Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Gemeenten Eersel en Bladel realiseren ruiter- en mennetwerk

 
Profiel   

KNHS
Recreatief


In navolging van de gemeenten Someren, Heeze-Leende en Valkenswaard hebben de gemeenten Bladel en Eersel de handen ineen geslagen om een ruiter- en mennetwerk te realiseren. Beide gemeenten hebben hiervoor budget beschikbaar gesteld. Goed nieuws dus!

Samen met routebureau Brabant zijn ondernemers en vrijwilligers de afgelopen tijd aan de slag gegaan om de gewenste routes in kaart te brengen. Die worden op dit moment door het routebureau verder uitgewerkt en gedigitaliseerd.

"Een aantal terreineigenaren was vanochtend bij de startbijeenkomst bij PCK Eersel aanwezig en zeer enthousiast over dit initiatief. We hopen natuurlijk dat omliggende gemeenten ook gaan volgen. Zijn er in jouw omgeving ook plannen om ruiterroutes aan te pakken? Of is er behoefte aan een (beter) ruiterroutenetwerk? Neem dan contact op met de regioconsulent", aldus KNHS-regioconsulent Johan Castelijns.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-17 13:14 



 
Profiel   

Als ze dan van Bladel door Hoogeloon richting Eersel gaan
Haha
Kan ik ook rijden via een ruiter route

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-17 22:56 



 
Profiel   

Oh mooie routes vanuit Reusel zijn ook van harte welkom!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-17 18:39 



 
Profiel   

Leuk die ruiter routes in heeze/leende maar nergers zijn de routes te vinden alleen de knooppunt brodjes staan langs de weg. Ik hoop dat hier snel verandering in komt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-17 21:46 



 
Profiel   

Leuk!

Al moet ik zeggen dat ik vind dat er toch al aardig wat ruiterpaden/routes zijn hier in de omgeving.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-17 20:24 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen