort grapjes best leuk. Zo ben ik eens naar de kapper gegaan, of ze mijn pony konden knippen. Ja hoor, geen probleem! Ok, dan haal ik haar wel. Ze hebben toen ook haar maantop bijgewerkt :+

Dat het op de voorpagina staat: omdat ik het een leuke grap vind, vind ik het ook leuk om terug te lezen


Dat vind ik dan weer wel een goede grap! :')

In dit geval vind ik het ongepast omdat het toch een hotel is, misschien ben ik ouderwets, maar ik vind dat je je daar altijd rustig en respectvol moet gedragen. Net zoals op restaurant etc.
Dus je loopt er niet met een paard binnen, ook al zegt de receptioniste er niets van :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-17 10:35 



 
Profiel   

Ricie schreef
Hahaha, geweldig! Ook leuk dat het hotel er zo mee om gaat! Hoe zouden ze dat hier in Nederland doen? Ik denk dat je bij de meeste vriendelijk verzocht word om te vertrekken. Zal het eens proberen met mn shet een van der valk in te gaan hahahaha

Je kan gerust met een groot paard bij de Cantharel binnen lopen. ;)
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-17 11:03 



 
Profiel   

Hahaha cool! Gaaf hoe normaal de receptioniste ook reageert :')
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-17 11:52 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 2 [ 32 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen