Vrouw neemt paard mee hotel in

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nieuwsredactie

Berichten: 14021
Geregistreerd: 20-04-16

Vrouw neemt paard mee hotel in

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-17 22:08

*Bokt.nl / Dailymail.co.uk
Entertainment
Ingezonden door bokker Jannepauli
Afbeelding
Foto: Amanda


Een Canadese vrouw heeft in Kentucky, Verenigde Staten, getest hoe diervriendelijk een hotel is door haar paard mee naar binnen te nemen. Lindsey Partridge nam haar schimmelmerrie Blizz mee tijdens het inchecken in het Super 8 hotel in Georgetown. De receptioniste keek er nauwelijks van op en bracht nonchalant $10 extra in rekening voor het verblijf van het paard.

De amazone vertelde dat ze onderweg was naar een evenement in Kentucky. "Tijdens het inchecken vertelde de receptioniste over hun huisdierbeleid, waarop ik voor de grap zei, 'Ik heb nog wat paarden bij me, zijn ze toegestaan in het hotel?' De receptioniste zei nonchalant dat het haar niet uitmaakte, dus heb ik mijn paard van de trailer gehaald!"

Blizz heeft uiteindelijk niet de nacht doorgebracht op de hotelkamer. Na het inchecken en het maken van de foto's, heeft Partridge het paard weer op de trailer geladen.

Bekijk hier een video van het paard in het hotel.

Ricie

Berichten: 3488
Geregistreerd: 04-06-14
Woonplaats: Veenendaal

Re: Vrouw neemt paard mee hotel in

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 22:12

Hahaha, geweldig! Ook leuk dat het hotel er zo mee om gaat! Hoe zouden ze dat hier in Nederland doen? Ik denk dat je bij de meeste vriendelijk verzocht word om te vertrekken. Zal het eens proberen met mn shet een van der valk in te gaan hahahaha

Goof

Berichten: 28770
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Re: Vrouw neemt paard mee hotel in

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 22:20

En dit grapje behaalt serieus ons voorpagina'nieuws'?

xSagan
Berichten: 663
Geregistreerd: 27-08-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 22:20

Ricie schreef:
Hahaha, geweldig! Ook leuk dat het hotel er zo mee om gaat! Hoe zouden ze dat hier in Nederland doen? Ik denk dat je bij de meeste vriendelijk verzocht word om te vertrekken. Zal het eens proberen met mn shet een van der valk in te gaan hahahaha

Dat was inderdaad het geval, de jongens van StukTV hadden dit natuurlijk weer nagedaan en die werden door de beveiliger toch vriendelijk verzocht de lobby met paard te verlaten.xD

Ben vooral benieuwd welke kamer ze hadden gekregen, want in een lift zie ik ze niet zo snel staan.xD

Achterom
Berichten: 23028
Geregistreerd: 28-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 22:26

Goof schreef:
En dit grapje behaalt serieus ons voorpagina'nieuws'?

Tuurlijk :j
Dat doet elke scheet van Anky of Edward namelijk ook :)
Dit vind ik leuker :D

Ricie

Berichten: 3488
Geregistreerd: 04-06-14
Woonplaats: Veenendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 22:27

Nee inderdaad, dat vroeg ik me ook al af. Ik denk toch wel een kamer op de BG. Met een kleine pony of shet zou een lift nog gaan. Maar met een groot paard lijkt me het niet zo heel handig. Of ze moeten wel heeel grote liften hebben.

Autumnn

Berichten: 8033
Geregistreerd: 26-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 22:29

Ricie schreef:
Nee inderdaad, dat vroeg ik me ook al af. Ik denk toch wel een kamer op de BG. Met een kleine pony of shet zou een lift nog gaan. Maar met een groot paard lijkt me het niet zo heel handig. Of ze moeten wel heeel grote liften hebben.


Dat was ik mij ook over aan het verbazen :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 23:11

Goof schreef:
En dit grapje behaalt serieus ons voorpagina'nieuws'?



Neem een toffee en ga vroeg naar bed... je slaapt toch niet slechter omdat er zo'n leuk verhaal op de voorpagina staat? :+ Juist leuk om iets positiefs te lezen in dit soort tijden. Dus ja, dat mag best op de voorpagina.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 23:31

Ik vind het behoorlijk ongepast eigenlijk :o

khirshanta

Berichten: 7565
Geregistreerd: 28-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 00:23

Robin_S schreef:
Ik vind het behoorlijk ongepast eigenlijk :o

Ik ben benieuwd wat je ongepast vindt, en waarom?

Zelf vind ik het best lollig, maar ik vind dit soort grapjes best leuk. Zo ben ik eens naar de kapper gegaan, of ze mijn pony konden knippen. Ja hoor, geen probleem! Ok, dan haal ik haar wel. Ze hebben toen ook haar maantop bijgewerkt :+

Dat het op de voorpagina staat: omdat ik het een leuke grap vind, vind ik het ook leuk om terug te lezen

Celine_Famke

Berichten: 6738
Geregistreerd: 18-11-12
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 00:41

Goof schreef:
En dit grapje behaalt serieus ons voorpagina'nieuws'?


We hebben op Bokt niet meer zo'n voorpagina als vroeger, het is nu niet echt officieel 'voorpagina nieuws' meer.. Het wordt allemaal onder een kopje geplaatst en dat staat allemaal zo'n beetje op de voorpagina.

Tigress

Berichten: 8938
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 01:16

khirshanta schreef:
Robin_S schreef:
Ik vind het behoorlijk ongepast eigenlijk :o

Ik ben benieuwd wat je ongepast vindt, en waarom?

Zelf vind ik het best lollig, maar ik vind dit soort grapjes best leuk. Zo ben ik eens naar de kapper gegaan, of ze mijn pony konden knippen. Ja hoor, geen probleem! Ok, dan haal ik haar wel. Ze hebben toen ook haar maantop bijgewerkt :+

Dat het op de voorpagina staat: omdat ik het een leuke grap vind, vind ik het ook leuk om terug te lezen

_O- geniaal :')

Myrsky

Berichten: 4122
Geregistreerd: 16-04-13
Woonplaats: Arendelle

Re: Vrouw neemt paard mee hotel in

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 06:30

Wat leuk _O-

Anouk_H

Berichten: 2173
Geregistreerd: 20-05-13
Woonplaats: Bij de paarden tussen het hooi

Re: Vrouw neemt paard mee hotel in

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 06:37

Geweldig :') al denk ik dat voor het paard wel fijner geweest was om de nacht door te brengen in de hotelkamer ipv op de trailer :D

Margee

Berichten: 5711
Geregistreerd: 19-08-01
Woonplaats: Kortenhoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 06:41

Goof schreef:
En dit grapje behaalt serieus ons voorpagina'nieuws'?


Is dat dan alleen voor ellende bestemd? Lighten up!


Vraag me wel af hoe de kamermeisjes hier over denken ingeval van oeps... ongelukje....

Peelie

Berichten: 13415
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Re: Vrouw neemt paard mee hotel in

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 07:52

Hihi. Te grappig!

Ik dacht dat ze een klein paardje bij zich zou hebben.

Heeft ze toch een grote bij zich :+

prugelpiet

Berichten: 12561
Geregistreerd: 20-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 07:57

khirshanta schreef:
Robin_S schreef:
Ik vind het behoorlijk ongepast eigenlijk :o

Ik ben benieuwd wat je ongepast vindt, en waarom?

Zelf vind ik het best lollig, maar ik vind dit soort grapjes best leuk. Zo ben ik eens naar de kapper gegaan, of ze mijn pony konden knippen. Ja hoor, geen probleem! Ok, dan haal ik haar wel. Ze hebben toen ook haar maantop bijgewerkt :+

Dat het op de voorpagina staat: omdat ik het een leuke grap vind, vind ik het ook leuk om terug te lezen


Geweldig _O- _O-

manubres

Berichten: 2778
Geregistreerd: 17-11-08
Woonplaats: Drenthe

Re: Vrouw neemt paard mee hotel in

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 09:16

Even off-topic...er zijn klachten dat dit voorpagina nieuws is...maar ik snap eigenlijk het nut niet van die Wikifoto van de dag. Een HALSTER :O 8)7

Pandora2
Berichten: 19854
Geregistreerd: 04-01-13
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 09:24

Fijne video om de dag mee te beginnen ! :D Geweldig dier ! <3
Hoeft niet altijd kommer en kwel of serieuze aangelegenheden te zijn, toch...

Koper

Berichten: 30258
Geregistreerd: 12-10-07
Woonplaats: In een mooi dorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 09:29

Celine_Famke schreef:
Goof schreef:
En dit grapje behaalt serieus ons voorpagina'nieuws'?


We hebben op Bokt niet meer zo'n voorpagina als vroeger, het is nu niet echt officieel 'voorpagina nieuws' meer.. Het wordt allemaal onder een kopje geplaatst en dat staat allemaal zo'n beetje op de voorpagina.

Ja. Want 's werelds grootste online paardencommunity profileert zich graag als pretpagina. Het doet me elke keer denken aan het ponygekkenperiodiek. Die met de strips en waar je af en toe een armbandje of ander cadeautje bij krijgt weet je wel.

HorseTimeXL
Berichten: 6632
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Somewhere..

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 09:34

Margee schreef:
Goof schreef:
En dit grapje behaalt serieus ons voorpagina'nieuws'?


Is dat dan alleen voor ellende bestemd? Lighten up!


Vraag me wel af hoe de kamermeisjes hier over denken ingeval van oeps... ongelukje....


Precies! Ik vond het een beademing gisteravond. Na alle ellende in de wereld en een stressvolle dag was het heerlijk dit te lezen :D

IHN
Berichten: 2332
Geregistreerd: 12-02-11
Woonplaats: Geeste

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 10:04

Ik vind hem ook leuk! Azijn zou echter verboden moeten worden hier.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 10:35

khirshanta schreef:
Robin_S schreef:
Ik vind het behoorlijk ongepast eigenlijk :o

Ik ben benieuwd wat je ongepast vindt, en waarom?

Zelf vind ik het best lollig, maar ik vind dit soort grapjes best leuk. Zo ben ik eens naar de kapper gegaan, of ze mijn pony konden knippen. Ja hoor, geen probleem! Ok, dan haal ik haar wel. Ze hebben toen ook haar maantop bijgewerkt :+

Dat het op de voorpagina staat: omdat ik het een leuke grap vind, vind ik het ook leuk om terug te lezen


Dat vind ik dan weer wel een goede grap! :')

In dit geval vind ik het ongepast omdat het toch een hotel is, misschien ben ik ouderwets, maar ik vind dat je je daar altijd rustig en respectvol moet gedragen. Net zoals op restaurant etc.
Dus je loopt er niet met een paard binnen, ook al zegt de receptioniste er niets van :)

cobiie

Berichten: 7304
Geregistreerd: 26-02-03
Woonplaats: het mooie dorp Nieuwerkerk ad ijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 11:03

Ricie schreef:
Hahaha, geweldig! Ook leuk dat het hotel er zo mee om gaat! Hoe zouden ze dat hier in Nederland doen? Ik denk dat je bij de meeste vriendelijk verzocht word om te vertrekken. Zal het eens proberen met mn shet een van der valk in te gaan hahahaha

Je kan gerust met een groot paard bij de Cantharel binnen lopen. ;)
Afbeelding

JudithGigi

Berichten: 4201
Geregistreerd: 09-05-10
Woonplaats: Limburg

Re: Vrouw neemt paard mee hotel in

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 11:52

Hahaha cool! Gaaf hoe normaal de receptioniste ook reageert :')