Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Marion Schreuder aan de slag bij KNHS-opleidingen

 
Profiel   

KNHS
KNHS

Rot in het vak, Marion Schreuder, gaat het team van de afdeling opleidingen van de KNHS versterken. Marion was jarenlang hoofdinstructeur van NHB Deurne en stond aan de bakermat van het KNHS Talentenplan. Met de aanstelling van Marion als projectleider wil de KNHS starten met de doorontwikkeling van de KNHS Instructeursopleidingen.

Marion Schreuder maakte het afgelopen jaar, samen met onder andere Rien van der Schaft, Lammert Haanstra, Johan Hamminga en Luc Steeghs al deel uit van de klankbordgroep die de afdeling opleidingen adviseerde over de diverse instructeursopleidingen van de KNHS.

“We zijn erg blij dat Marion het opleidingsteam komt versterken op projectbasis. Ze gaat het komende half jaar intensief aan de slag met de ontwikkeling en verbetering van de instructeursopleidingen. Marion heeft enorm veel organisatorische en onderwijskundige kennis en ervaring die van onschatbare waarde is voor de verdere ontwikkeling van de instructeursopleidingen. Marion is tevens vanaf het begin betrokken bij het KNHS-talentenplan en al die tijd een zeer betrokken lid van het KNHS-trainersplatform; als niveau 5 coach combineert ze veel kwaliteiten die haar uitermate geschikt maken voor dit project. We gaan met veel vertrouwen met haar deze verbeteringsslag in en wensen haar daarbij veel succes.”, aldus Maarten van der Heijden, technisch directeur van de KNHS. “De klankbordgroep, waar Marion deel vanuit maakt, blijft ook betrokken bij de advisering over onze instructeursopleidingen en dat is zeer waardevol voor de KNHS. 22 Januari vindt er weer een overleg met hen plaats.”

Marion Schreuder geeft aan: “Ik stap in dit project vanuit mijn passie om ruiter en paard systematisch te laten ontwikkelen; de onmisbare schakels daarin zijn goede instructeurs die opgeleid zijn binnen een goede opleidingsstructuur. Ik wil mijn jarenlange ervaring op dit domein graag inzetten bij de gevraagde verbetering binnen de KNHS-instructeursopleidingen. Die passie voert nog steeds de boventoon en die zal ik ook het komende half jaar met veel inzet en plezier benutten!”

Marion gaat per direct aan de slag bij de KNHS voor twee dagen in de week. Daarnaast runt ze haar eigen stal in Someren en geeft door het hele land dressuurtrainingen.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-18 14:54 



 
Profiel   

Ik denk een stap in de goede richting!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-18 14:56 



 
Profiel   

Mijn oude lerares op school, geweldig mens!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-18 16:02 



 
Profiel   

Leuk! 18 jaar geleden ook les van haar gehad op Deurne. Fijne docente en zeer ervaren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-18 19:29 



 
Profiel   

Inderdaad oude rot in het vak :D

Ik heb van haar les gehad eind jaren '80 en begin jaren '90.
Eerst bij de Mierlose rijvereniging en later prive bij haar in Someren Eind.

Top dat ze zich zo blijft inzetten voor de sport.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-18 10:45 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen