[FOTO]De Friesian Proms in beeld

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Janine1990

Berichten: 43804
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-18 21:35

Gwen schreef:
Wij hebben het gisteravond via internet zitten kijken en luisteren; ik vond het niveau hoog, vond het echt leuk op bijna alle onderdelen :) . En mijn lief vond van de vervanger, vraag me zijn naam niet meer, van Alessandro Safina (die kennelijk kampt met stemproblemen) eigenlijk nog mooier zingen :)) . Je zag alle uitvoerders op alle disciplines genieten van de avond.

Ben het wel met Johanna eens dat ik het paardengedeelte meer uitgelicht verwacht had, nu leken ze vaak vaag in het relatieve donker op de achtergrond rond te rijden.


Dat komt omdat het op tv is ;) In het echt vallen de paarden waarschijnlijk veel meer op.
Vorig jaar las ik dit ook, terwijl je dat niet uit de zaal hoorde.

pillow
Berichten: 7799
Geregistreerd: 23-09-11
Woonplaats: naast het drents friese wold

Re: [FOTO]De Friesian Proms in beeld

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 11:40

De show was nu beter dan vorig jaar. Toen was de piste steeds leeg tijdens het optreden van de artiesten, en dat was nu niet zo. Die Fransen met dat vuur ed vond ik echt heel goed en wat maakt het uit dat het geen Friezen zijn? Alle andere shows waren wel Friezen. Kortom ik vond het een geweldige show.
Wat ik wel een minpunt vond was dat de stands na afloop haast allemaal dicht waren. Ik ga niet met bv een deken op de tribune zitten ( bovendien door de file geen tijd meer) en nadien kon je dus niks meer kopen.

Monchou

Berichten: 7036
Geregistreerd: 16-08-05
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 12:27

Ik vond het juist vorig jaar mooier. Er waren een paar mooie acts, maar heel veel vond ik dit jaar ook echt ''opvulling''. Het stukje van s.tal Okke.ma bijvoorbeeld vond ik behoorlijk slap. En het rijden met de tandems is ook iets dat gewoon opvulling is. Dan die hele Canadese ''race'' die ook nog eens 2x bijna fout ging... dat vond ik allemaal vrij jammer. Oja en die ''katten'' ook :')
Gelukkig zaten er ook mooie acts bij. De Fransozen met hun paarden, dat het geen Friezen zijn maakt mij dan vrij weinig uit. Het Z Friezenteam met de dames in de koorden was ook mooi en de subtop met het nummer Luna. De artiesten waren ook top!