Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 3 [ 57 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Horse and Hunk: 'Voor wie ga je, de man of het paard?'

 
Profiel   

bokt / persbericht horse and hunk kalender
Overige

[ img ]
Foto door Johnny van Bergen

Ook dit jaar heeft de organisatie van de Horse and Hunk kalender weer 12 knappe mannen en paarden weten te strikken om te poseren voor de kalender van 2018. De twaalf knappe mannen zetten zich in voor het goede doel Brooke Hospital for Animals. Deze stichting zet zich in om paarden en ezels gratis medische hulp te geven in landen zoals Egypte en Pakistan. Die hulp is hard nodig want als het dier niet kan werken door bijvoorbeeld een wond, dan heeft het gezin ook geen inkomsten.

De stoere mannen zetten zich belangeloos is voor dit goede doel. De hunks hebben behoorlijk wat doorzettingsvermogen. ‘Ik had nog nooit op een paard gezeten, dat was in het begin even spannend maar ik vind het super leuk’, aldus hunk Floyd Gerretzen.

Hunk Chris Veltkamp staat model in de maand juni met het paard Django van bokker VisibreTeam. Chris laat het paard zelfs steigeren op commando. ‘Op de foto staat nog een hunk met uil James in zijn handen. Het was lastig om het paard te laten steigeren, zelf te lachen, het andere model én de vogel goed op de foto te zetten. Het is gelukt, daar ben ik heel trots op.’

[ img ]
Foto door Johnny van Bergen

In de maand augustus staat de Haflinger Lucky Starr van bokker celinetsjil model voor de kalender. Bekijk het topic hier: [ITP] Lucky Starr the horse of Augustus 2018



Ook de Tinker Gigy van bokker scheffersxx mocht model staan met model Bart de Vries voor de maand mei. Zie ook het topic: [ITP] Tinker Gigy bij de Horse and Hunk kalender 2018

[ img ]
Foto door Johnny van Bergen

De Horse and Hunk kalender wordt dit jaar voor de negende keer uitgegeven. De ondernemer Fianne Imminga (29) is zeer trots op het resultaat: ‘Dit jaar hebben we weer veel variatie aan modellen. Sommige mannen zijn model maar we hebben ook een aantal hunks die nog geen ervaring hebben. Zo zit er altijd een leuke man bij. Mocht de man niet bevallen is er gelukkig nog een paard om naar te kijken.’ De foto’s zijn wellicht pikant maar zeker niet aanstoot gevend of ordinair.

Klik hier voor meer making of video's.



Laatst bijgewerkt door aniek1985 op 23-10-17 15:19, in het totaal 3 keer bewerkt

Artikel aangepast

Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-17 09:20 



 
Profiel   

Doe me dan die paarden maar en voor mijn part die uil. :) Mijn definitie van het woord hunk komt niet overeen met dat van de makers van de kalender. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-17 09:27 



 
Profiel   

En hoe kort komt dit bericht nadat er overal dmv #metoo is geklaagd dat vrouwen te vaak nog als objecten worden gezien? Of heet het alleen 'een dubbele standaard hanteren' als het tegen je wordt gebruikt?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-17 09:48 



 
Profiel   

Mensen moete niet zo zeuren. :Y)

Mijn definitie hunk komt ook niet overeen met deze heren. Ze zijn best lekker maar ik heb ze liever iets minder haarlak. :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-17 10:03 



 
Profiel   

Ik zou altijd voor de paarden gaan, die kunnen niet vreemdgaan. :P
(Sowieso heb ik al een hunk, gehe, wel een iets andere definitie van hunk)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-17 10:04 



 
Profiel   

Hmm... ik ga voor de paarden :D al mis ik dit jaar echt de "eye candy's".
Er mag van mij wel meer in "geshopt" worden, het lijkt nu zo standaard.

Maar petje af hoor, want ieder jaar hebben ze wel weer een mooie kalender gemaakt! (Y)

@abbyblues, daar ga ik in mee :D minder gel, meer "real world".
Gewoon lekker met de paarden bezig zijn en toevallig er goed uit zien.
#missieonmogelijk ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-17 10:05 



 
Profiel   

Jeetje, mogen hunkkalenders nu ook niet meer? :')
Voor mij zijn het ook niet echt 'hunks', maar toch vind ik het wel een grappig idee. Vooral omdat hiermee ook een goed doel wordt gesteund. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-17 10:07 



 
Profiel   

oomens schreef
En hoe kort komt dit bericht nadat er overal dmv #metoo is geklaagd dat vrouwen te vaak nog als objecten worden gezien? Of heet het alleen 'een dubbele standaard hanteren' als het tegen je wordt gebruikt?


Zat precies het zelfde te denken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-17 10:15 



 
Profiel   

oomens schreef
En hoe kort komt dit bericht nadat er overal dmv #metoo is geklaagd dat vrouwen te vaak nog als objecten worden gezien? Of heet het alleen 'een dubbele standaard hanteren' als het tegen je wordt gebruikt?

Nee, gelijke behandeling. Zulke kalenders (met auto's dan) zijn er met vrouwen er op nl al decennia.

Geef mij de paarden maar trouwens, die zijn een stuk simpeler in mijn leven in te passen :P .

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-17 10:16 



 
Profiel   

Nou geef mij toch maar ééntje van elk hoor.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-17 10:31 



 
Profiel   

Palmera schreef
Doe me dan die paarden maar en voor mijn part die uil.

Die uil :') _/-\o_

Doe mij dat mooie maart-paard maar!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-17 10:56 



 
Profiel   

Ik moet zeggen dat ik niet heel blij wordt van die steigerfoto....met een kerel die aan de teugels hangt zodat het paard zn kin op zijn borst getrokken wordt...

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-17 11:10 



 
Profiel   

Billy schreef
Ik moet zeggen dat ik niet heel blij wordt van die steigerfoto....met een kerel die aan de teugels hangt zodat het paard zn kin op zijn borst getrokken wordt...

Ja viel mij ook op, dat is volgens mij die django van Nikki van Olst

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-17 11:11 



 
Profiel   

oomens schreef
En hoe kort komt dit bericht nadat er overal dmv #metoo is geklaagd dat vrouwen te vaak nog als objecten worden gezien? Of heet het alleen 'een dubbele standaard hanteren' als het tegen je wordt gebruikt?


In eerste instantie moest ik lachen om je post. Je bent iig goed wakker.

Maarrrrrr.....
Er is wel een heel groot verschil tussen begeren aan de hand van een foto, en begeren met je hand. De #metoo actie ging er vooral om dat mannen zich niet konden beheersen in het begeren op afstand en de vrouw hebben aangeraakt (en erger).

Zolang iedereen met zijn klaviertjes van elkaar af blijft (tenzij wederzijds goedvinden tot meer), is er toch helemaal niets mis met begeren op afstand?
Ik zie ze graag hoor. En snap ook heus dat er anderen zijn die graag naar mooie vrouwen kijken. Is toch gezond?

*ik heb trouwens geen uil gezien, welke uil?*

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-17 11:18 



 
Profiel   

op de hand van die kerel naast dat steigerende paard.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-17 11:19 



 
Profiel   

Dees schreef
*ik heb trouwens geen uil gezien, welke uil?*



Jij keek zeker naar hele andere dingen... <<)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-17 11:21 



 
Profiel   

Ben ik de enige die een dressuurpaard met knotjes niet echt vind passen bij stoere spijkerbroeken en cowboylaarzen :? :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-17 11:26 



 
Profiel   

niet slecht :9

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-17 11:32 



 
Profiel   

Hier zijn meer dan 1 bokker paard bij ! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-17 11:40 



 
Profiel   

Er zitten een aantal paarden van bekende van mij in. Zo leuk :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-17 11:52 



 
Profiel   

oomens schreef
En hoe kort komt dit bericht nadat er overal dmv #metoo is geklaagd dat vrouwen te vaak nog als objecten worden gezien? Of heet het alleen 'een dubbele standaard hanteren' als het tegen je wordt gebruikt?


Dit wordt vrijwillig door die mannen gedaan hoor, ze worden niet gedwongen en ze weten wat het allemaal inhoud.

Dat #meetoo gaat om ongewenste aanrakingen, gebaren en taal. Iets heel anders dan dit.

Maar ik ben sowieso voor de paarden :D De mannen zijn niet echt mijn smaak.


Laatst bijgewerkt door heidy_wilco op 23-10-17 13:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-17 13:23 



 
Profiel   

Ik heb dit jaar mijn eigen Horse en Hunk samen mooi op de foto gezet, en de foto uitvergroot in de huiskamer gezet. Veel leuker om naar te kijken! ;-}

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-17 13:26 



 
Profiel   

Tsja moet ik kiezen. Dan maar voor de paarden word niet warm of koud van de gladde mannen. :+ als ik er een moet kiezen dan sil maar. De minst gladde van het stel. :')


Laatst bijgewerkt door karuna op 23-10-17 13:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-17 13:31 



 
Profiel   

Sowieso de paarden :)
Heb al een eigen knappe hunk en zie die veel liever dan deze opgedofte mannen :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-17 13:32 



 
Profiel   

Heleennn schreef
Billy schreef
Ik moet zeggen dat ik niet heel blij wordt van die steigerfoto....met een kerel die aan de teugels hangt zodat het paard zn kin op zijn borst getrokken wordt...

Ja viel mij ook op, dat is volgens mij die django van Nikki van Olst


Is idd Django van Nikki
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-17 13:34 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 3 [ 57 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen