Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 2 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Deborah Pijpers verlaat Dressuurstal van Baalen na 7 jaar

 
Profiel   

Equnews.nl
Transfer


De samenwerking tussen Dressuurstal van Baalen en Deborah Pijpers is ten einde gekomen na zeven jaar. Pijpers werkte zeven jaar lang als stalamazone en coach maar heeft nu laten weten dat ze eind dit jaar een nieuwe uitdaging aan zal gaan.

Pijpers kan terugblikken op een succesvolle periode bij stal van Baalen. De amazone won het teamgoud op het Europees Kampioenschap Young Riders en liet zich meermaals opvallen in de U25 rubrieken. Daarnaast coachte ze Demi Vermeulen naar een medaille op de Paralympische Spelen in Rio.

Pijpers wil zich verder ontwikkelen en zal zich voortaan focussen op haar studies en het behalen van een universitaire master.

“Ik heb zeven prachtige jaren gehad op DVB en ik kijk hier met een enorm warm gevoel op terug. Er zijn echt dromen uitgekomen! Wat een respect heb ik voor Coby en Marlies, het zijn echt vakvrouwen. Ik heb besloten dat ik me verder wil gaan ontwikkelen op andere vlakken. Ik ga me de komende periode concentreren op mijn afstuderen en ik wil hierna een universitaire master gaan volgen.”
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-17 19:24 



 
Profiel   

respect voor haar keuze. :j :j :j *\o/* *\o/* *\o/*
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-17 15:23 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 2 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen