Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 16 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Koningin Elizabeth maakt op 91-jarige leeftijd nog buitenrit

 
Profiel   

nos
Overige


Het was rotweer, maar dat leek haar niet te deren. De Britse koningin Elizabeth werd vandaag gespot terwijl ze in de regen aan het paardrijden was op haar landgoed Windsor. Vergezeld door de opperstalmeester reed ze met de capuchon van haar regenjas over het hoofd door de tuin.

[ img ]

Elizabeth is 91 en rijdt al paard sinds haar vierde. De laatste jaren doet ze dat wel een stuk minder, al werd ze van de zomer ook nog paardrijdend op Windsor gezien. Het weer was wel een stuk beter toen.

Platina
Elizabeth en haar man, de 96-jarige prins Philip, vieren morgen hun 70-jarig huwelijk. Naar verwachting van Britse media wordt het platina huwelijk niet gevierd met publieke evenementen. Wel is er op Windsor Castle een privéfeest.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-17 00:17 



 
Profiel   

Heerlijk, dat wil ik ook nog kunnen als ik zo oud ben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-17 00:24 



 
Profiel   

Ah hij was al getipt wilde het net doorgeven. Gewoon hupla rijden als je zin hebt weet of geen weer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-17 00:25 



 
Profiel   

Heerlijk dit, hopelijk ben ik net zo fris en fruitig als zij op haar leeftijd.

Dit is trouwens ook een heel leuk filmpje met haar, haar kleinkinderen en de paarden:


Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-17 00:28 



 
Profiel   

Leuk filmpje.
The queen wordt altijd afgeschilderd als een akelige heks, maar hier zie ik een leuke, actieve oma.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-17 00:40 



 
Profiel   

senna21 schreef
Leuk filmpje.
The queen wordt altijd afgeschilderd als een akelige heks, maar hier zie ik een leuke, actieve oma.


Dan is The Crown wel een aanrader om te kijken :D

Leuk filmpje!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-17 06:15 



 
Profiel   

Ohh zo leuk, je mag toch tekenen om op die leeftijd nog zo goed te zijn dat dat nog kan :j Ik vind haar fell pony ook zo vreselijk lief uitzien <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-17 08:00 



 
Profiel   

Cayenne schreef
senna21 schreef
Leuk filmpje.
The queen wordt altijd afgeschilderd als een akelige heks, maar hier zie ik een leuke, actieve oma.


Dan is The Crown wel een aanrader om te kijken :D

Leuk filmpje!


Inderdaad. 8 december komt seizoen 2. Mensen vergeten wel eens hoe zwaar zij het gehad heeft.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-17 08:04 



 

Ik vind Queen Elizabeth echt een geweldige vrouw. Een voorbeeld. En als ik de beelden hierboven zie, ook nog eens een hele leuke oma. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-17 11:39 



 
Profiel   

Heerlijk, dat ga ik ook nog doen op die leeftijd, en dan ook zonder helm (en nu zeurt niemand omdat het een bekend persoon is)

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-17 19:39 



 
Profiel   

Ja hoor, ook Queen Elisabeth krijgt commentaar dat ze geen cap draagt. En dan zegt ze: "do you know how long it takes to get my hair in shape?" :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-17 20:01 



 
Profiel   

Een 70 jarig huwelijk :+:
Dat kunnen niet veel mensen zeggen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-17 20:06 



 
Profiel   

Ach, als je al 87 jaar zonder cap rijdt en geen brokken hebt gemaakt, dan maakt het ook allemaal niets meer uit :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-17 20:07 



 
Profiel   

Geweldig!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-17 20:09 



 
Profiel   

Mooi hoor! ook dat filmpje met haar klein kinderen

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-17 20:19 



 
Profiel   

Ik zag laatst nog een stukje uit een documentaire oid, van een intocht. Daarin werden zij en haar paard beschoten (geen echte kogels). Mooi om te zien hoe ze dat beestje rustig hield in een dameszadel, en mooi om te zien dat ze nog steeds rijdt :)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-17 20:37 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 16 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen