Het doorgeefstokje van de maand oktober: xMayo

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
AlwaysH

Berichten: 11270
Geregistreerd: 28-10-14
Woonplaats: The Hidden World

Het doorgeefstokje van de maand oktober: xMayo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-17 10:53

*Bokt.nl
Bokt community

Afbeelding
Fleur

Afgelopen keer gaf NAIWHL het stokje door aan xMayo Ben jij benieuwd wat haar eerste bericht was, of hoe beschamend zij haar oude berichten vindt? Lees dan vooral verder!

1. Waarom heb je je x-jaar geleden geregistreerd op Bokt?
Dat was omdat ik in mei 2010 begonnen ben met het verzorgen van mijn mini paardje Fleur. Op een aantal keer hobbelen op de pony van een vriendin na, had ik geen ervaring met de paardenwereld. Ik dacht via bokt vást veel wijzer te worden en vond het ook gewoon leuk om hier ervaringen en verhalen te lezen en foto's te kijken/delen.

2. Wat is het eerste bericht dat je hebt geplaatst op Bokt?
:= , hij viel me eerlijk gezegd nog mee.
xMayo schreef:
Rijden zonder cap, of met. Ik vind dat je dat helemaal zelf moet weten. Of je genoeg vertrouwen in je paard hebt of niet. Als je een paard hebt die bokt, of de neiging krijgt ervandoor te gaan, vind ik het niet slim om zonder cap te rijden. Maar als je een rustig paard hebt, vind ik dat er niks mis mee is..


3. Op een schaal van 1 tot 10, hoe beschamend zijn je oudste berichten?
Ehm.. Ik denk 4? Ik was jong en dacht overal wel wat vanaf te weten, maar echt erg vind ik mijn vroegere berichten niet. Ik schreef volgens mij vooral veel over mijn eigen paardje.

4. Waar kunnen wij je van kennen op Bokt?
Van de vele topics over mijn Fleur en haar toenmalige kudde. Bijvoorbeeld de kraamstal topics, hoe Fleur haar veulen(s) verloor, hoe Fleur uiteindelijk van mij is geworden, hoe ze van haar blaassteen geholpen werd en hoe Fleur en deel mocht zijn van onze trouwdag. :)
Afbeelding
Evita

xMayo @ [ITP] Mini appaloosa's Fleur&zoon. Mijn liefde, mijn leven.

[ITP] Hoe mijn droom werkelijkheid werd! Mini appie Fleur van mij!

[MD] Blaassteen / Tumor bij mini paardje (?)

xMayo @ [ITP] dream(S!) came true

En nog véél meer! :D

5. Wat betekent http://www.Bokt.nl voor jou?
Inmiddels niet zoveel meer. Ik was er letterlijk dag en nacht op te vinden en deelde ook alles met iedereen. Nu heb ik daar niet zo de behoefte meer aan, ondanks dat ik nog wel dagelijks op bokt kom. Alleen tegenwoordig vaker op de andere gebieden, zoals topics over voeding, zoals recepten etc. Fototopics vind ik nog wel heel leuk om te kijken, maar ik ben niet meer zo actief als eerst.

6. Durf je toe te geven dat je vroeger ook penny-gedachten had?
Tot zekere maten wel. Ik voelde mij altijd wel een beetje een penny meisje met mijn grijze mini paard met roze neus en ogen. Maar de gedachten om haar roze te verven of helemaal in het roze te steken heb ik nooit gehad :') Tuurlijk heb ik de droom gehad om ergens in een bos een sterk vermagerd paard te vinden en die op te knappen, of als enigste een wilde hengst te kunnen temmen, maar gelukkig is de realiteit me wel altijd de baas gebleven en wist ik dat dit alleen maar gedachten zouden zijn :=

7. Als alles kan wat je zou willen, hoe zou je leven er dan uitzien?
Ik denk veelal hetzelfde als nu. Ik ben vandaag precies een jaar getrouwd met mijn grote liefde en over een goede 2 maanden verwachten we ons eerste kindje. We hebben een ontzettend lieve welsh corgi, 2 katten, een voliére, een vijver en natuurlijk mijn 2 apenkoppen. Een huis met meer grond om die aan huis te kunnen houden is zeker welkom, maar dat is ook een droom waar we naartoe proberen te leven. Ik ben heel gelukkig met hoe mijn leven nu is. Je kan altijd meer willen en naar beter streven, maar ik vind het belangrijker om dankbaar en blij te zijn met wat je hebt. Dat weegt ook zeker weten op tegen de dingen die we niet hebben.

8. Ik weet dat ze twee kleine stippels heeft, maar zou ze ook ooit nog een grote stippel willen voor onder het zadel?
Oh ja, dat wil ik zeker weten. Een groot paard voor onder het zadel, ter zijner tijd. Ik heb wel heel erg de appaloosa in mijn hoofd en de kans is groot dat als er een rijpaard komt, dit wel een appaloosa gaat worden.

9. Aan welke Bokker wil jij 10 vragen stellen?
Pfoe. Dat is een goede. Doe maar bokker Tigress. Ik ken haar van haar Welsh corgi Jarivs, welke ik echt een geweldig leuk dier vind, maar verder kennen we elkaar eigenlijk niet.

10. Welke vraag zou je zelf aan deze Bokker willen stellen?
Ik weet dat zij volop bezig is met zichzelf verbeteren in de fotografie en dat dit ook heel goed gaat. Ik ben benieuwd hoe zij begonnen is met het foto avontuur. :D
Laatst bijgewerkt door melody7 op 23-10-17 22:24, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Foutje in naam aangepast

Anoniem

Re: Het doorgeefstokje van de maand oktober: Mayox

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-17 16:42

Leuk topic, jammer dat haar naam tot 2x toe fout gespeld staat...

Hoe is het nu met Fleur? Heb al een tijdje geen topics meer gezien of ligt dat aan mij :))?

AlwaysH

Berichten: 11270
Geregistreerd: 28-10-14
Woonplaats: The Hidden World

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-17 16:48

Anoniem schreef:
Leuk topic, jammer dat haar naam tot 2x toe fout gespeld staat...

Hoe is het nu met Fleur? Heb al een tijdje geen topics meer gezien of ligt dat aan mij :))?


Ik zie niet wat je bedoelt, tell me. :P

Anoniem

Re: Het doorgeefstokje van de maand oktober: Mayox

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-17 16:50

Er staat twee keer over Mayox ipv xMayo ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-17 16:52

AlwaysH schreef:
[naam] schreef:
Leuk topic, jammer dat haar naam tot 2x toe fout gespeld staat...

Hoe is het nu met Fleur? Heb al een tijdje geen topics meer gezien of ligt dat aan mij :))?


Ik zie niet wat je bedoelt, tell me. :P

Ze heet xMayo ipv Mayox haha.

AlwaysH

Berichten: 11270
Geregistreerd: 28-10-14
Woonplaats: The Hidden World

Re: Het doorgeefstokje van de maand oktober: Mayox

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-17 16:55

Oja, ik zie het, hehe. Heb dit topic enkele weken geleden al gemaakt dus was alles alweer vergeten. :P

Jespri

Berichten: 9637
Geregistreerd: 24-11-06
Woonplaats: Noord Holland

Re: Het doorgeefstokje van de maand oktober: Mayox

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-17 17:01

Wat leuk dat het Marjolein haar beurt was, leuk om te lezen. :)

xMayo

Berichten: 2939
Geregistreerd: 08-08-10
Woonplaats: Brakel

Re: Het doorgeefstokje van de maand oktober: xMayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 18:35

Ik zie zelf het topic nu pas! :') had hem even gemist.

Met Fleurtje gaat het super hoor, staat vlak bij huis samen met Evita en nog 3 grote paarden waar ze het enorm naar haar zin lijkt te hebben. Mijn activiteit op bokt is flink afgenomen dus inderdaad al een tijdje geleden dat ik een topic van Fleur heb geopend. :)