Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Elf NRPS-hengsten geslaagd

 
Profiel   

nrps
Fokkerij, NRPS
Ingezonden door bokker FennaK

Zaterdag hebben de NRPS-hengsten hun eindexamen doorlopen. De cijferlijst met de meeste negens was voor de dressuurhengst Stiffelio (San Amour x l'Espoir), gefokt op Gestüt Lewitz van Paul Schockemöhle en eigendom van de Hongaar Tom Yom Tov. Zou je alle cijfers bij elkaar optellen, dan kwam Jason (Johnson x Negro, fokker W.J.P.M. Verschuren uit Heukelom) van Gertjan van Olst op eenzelfde puntentotaal uit.

De springhengst die de mooiste cijfers kreeg, was Collistar (Catoki x Chin Chin) van L. Oude Nijhuis uit Oldenzaal. Ook vrijwel alle andere hengsten zagen hun goedkeuring vandaag met een jaar verlengd. De ponyhengst Lance is wel aangeleverd en heeft de eerste dag normaal meegelopen, maar kon om veterinaire redenen vandaag niet beoordeeld worden.

Naast Stiffelio en Collistar zijn de volgende hengsten met een goede beoordeling geslaagd:
(op alfabetische volgorde. Klik op de naam van de hengst voor het beoordelingscertificaat)
Brad Pitt
Collistar
Dencognito V
Escobar
Especial
Flint Fortuna ZH
Florance
Jason
Quebec
Stiffelio
Winston
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-18 12:43 



 
Profiel   

Ik ben benieuwd of bokkers aanwezig waren bij de beoordelingen. Zitten een paar aansprekende hengsten tussen zo op de foto en papier.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-18 14:35 



 
Profiel   

Mer1980 schreef
Ik ben benieuwd of bokkers aanwezig waren bij de beoordelingen. Zitten een paar aansprekende hengsten tussen zo op de foto en papier.


Ik was er zaterdag

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-18 15:01 



 
Profiel   

Nou brand los :D als ik niet in Oostenrijk zat had ik naast je gezeten :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-18 15:02 



 
Profiel   

Ik was er beide dagen. Weet niet of je specifieke hengsten wilt wezen?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-18 18:39 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen